Zmień lokalizację

Wybierz swoje miasto

Podaj swoją lokalizację, aby zobaczyć aktualną ofertę

zamknij

Twoja obecna lokalizacja:

Twoje poprzednie lokalizacje

FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Oferta

  • Gdzie mogę znaleźć regulaminy akcji promocyjnych?

    Regulaminy prowadzonych przez nas akcji promocyjnych dostępne są m.in. na naszej stronie internetowej http://www.biedronka.pl/pl/regulaminy

  • Gdzie mogę znaleźć gazetki z aktualną ofertą promocyjną?

    Gazetki w wersji papierowej dostępne są w naszych sklepach oraz w wersji elektronicznej na naszej stronie internetowej http://www.biedronka.pl/index.php/pl/gazetki
    Dodatkowo zachęcamy do odwiedzenia strony https://moja.biedronka.pl//, gdzie dostępne są akcje promocyjne dla posiadaczy kart Moja Biedronka.

  • Czy wszędzie prowadzone są takie same akcje promocyjne?

    We wszystkich sklepach prowadzimy jednakowe akcje promocyjne. Wyjątki mogą stanowić oferty promocyjne w nowo otwieranych sklepach lub dodatkowe promocje oferowane w wybranych lokalizacjach.

  • Jakie konkursy są obecnie organizowane w sklepach Biedronka?

    Informacje o konkursach znajdują się na naszej stronie internetowej http://www.biedronka.pl/pl/konkursy-i-akcje-specjalne

Produkty

  • Jakie są zasady zwrotu towaru pełnowartościowego zakupionego w Biedronce?

    Zasady zwrotów towarów pełnowartościowych dostępne są we wszystkich naszych sklepach na tablicach informacyjnych oraz na stronie internetowej http://www.biedronka.pl/pl/komunikaty

  • Jak złożyć reklamację na produkt zakupiony w Biedronce?

    Klienci mogą dokonać reklamacji towarów niepełnowartościowych zakupionych w sklepach Biedronka na terenie całego kraju w wybranym przez siebie sklepie.

  • Jak sprawdzić status złożonej reklamacji?

    Status złożonej w sklepie Biedronka reklamacji można sprawdzić na stronie internetowej www.biedronka.pl/pl/status-reklamacji podając numer znajdujący się w prawym górnym rogu Formularza Zgłoszenia Reklamacji otrzymanego przy jej złożeniu.

  • Czy mogę zamówić produkty z dostawą do domu?

    Taka możliwość istnieje w wybranych miastach w Polsce przy użyciu aplikacji Glovo. Dostępność usługi, w poszczególnych dzielnicach tych miast, jest uzależniona od aktualnych możliwości transportowych.
    Aplikacja jest dostępna w sklepach internetowych:
    - https://apps.apple.com/us/app/glovo-more-than-food-delivery/id951812684
    - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.glovo&hl=en

    Zakupów takich można dokonywać wyłącznie za pomocą wspomnianej aplikacji naszego partnera firmy Glovo. W przypadku pytań prosimy o kontakt z firmą Glovo pod adresem email: glovers@glovoapp.com
    Więcej informacji na stronie: https://www.biedronka.pl/pl/dostawa

  • Czym jest i jak działa Tu Biedronka?

    Zachęcamy do zapoznania się z dedykowaną tej usłudze stroną internetową http://www.tubiedronka.pl/

Sklep

  • Gdzie znajdują się sklepy Biedronka?

    Informację o lokalizacji naszych sklepów znajdują się na stronie internetowej http://www.biedronka.pl/pl/sklepy

  • Jak mogę się skontaktować ze sklepem Biedronka?

    Nie udzielamy informacji na temat numerów telefonów do sklepów oraz do poszczególnych działów firmy. W celu skontaktowania się ze sklepem prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta https://www.biedronka.pl/pl/kontakt

  • W jaki sposób mogę zapłacić w sklepie?

    W sklepach naszej sieci akceptujemy płatność:
    - Gotówką
    - Kartą płatniczą
    - Kartą podarunkową
    - E-kodem
    - Bonami (Sodexo, Chéque Déjeuner)
    - Mobilną

  • Gdzie znajdę informacje na temat kart podarunkowych oferowanych przez JMP S.A.

    Wszelkie informacje dostępne są na stronie internetowej https://kartypodarunkowe.biedronka.pl/

  • Czy mogę dokonać zakupów przez internet?

