Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:
Oferta
-
Gdzie mogę znaleźć informację na temat zwrotów i reklamacji?
Szczegółowe informacje na temat zwrotów i reklamacji umieszczone są na stronie https://www.biedronka.pl/pl/zwroty-i-reklamacje
-
Jakie są terminy rozpatrzenia reklamacji?
Szczegółowe informacje o terminach rozpatrywania zgłoszeń konsumenckich umieszczone są na stronie https://www.biedronka.pl/pl/zwroty-i-reklamacje
-
Jak mogę sprawdzić status mojej reklamacji?
Status reklamacji artykułów przemysłowych można sprawdzić w zakładce https://www.biedronka.pl/pl/status-reklamacji
-
Gdzie mogę znaleźć regulaminy akcji promocyjnych?
Regulaminy prowadzonych przez nas akcji promocyjnych dostępne są m.in. na naszej stronie internetowej http://www.biedronka.pl/pl/regulaminy
-
Gdzie mogę znaleźć regulaminy akcji promocyjnych?
Regulaminy prowadzonych przez nas akcji promocyjnych dostępne są m.in. na naszej stronie internetowej http://www.biedronka.pl/pl/regulaminy
-
Gdzie mogę znaleźć gazetki z aktualną ofertą promocyjną?
Gazetki w wersji papierowej dostępne są w naszych sklepach oraz w wersji elektronicznej na naszej stronie internetowej http://www.biedronka.pl/index.php/pl/gazetki
Dodatkowo zachęcamy do odwiedzenia strony https://moja.biedronka.pl//, gdzie dostępne są akcje promocyjne dla posiadaczy kart Moja Biedronka. -
Czy wszędzie prowadzone są takie same akcje promocyjne?
We wszystkich sklepach prowadzimy jednakowe akcje promocyjne. Wyjątki mogą stanowić oferty promocyjne w nowo otwieranych sklepach lub dodatkowe promocje oferowane w wybranych lokalizacjach.
-
Jakie konkursy są obecnie organizowane w sklepach Biedronka?
Informacje o konkursach znajdują się na naszej stronie internetowej http://www.biedronka.pl/pl/konkursy-i-akcje-specjalne
Produkty
-
Jakie są zasady zwrotu towaru pełnowartościowego zakupionego w Biedronce?
Zasady zwrotów towarów pełnowartościowych dostępne są we wszystkich naszych sklepach na tablicach informacyjnych oraz na stronie internetowej http://www.biedronka.pl/pl/komunikaty
-
Jak złożyć reklamację na produkt zakupiony w Biedronce?
Klienci mogą dokonać reklamacji towarów niepełnowartościowych zakupionych w sklepach Biedronka na terenie całego kraju w wybranym przez siebie sklepie.
-
Jak sprawdzić status złożonej reklamacji?
Status złożonej w sklepie Biedronka reklamacji można sprawdzić na stronie internetowej www.biedronka.pl/pl/status-reklamacji podając numer znajdujący się w prawym górnym rogu Formularza Zgłoszenia Reklamacji otrzymanego przy jej złożeniu.
-
Czy mogę zamówić produkty z dostawą do domu?
Taka możliwość istnieje w wybranych miastach w Polsce przy użyciu aplikacji Glovo. Dostępność usługi, w poszczególnych dzielnicach tych miast, jest uzależniona od aktualnych możliwości transportowych.
Aplikacja jest dostępna w sklepach internetowych:
- https://apps.apple.com/us/app/glovo-more-than-food-delivery/id951812684
- https://play.google.com/store/apps/details?id=com.glovo&hl=en
Zakupów takich można dokonywać wyłącznie za pomocą wspomnianej aplikacji naszego partnera firmy Glovo. W przypadku pytań prosimy o kontakt z firmą Glovo pod adresem email: glovers@glovoapp.com
Więcej informacji na stronie: https://www.biedronka.pl/pl/dostawa -
Czym jest i jak działa Tu Biedronka?
Zachęcamy do zapoznania się z dedykowaną tej usłudze stroną internetową http://www.tubiedronka.pl/
Sklep
-
Gdzie znajdują się sklepy Biedronka?
Informację o lokalizacji naszych sklepów znajdują się na stronie internetowej http://www.biedronka.pl/pl/sklepy
-
Jak mogę się skontaktować ze sklepem Biedronka?
Nie udzielamy informacji na temat numerów telefonów do sklepów oraz do poszczególnych działów firmy. W celu skontaktowania się ze sklepem prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta https://www.biedronka.pl/pl/kontakt
-
W jaki sposób mogę zapłacić w sklepie?
