logo Glovo
pobierz aplikację z Google Play pobierz aplikację z AppStore
Glovo
przynosi
prosto pod
Twoje drzwi
Biedronkowe
niskie ceny
i promocje
Teraz przy zakupach za min. 199 zł dostawa w Glovo za darmo
logo Biedronka

Od teraz możesz
zamawiać produkty
z Biedronki przez
aplikację Glovo

Zainstaluj aplikację i korzystaj z biedronkowych
niskich cen i promocji z dostawą pod Twoje drzwi.

Dostawa
tylko
9 99
mapa Polski

Sprawdź, ile możesz zyskać:

  • niskie ceny i promocje - takie same jak w sklepach stacjonarnych,
  • ponad 2000 produktów dostępnych w ofercie z dostawą,
  • koszt dostawy:
    Wartość zamówienia Koszt dostawy
    od 199 zł ZA DARMO
    150 - 198,99 zł 5,99 zł
    50 - 149,99 zł 9,99 zł
    poniżej 50 zł 12,99 zł
  • czas dostawy ok. 1 h,
  • dostawy poprzez aplikację Glovo realizowane w: Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Gdyni, Gdańsku, Sopocie, Poznaniu, Katowicach, Szczecinie, Olsztynie, Bydgoszczy, Toruniu, Płocku, Lublinie, Białymstoku, Gliwicach, Chorzowie, Sosnowcu i Rzeszowie.
  • bezpieczna bezkontaktowa dostawa pod same drzwi,
  • codziennie świeże produkty,
  • paragon w wersji papierowej jest dostarczany razem z zakupami,
  • kurierzy są zaopatrzeni w rękawiczki i maseczki jednorazowe oraz w płyny do dezynfekcji.

Dodatkowe informacje:

  • zamówienia nie mają ograniczeń wagowych ani kwotowych,
  • dostawa realizowana jest w promieniu 3 km od wybranych sklepów Biedronka (szczegóły do sprawdzenia w aplikacji),
  • do każdych zakupów doliczana jest opłata za reklamówkę/reklamówki. Koszt za jedną reklamówkę to 0,49 zł (informacja wyświetla się w aplikacji),
  • w przypadku rozbieżności między zamówieniem a dostarczonymi produktami czy naliczonymi promocjami należy założyć zgłoszenie w aplikacji Glovo,
  • zamówienia w aplikacji można składać w godzinach 10:00 – 22:30 (w niektórych sklepach godziny zamówień mogą się różnić. Szczegóły w aplikacji).

Zobacz, jak złożyć zamówienie ze sklepu Biedronka
z dowozem w aplikacji Glovo:

Zainstaluj aplikację 1. Zainstaluj
aplikację
Wybierz supermarket 2. Wybierz
supermarket
Wybierz sklep Biedronka 3. Wybierz
sklep Biedronka
Wybierz produkty 4. Wybierz
produkty
Wpisz adres i dokonaj płatności 5. Wpisz adres
i dokonaj płatności
Oczekuj na dostawę zamówienia 6. Oczekuj na
dostawę zamówienia

Pobierz aplikację
i korzystaj z wygodnych
zakupów bez wychodzenia
z domu!

Aplikacja jest dostępna na urządzenia z systemem
Android oraz iOS

pobierz aplikację z Google Play pobierz aplikację z AppStore

FAQ. Pytania i odpowiedzi

Kto dostarcza zakupy?
Kurier Glovo.

Jak szybko są realizowane zamówienia?
Proces realizacji zamówienia od chwili jego złożenia do momentu dostawy zajmie nie więcej niż godzinę, w zależności od pory dnia i lokalizacji, jednak w okresach większej liczby zamówień czas oczekiwania na dostawę może się nieznacznie wydłużyć.

Jaki jest koszt dowozu? Czy zmienia się w zależności od wielkości zakupów? Czy zmienia się w zależności od lokalizacji?
Koszt dostawy jest zależny od wartości zamówienia.

