Biedronka

Nowa aplikacja mobilna

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    FAQ

    Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

    Oferta

    • Gdzie mogę znaleźć informację na temat zwrotów i reklamacji?

      Szczegółowe informacje na temat zwrotów i reklamacji umieszczone są na stronie https://www.biedronka.pl/pl/zwroty-i-reklamacje

    • Jakie są terminy rozpatrzenia reklamacji?

      Szczegółowe informacje o terminach rozpatrywania zgłoszeń konsumenckich umieszczone są na stronie https://www.biedronka.pl/pl/zwroty-i-reklamacje

    • Jak mogę sprawdzić status mojej reklamacji?

      Status reklamacji artykułów przemysłowych można sprawdzić w zakładce https://www.biedronka.pl/pl/status-reklamacji

    • Gdzie mogę znaleźć regulaminy akcji promocyjnych?

      Regulaminy prowadzonych przez nas akcji promocyjnych dostępne są m.in. na naszej stronie internetowej http://www.biedronka.pl/pl/regulaminy

    • Gdzie mogę znaleźć regulaminy akcji promocyjnych?

      Regulaminy prowadzonych przez nas akcji promocyjnych dostępne są m.in. na naszej stronie internetowej http://www.biedronka.pl/pl/regulaminy

    • Gdzie mogę znaleźć gazetki z aktualną ofertą promocyjną?

      Gazetki w wersji papierowej dostępne są w naszych sklepach oraz w wersji elektronicznej na naszej stronie internetowej http://www.biedronka.pl/index.php/pl/gazetki
      Dodatkowo zachęcamy do odwiedzenia strony https://moja.biedronka.pl//, gdzie dostępne są akcje promocyjne dla posiadaczy kart Moja Biedronka.

    • Czy wszędzie prowadzone są takie same akcje promocyjne?

      We wszystkich sklepach prowadzimy jednakowe akcje promocyjne. Wyjątki mogą stanowić oferty promocyjne w nowo otwieranych sklepach lub dodatkowe promocje oferowane w wybranych lokalizacjach.

    • Jakie konkursy są obecnie organizowane w sklepach Biedronka?

      Informacje o konkursach znajdują się na naszej stronie internetowej http://www.biedronka.pl/pl/konkursy-i-akcje-specjalne

    Produkty

    • Jakie są zasady zwrotu towaru pełnowartościowego zakupionego w Biedronce?

      Zasady zwrotów towarów pełnowartościowych dostępne są we wszystkich naszych sklepach na tablicach informacyjnych oraz na stronie internetowej http://www.biedronka.pl/pl/komunikaty

    • Jak złożyć reklamację na produkt zakupiony w Biedronce?

      Klienci mogą dokonać reklamacji towarów niepełnowartościowych zakupionych w sklepach Biedronka na terenie całego kraju w wybranym przez siebie sklepie.

    • Jak sprawdzić status złożonej reklamacji?

      Status złożonej w sklepie Biedronka reklamacji można sprawdzić na stronie internetowej www.biedronka.pl/pl/status-reklamacji podając numer znajdujący się w prawym górnym rogu Formularza Zgłoszenia Reklamacji otrzymanego przy jej złożeniu.

    • Czy mogę zamówić produkty z dostawą do domu?

      Taka możliwość istnieje w wybranych miastach w Polsce przy użyciu aplikacji Glovo. Dostępność usługi, w poszczególnych dzielnicach tych miast, jest uzależniona od aktualnych możliwości transportowych.
      Aplikacja jest dostępna w sklepach internetowych:
      - https://apps.apple.com/us/app/glovo-more-than-food-delivery/id951812684
      - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.glovo&hl=en

      Zakupów takich można dokonywać wyłącznie za pomocą wspomnianej aplikacji naszego partnera firmy Glovo. W przypadku pytań prosimy o kontakt z firmą Glovo pod adresem email: glovers@glovoapp.com
      Więcej informacji na stronie: https://www.biedronka.pl/pl/dostawa

    • Czym jest i jak działa Tu Biedronka?

      Zachęcamy do zapoznania się z dedykowaną tej usłudze stroną internetową http://www.tubiedronka.pl/

    Sklep

    • Gdzie znajdują się sklepy Biedronka?

      Informację o lokalizacji naszych sklepów znajdują się na stronie internetowej http://www.biedronka.pl/pl/sklepy

    • Jak mogę się skontaktować ze sklepem Biedronka?

      Nie udzielamy informacji na temat numerów telefonów do sklepów oraz do poszczególnych działów firmy. W celu skontaktowania się ze sklepem prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta https://www.biedronka.pl/pl/kontakt

    • W jaki sposób mogę zapłacić w sklepie?