    Taka możliwość istnieje w wybranych miastach w Polsce przy użyciu aplikacji Glovo. Dostępność usługi, w poszczególnych dzielnicach tych miast, jest uzależniona od aktualnych możliwości transportowych.
    Aplikacja jest dostępna w sklepach internetowych:
    - https://apps.apple.com/us/app/glovo-more-than-food-delivery/id951812684
    - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.glovo&hl=en

    Zakupów takich można dokonywać wyłącznie za pomocą wspomnianej aplikacji naszego partnera firmy Glovo. W przypadku pytań prosimy o kontakt z firmą Glovo pod adresem email: glovers@glovoapp.com
    Więcej informacji na stronie: https://www.biedronka.pl/pl/dostawa

  • Jak mogę otrzymać fakturę za zakupy w Biedronce?

    W celu otrzymania faktury konieczny jest kontakt z personelem sklepu, w którym dokonano zakupu. Faktura może zostać wystawiona tylko w sklepie, gdzie zakupiono towar. W naszych sklepach istnieje też możliwość otrzymania faktury uproszczonej.

  • W jakich dniach i godzinach są otwarte sklepy Biedronka?

    Informacje znajdują się na naszej stronie internetowej http://www.biedronka.pl/pl/sklepy

  • Czy mogę zarezerwować produkty do odbioru?

    Nie prowadzimy praktyk odkładania towarów dla Klientów. Jest to podyktowane dbałością o dostępność towarów dla wszystkich odwiedzających nasze sklepy Klientów.

Karta Moja Biedronka

  • Jak zarejestrować kartę MB?

    Warunkiem korzystania z Karty Lojalnościowej jest jej uprzednia Aktywacja Online lub Telefoniczna.
    - Aktywacja Online odbywa się poprzez wypełnienie Formularza znajdującego się na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl.
    - Aktywacja Telefoniczna odbywa się poprzez dedykowaną infolinię pod numerem (22) 20 53400.
    Po poprawnej rejestracji karty lojalnościowej, Klient otrzymuje wiadomość SMS informującą o poprawnej rejestracji karty.

  • Jak dezaktywować kartę MB?

    Kartę można dezaktywować po zalogowaniu się do swojego indywidualnego konta na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl lub poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Gdzie znajduje się regulamin korzystania z karty MB?

    Regulamin znajduje się na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl/regulamin/

  • Co zrobić gdy zagubiłem kartę MB?

    Do każdej karty przypisane są dodatkowo 2 breloki, z których można korzystać. W przypadku braku karty podczas transakcji można podać kasjerowi numer telefonu podany przy Aktywacji Online lub Aktywacji Telefonicznej.

  • Co zrobić gdy znalazłem kartę MB?

    Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub przekazanie karty w dowolnym sklepie Biedronka osobie z kierownictwa.

  • Jak zmienić dane przypisane do karty MB?

    Dane przypisane do karty można zmienić po zalogowaniu się do swojego indywidualnego konta na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl lub poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Praca w JMP S.A.

  • Gdzie znajdują się aktualne oferty pracy w Biedronkach/Centrach Dystrybucyjnych/Centrali?

    Zachęcamy do odwiedzenia strony internetowej https://karierawjm.pl/

    Zachęcamy także do kontaktu z naszą infolinią rekrutacyjną pod numerem telefonu 22 205 33 10

  • Jak mogę aplikować na interesujące mnie stanowisko pracy?

    Oferty przyjmowane są poprzez stronę internetową https://karierawjm.pl/

    Zachęcamy także do kontaktu z naszą infolinią rekrutacyjną pod numerem telefonu 22 205 33 10

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z nami!

Zachęcamy do wybrania jednej z opcji kontaktu

  • 800 080 010*
    (z telefonu stacjonarnego)
    lub
    (22) 205 33 00**
    (z telefonu komórkowego
    lub z zagranicy)
  • (22) 205 33 01**
  • bok@biedronka.eu

* połączenie bezpłatne, ** opłata za połączenie według taryf/cenników operatorów

Akceptuję

Ta strona wykorzystuje pliki cookie, przy czym odbywa się to zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki, które możesz w każdej chwili zmienić. Jako Jeronimo Martins Polska S.A. używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookie w celu umożliwienia prawidłowego działania strony oraz – jeśli się na to zgodzisz – także w innych celach, tj. reklamowych, do oceny wydajności serwisu oraz podniesienia jakości prezentowanych treści. Akceptacja lub brak zgody na wykorzystywanie plików cookie odbywa się za pomocą ustawień przeglądarki (które możesz zmienić klikając Konfiguruj). Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania serwisu

Analizy i ocena wydajności

Reklamowe pliki cookie

zapisz