Wartość zamówienia Koszt dostawy
od 199 zł ZA DARMO
150 - 198,99 zł 5,99 zł
50 - 149,99 zł 9,99 zł
poniżej 50 zł 12,99 zł

W jakich miastach realizowane są dostawy?
Dostawy realizowane są na terenie Warszawy, Trójmiasta, Łodzi, Krakowa, Katowic, Wrocławia, Poznania, Szczecina, Olsztyna, Bydgoszczy, Torunia, Płocka, Lublina, Białegostoku, Gliwic, Chorzowa, Sosnowca i Rzeszowa. Dostępność usługi będzie uzależniona od aktualnej dostępności dostawców w poszczególnych dzielnicach miast objętych zasięgiem funkcjonowania programu.

Czy zakupy może odebrać inna osoba niż ta, która dokonywała zamówienia? Jak będzie to weryfikowane?
Zakupy są dostarczane pod drzwi pod wskazany w aplikacji adres.

W jaki sposób można zareklamować ew. pomyłki w zamówieniach?
W aplikacji dostępna jest zakładka „Pomoc”, w której istnieje możliwość założenia zgłoszenia.

Czy produkty kupione za pośrednictwem Glovo podlegają standardowym zasadom zwrotu i wymiany towaru?
Tak, zwrot lub reklamacja wady produktu powinna być zgłaszana bezpośrednio do sklepu Biedronka.

Czy podczas zakupów przez aplikację można korzystać z karty Moja Biedronka (np. podać jej numer)?
Nie można.

Czy w zakupach przez aplikację obowiązują te same promocje co w gazetkach promocyjnych?
Tak.

Czy istnieje możliwość zakupu alkoholu i wyrobów tytoniowych? Jeśli tak, jak weryfikujecie pełnoletniość kupującego?
W warunkach korzystania z aplikacji jest informacja, że korzystać z niej mogą tylko pełnoletni użytkownicy. Na ten moment nie ma możliwości zakupu wyrobów tytoniowych.

W jaki sposób będą pakowane zakupy (torby czy kartony)? Co z produktami z zamrażarek, czy będą dostarczane w specjalnych opakowaniach?
Zakupy będą pakowane w torby foliowe Biedronki. Koszt torby jest doliczany do zakupów. Jedna torba kosztuje 0,49 zł. Kurierzy są wyposażeni w specjalną torbę termoizolacyjną, w której przewożone są zakupy.

Czy osoby pakujące będą miały rękawiczki, maseczki, żele, itp.?
Zarówno pracownicy Biedronki kompletujący zamówienie, jak też kurierzy Glovo są zaopatrzeni w rękawiczki, maseczki, żele antybakteryjne.

Czy jest jakaś maksymalna wielkość zakupów (gabarytowo bądź kwotowo)? Czy jest minimalna kwota zamówienia?
Nie obowiązują limity kwotowe i gabarytowe. Nie ma minimalnej kwoty zamówienia.

Czy za zakupy można płacić wyłącznie online, czy jest opcja płatności przy odbiorze? Jeśli jest opcja płatności przy odbiorze, czy można płacić i kartą i gotówką?
Płatność jest możliwa tylko w aplikacji Glovo, w momencie składania zamówienia. Środki są blokowane na karcie do czasu realizacji zamówienia. W momencie, gdy dostawa zostanie zrealizowana, pobierana jest właściwa kwota z karty równa kwocie z paragonu zsumowanej z kwotą dostawy.

Co z zakupami produktów na wagę?
Można zamówić 1 kg produktu i jego wielokrotność. Klient dostanie produkt o możliwie najbliższej wadze wskazanej w zamówieniu. Zostanie obciążony rzeczywistą kwotą zgodnie z paragonem fiskalnym.

W którym momencie otrzymujemy paragon za zakupy? Czy jest możliwość otrzymania FV?
Paragon w formie papierowej dostajemy razem z zakupami. Można otrzymać fakturę za zakupy - w aplikacji należy uzupełnić sekcję „Dane do faktur”. Żeby otrzymać fakturę za dowóz należy skontaktować się z zespołem wsparcia GLOVO poprzez aplikację.

Wpisz kod i skorzystaj z darmowej pierwszej dostawy
Tylko dla nowych użytkowników aplikacji Glovo

Biedronka
Akceptuję

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies m.in. w celach reklamowych, statystycznych i w celu dostosowania naszej strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Konfiguruj

Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania serwisu

Analizy i ocena wydajności

Reklamowe pliki cookie

zapisz