W sklepach naszej sieci akceptujemy płatność:
- Gotówką
- Kartą płatniczą
- Kartą podarunkową
- E-kodem
- Bonami (Sodexo, Chéque Déjeuner)
- Mobilną -
Gdzie znajdę informacje na temat kart podarunkowych oferowanych przez JMP S.A.
Wszelkie informacje dostępne są na stronie internetowej https://kartypodarunkowe.biedronka.pl/
-
Czy mogę dokonać zakupów przez internet?
Taka możliwość istnieje w wybranych miastach w Polsce przy użyciu aplikacji Glovo. Dostępność usługi, w poszczególnych dzielnicach tych miast, jest uzależniona od aktualnych możliwości transportowych.
Aplikacja jest dostępna w sklepach internetowych:
- https://apps.apple.com/us/app/glovo-more-than-food-delivery/id951812684
- https://play.google.com/store/apps/details?id=com.glovo&hl=en
Zakupów takich można dokonywać wyłącznie za pomocą wspomnianej aplikacji naszego partnera firmy Glovo. W przypadku pytań prosimy o kontakt z firmą Glovo pod adresem email: glovers@glovoapp.com
Więcej informacji na stronie: https://www.biedronka.pl/pl/dostawa -
Jak mogę otrzymać fakturę za zakupy w Biedronce?
W celu otrzymania faktury konieczny jest kontakt z personelem sklepu, w którym dokonano zakupu. Faktura może zostać wystawiona tylko w sklepie, gdzie zakupiono towar. W naszych sklepach istnieje też możliwość otrzymania faktury uproszczonej.
-
W jakich dniach i godzinach są otwarte sklepy Biedronka?
Informacje znajdują się na naszej stronie internetowej http://www.biedronka.pl/pl/sklepy
-
Czy mogę zarezerwować produkty do odbioru?
Nie prowadzimy praktyk odkładania towarów dla Klientów. Jest to podyktowane dbałością o dostępność towarów dla wszystkich odwiedzających nasze sklepy Klientów.
Karta Moja Biedronka
-
Jak zarejestrować kartę MB?
Warunkiem korzystania z Karty Lojalnościowej jest jej uprzednia Aktywacja Online lub Telefoniczna.
- Aktywacja Online odbywa się poprzez wypełnienie Formularza znajdującego się na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl.
- Aktywacja Telefoniczna odbywa się poprzez dedykowaną infolinię pod numerem (22) 20 53400.
Po poprawnej rejestracji karty lojalnościowej, Klient otrzymuje wiadomość SMS informującą o poprawnej rejestracji karty. -
Jak dezaktywować kartę MB?
Kartę można dezaktywować po zalogowaniu się do swojego indywidualnego konta na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl lub poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
-
Gdzie znajduje się regulamin korzystania z karty MB?
Regulamin znajduje się na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl/regulamin/
-
Co zrobić gdy zagubiłem kartę MB?
Do każdej karty przypisane są dodatkowo 2 breloki, z których można korzystać. W przypadku braku karty podczas transakcji można podać kasjerowi numer telefonu podany przy Aktywacji Online lub Aktywacji Telefonicznej.
-
Co zrobić gdy znalazłem kartę MB?
Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub przekazanie karty w dowolnym sklepie Biedronka osobie z kierownictwa.
-
Jak zmienić dane przypisane do karty MB?
Dane przypisane do karty można zmienić po zalogowaniu się do swojego indywidualnego konta na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl lub poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Praca w JMP S.A.
-
Gdzie znajdują się aktualne oferty pracy w Biedronkach/Centrach Dystrybucyjnych/Centrali?
Zachęcamy do odwiedzenia strony internetowej www.pracawbiedronce.pl
Zachęcamy także do kontaktu z naszą infolinią rekrutacyjną pod numerem telefonu 22 205 33 10
-
Jak mogę aplikować na interesujące mnie stanowisko pracy?
Oferty przyjmowane są poprzez stronę internetową www.pracawbiedronce.pl
Zachęcamy także do kontaktu z naszą infolinią rekrutacyjną pod numerem telefonu 22 205 33 10
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami!Zachęcamy do wybrania jednej z opcji kontaktu
-
800 080 010*
(z telefonu stacjonarnego)
lub
(22) 205 33 00**
(z telefonu komórkowego
lub z zagranicy) - (22) 205 33 01**
- bok@biedronka.eu
* połączenie bezpłatne, ** opłata za połączenie według taryf/cenników operatorów