Biedronka

Nowa aplikacja mobilna

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    ZWROTY I REKLAMACJE

    1. Regulamin zwrotów i reklamacji towarów zakupionych w sklepie Biedronka
    2. Sprawdź status swojej reklamacji artykułu przemysłowego
    Terminy na rozpatrzenie zgłoszeń konsumenckich:
    1. Reklamacje na produkty
      • Złożone z tytułu rękojmi:
        Termin na udzielenie odpowiedzi dot. sposobu rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni
      • Złożone z tytułu gwarancji:
        szczegółowe terminy i zasady reguluje karta gwarancyjna (która może być składową instrukcji obsługi jak np. w przypadku produktów HOFFEN)
    2. Reklamacje dotyczące akcji marketingowych (np. nienaliczony rabat, niewydrukowany voucher itp.) - termin na udzielenie odpowiedzi wynosi do 30 dni o ile regulamin akcji nie stanowi inaczej
    3. Reklamacje dotyczące programu lojalnościowego Moja Biedronka - termin na udzielenie odpowiedzi wynosi do 30 dni.
    4. Reklamacje dotyczące parkingów - termin na udzielenie odpowiedzi wynosi do 30 dni.
    5. Zgłoszenia dotyczące innych kwestii, niż wyżej opisane - termin na udzielenie odpowiedzi wynosi do 30 dni.

    Powyższe terminy liczone są od daty pozyskania od Klienta kompletu danych niezbędnych do rozpatrzenia zgłoszenia.