      W sklepach naszej sieci akceptujemy płatność:
      - Gotówką
      - Kartą płatniczą
      - Kartą podarunkową
      - E-kodem
      - Bonami (Sodexo, Chéque Déjeuner)
      - Mobilną

    • Gdzie znajdę informacje na temat kart podarunkowych oferowanych przez JMP S.A.

      Wszelkie informacje dostępne są na stronie internetowej https://kartypodarunkowe.biedronka.pl/

    • Czy mogę dokonać zakupów przez internet?

      Taka możliwość istnieje w wybranych miastach w Polsce przy użyciu aplikacji Glovo. Dostępność usługi, w poszczególnych dzielnicach tych miast, jest uzależniona od aktualnych możliwości transportowych.
      Aplikacja jest dostępna w sklepach internetowych:
      - https://apps.apple.com/us/app/glovo-more-than-food-delivery/id951812684
      - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.glovo&hl=en

      Zakupów takich można dokonywać wyłącznie za pomocą wspomnianej aplikacji naszego partnera firmy Glovo. W przypadku pytań prosimy o kontakt z firmą Glovo pod adresem email: glovers@glovoapp.com
      Więcej informacji na stronie: https://www.biedronka.pl/pl/dostawa

    • Jak mogę otrzymać fakturę za zakupy w Biedronce?

      W celu otrzymania faktury konieczny jest kontakt z personelem sklepu, w którym dokonano zakupu. Faktura może zostać wystawiona tylko w sklepie, gdzie zakupiono towar. W naszych sklepach istnieje też możliwość otrzymania faktury uproszczonej.

    • W jakich dniach i godzinach są otwarte sklepy Biedronka?

      Informacje znajdują się na naszej stronie internetowej http://www.biedronka.pl/pl/sklepy

    • Czy mogę zarezerwować produkty do odbioru?

      Nie prowadzimy praktyk odkładania towarów dla Klientów. Jest to podyktowane dbałością o dostępność towarów dla wszystkich odwiedzających nasze sklepy Klientów.

    Karta Moja Biedronka

    • Jak zarejestrować kartę MB?

      Warunkiem korzystania z Karty Lojalnościowej jest jej uprzednia Aktywacja Online lub Telefoniczna.
      - Aktywacja Online odbywa się poprzez wypełnienie Formularza znajdującego się na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl.
      - Aktywacja Telefoniczna odbywa się poprzez dedykowaną infolinię pod numerem (22) 20 53400.
      Po poprawnej rejestracji karty lojalnościowej, Klient otrzymuje wiadomość SMS informującą o poprawnej rejestracji karty.

    • Jak dezaktywować kartę MB?

      Kartę można dezaktywować po zalogowaniu się do swojego indywidualnego konta na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl lub poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

    • Gdzie znajduje się regulamin korzystania z karty MB?

      Regulamin znajduje się na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl/regulamin/

    • Co zrobić gdy zagubiłem kartę MB?

      Do każdej karty przypisane są dodatkowo 2 breloki, z których można korzystać. W przypadku braku karty podczas transakcji można podać kasjerowi numer telefonu podany przy Aktywacji Online lub Aktywacji Telefonicznej.

    • Co zrobić gdy znalazłem kartę MB?

      Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub przekazanie karty w dowolnym sklepie Biedronka osobie z kierownictwa.

    • Jak zmienić dane przypisane do karty MB?

      Dane przypisane do karty można zmienić po zalogowaniu się do swojego indywidualnego konta na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl lub poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

    Praca w JMP S.A.

    • Gdzie znajdują się aktualne oferty pracy w Biedronkach/Centrach Dystrybucyjnych/Centrali?

      Zachęcamy do odwiedzenia strony internetowej www.pracawbiedronce.pl

      Zachęcamy także do kontaktu z naszą infolinią rekrutacyjną pod numerem telefonu 22 205 33 10

    • Jak mogę aplikować na interesujące mnie stanowisko pracy?

      Oferty przyjmowane są poprzez stronę internetową www.pracawbiedronce.pl

      Zachęcamy także do kontaktu z naszą infolinią rekrutacyjną pod numerem telefonu 22 205 33 10

    Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

    Skontaktuj się z nami!

    Zachęcamy do wybrania jednej z opcji kontaktu

    • 800 080 010*
      (z telefonu stacjonarnego)
      lub
      (22) 205 33 00**
      (z telefonu komórkowego
      lub z zagranicy)
    • (22) 205 33 01**
    • bok@biedronka.eu

    * połączenie bezpłatne, ** opłata za połączenie według taryf/cenników operatorów