Wybierz swój sklep

Twój sklep:

Wybierz swój sklep i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

ZWROTY I REKLAMACJE

  1. Regulamin zwrotów i reklamacji towarów zakupionych w sklepie Biedronka
  2. Sprawdź status swojej reklamacji artykułu przemysłowego
Terminy na rozpatrzenie zgłoszeń konsumenckich:
  1. Reklamacje na produkty
    • Złożone z tytułu rękojmi:
      Termin na udzielenie odpowiedzi dot. sposobu rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni
    • Złożone z tytułu gwarancji:
      szczegółowe terminy i zasady reguluje karta gwarancyjna (która może być składową instrukcji obsługi jak np. w przypadku produktów HOFFEN)
  2. Reklamacje dotyczące akcji marketingowych (np. nienaliczony rabat, niewydrukowany voucher itp.) - termin na udzielenie odpowiedzi wynosi do 30 dni o ile regulamin akcji nie stanowi inaczej
  3. Reklamacje dotyczące programu lojalnościowego Moja Biedronka - termin na udzielenie odpowiedzi wynosi do 30 dni.
  4. Reklamacje dotyczące parkingów - termin na udzielenie odpowiedzi wynosi do 30 dni.
  5. Zgłoszenia dotyczące innych kwestii, niż wyżej opisane - termin na udzielenie odpowiedzi wynosi do 30 dni.

Powyższe terminy liczone są od daty pozyskania od Klienta kompletu danych niezbędnych do rozpatrzenia zgłoszenia.