- Regulamin zwrotów i reklamacji towarów zakupionych w sklepie Biedronka stosowany do umów zawartych od dnia 5.08.2024
- Regulamin zwrotów i reklamacji towarów zakupionych w sklepie Biedronka stosowany do umów zawartych od dnia 13.03.2023
- Regulamin zwrotów i reklamacji towarów zakupionych w sklepie Biedronka stosowany do umów zawartych od dnia 1.01.2023
- Regulamin zwrotów i reklamacji towarów zakupionych w sklepie Biedronka stosowany do umów zawartych do dnia 31.12.2022
- Sprawdź status swojej reklamacji artykułu przemysłowego
- Reklamacje na produkty
-
Złożone z tytułu braku zgodności Towaru z umową/braku zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z umową/rękojmi:
Termin na udzielenie odpowiedzi dot. sposobu rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni -
Złożone z tytułu gwarancji:
szczegółowe terminy i zasady reguluje karta gwarancyjna (która może być składową instrukcji obsługi jak np. w przypadku produktów HOFFEN)
-
Złożone z tytułu braku zgodności Towaru z umową/braku zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z umową/rękojmi:
- Reklamacje dotyczące akcji marketingowych (np. nienaliczony rabat, niewydrukowany voucher itp.) - termin na udzielenie odpowiedzi wynosi 14 dni.
- Reklamacje dotyczące programu lojalnościowego Moja Biedronka - termin na udzielenie odpowiedzi wynosi 14 dni.
- Reklamacje dotyczące parkingów - termin na udzielenie odpowiedzi wynosi 14 dni.
- Zgłoszenia dotyczące innych kwestii, niż wyżej opisane - termin na udzielenie odpowiedzi wynosi 14 dni.
Powyższe terminy liczone są od daty pozyskania od Klienta kompletu danych niezbędnych do rozpatrzenia zgłoszenia.