Niniejszy regulamin określa zasady zawierania umów sprzedaży na odległość pomiędzy Klientami, a Sprzedawcą za pośrednictwem Platformy prowadzonej przez Glovo zgodnie z Ogólnymi warunkami użytkowania i kontraktowania, w tym obowiązki Klienta i Sprzedawcy.
W przypadkach nie objętych niniejszym regulaminem zastosowanie mają Ogólne warunki użytkowania i kontraktowania Platformy prowadzonej przez Glovo.
§ 1
DEFINICJE
-
Ilekroć w Regulaminie użyto niżej wymienionych zwrotów pisanych wielką literą, należy je rozumieć w podanym niżej znaczeniu, chyba że z kontekstu ich użycia wyraźnie wynika co innego:
CENA PRODUKTKU - wyrażona w złotych polskich wartość brutto Produktu wskazana w Sklepie Internetowym Biedronka, zawierająca stawkę należnego podatku VAT;
GLOVO - Glovoapp23, S.L. siedziba: C/Pujades, 94, 08005 Barcelona, Hiszpania, dane dotyczące wpisu w rejestrze handlowym: protokół 2014/1249, tom: 44,467, folio: 76, arkusz: 456858, NIP: B66362906, podmiot prowadzący Platformę oraz realizujący dostawę Zamówienia na warunkach określonych w Ogólnych warunkach użytkowania i kontraktowania Platformy Glovo;
KLIENT - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która ukończyła 18 lat, na rzecz, której mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą jako konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta;
KOSZYK - elektroniczny formularz Zamówienia znajdującego się w Sklepie Internetowym Biedronka umożliwiający wybór Produktów, podgląd składanego Zamówienia i jego modyfikację;
ŁĄCZNY KOSZT ZAMÓWIENIA - Cena Produktów, dodanych przez Klienta do Koszyka, powiększona o koszty dostawy oraz inne koszty, jeżeli występują i zostały podane do wiadomości Klienta oraz pomniejszona o ewentualne rabaty, do której zapłaty zobowiązany będzie Klient dokonując zakupów w Sklepie Internetowym Biedronka;
PLATFORMA – narzędzie technologiczne umożliwiające sprzedaż detaliczną Produktów prowadzone przez Glovo;
PRODUKT – towar, usługa lub prawo prezentowane za pośrednictwem Sklepu Internetowego Biedronka, które Klient może nabyć w Sklepie Internetowym Biedronka, na zasadach określonych w Regulaminie Sklepu Internetowego, których prezentacja stanowi zaproszenie do zawarcia umowy w myśl art. 71 Kodeksu Cywilnego;
REGULAMIN - niniejszy dokument, stanowiący integralną część Umowy Sprzedaży;
SKLEP INTERNETOWY BIEDRONKA – przestrzeń internetowa wykorzystująca Platformę celem zawierania Umów Sprzedaży;
SPRZEDAWCA - Jeronimo Martins Polska S.A. z siedzibą w Kostrzynie, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000222483, posiadająca numer NIP 7791011327 oraz REGON 63030302300000, BDO: 000004585, kapitał zakładowy 798 214 120,00 zł, w całości wpłacony, tel. 800 080 010 (z telefonu stacjonarnego), tel. (22) 205 33 00 (z telefonu komórkowego), e-mail: bok@biedronka.pl, adres do korespondencji: ul. Dolna 3, 00-773 Warszawa;
UMOWA SPRZEDAŻY - umowa sprzedaży Produktów pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zawierana na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego Biedronka na zasadach określonych w Regulaminie;
ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sprzedaży, określające rodzaj i liczbę Produktów, które Klient chce kupić od Sprzedawcy w Sklepie Internetowym Biedronka stanowiące ofertę Klienta w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz zawierające dane Klienta konieczne do zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży. - Wszystkie definicje mają to samo znaczenie bez względu na to, czy zdefiniowane pojęcie użyte zostało w liczbie pojedynczej czy mnogiej.
- Wszelkie załączniki do niniejszego Regulaminu stanowią jego integralną część.
§ 2
UMOWA SPRZEDAŻY
- Złożenie Zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca przesyła Klientowi potwierdzenie Zamówienia, które stanowi jedynie potwierdzenie otrzymania przez Sprzedawcę Zamówienia (oferty Klienta) i nie stanowi jeszcze oświadczenia woli zawarcia Umowy Sprzedaży przez Sprzedawcę (nie stanowi oświadczenia o przyjęciu oferty i nie skutkuje zawarciem Umowy Sprzedaży).
- Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia sprzedaży Produktów na podany przez Klienta adres e-mail (otrzymanie przez Klienta oświadczenia woli o przyjęciu oferty przez Sprzedawcę). Wiadomość ta stanowi potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Zobowiązania Klienta wynikające z Umowy Sprzedaży są wykonane z chwilą uiszczenia na rzecz Sprzedawcy ostatecznego Łącznego Kosztu Zamówienia.
- Świadczenie Sprzedawcy wynikające z Umowy Sprzedaży jest spełnione z chwilą dostarczenia Klientowi Produktów zgodnie z Zamówieniem.
§ 3
DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW
- Pomimo dołożenia należytej staranności, Sprzedawca nie może zagwarantować stałej dostępności Produktów prezentowanych w Sklepie Internetowym Biedronka. Informacje o Produktach podane na stronie internetowej Sprzedawcy stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Nie stanowią one oferty ani zapewnienia Sprzedawcy w zakresie dostępności Produktów.
- W przypadku braku dostępności Produktów, objętych Zamówieniem złożonym przez Klienta, Klientowi zostanie dostarczone Zamówienie tylko z Produktami aktualnie dostępnymi.
- W przypadkach opisanych w niniejszym paragrafie Łączny Koszt Zamówienia ulegnie odpowiednio zmniejszeniu o wartość niedostępnych Produktów.
§ 4
CENY PRODUKTÓW ORAZ ŁĄCZNY KOSZT ZAMÓWIENIA
- Ceny Produktów w Sklepie Internetowym Biedronka mogą różnić się od cen Produktów w sklepach stacjonarnych Sprzedawcy. Ceny Produktów prezentowane w Sklepie Internetowym Biedronka obowiązują Klienta dokonującego zakupów w Sklepie Internetowym Biedronka.
- Promocje na poszczególne Produkty oraz organizowane przez Sprzedawcę akcje promocyjne mogą się różnić od promocji i akcji promocyjnych w sklepach stacjonarnych Sprzedawcy. Klient dokonujący zakupów w Sklepie Internetowym Biedronka może skorzystać jedynie z promocji i akcji promocyjnych przedstawionych w Sklepie Internetowym Biedronka.
- W Sklepie Internetowym Biedronka nie obowiązuje Program lojalnościowy „Moja Biedronka” prowadzony przez Sprzedawcę w jego sklepach stacjonarnych.
- Ceny Produktów zamieszczone w Sklepie Internetowym Biedronka są cenami brutto. Ceny Produktów zawierają wszelkie cła i podatki, w tym podatek VAT, nie zawierają natomiast kosztów dodatkowych, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową Sprzedaży w tym kosztów dostawy, wskazanych przy składaniu Zamówienia w Sklepie Internetowym Biedronka. Wszystkie Ceny Produktów oraz Łączny Koszt Zamówienia podawane są w złotych polskich.
- Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszt dostawy, składające się na Łączny Koszt Zamówienia widoczne będą w Koszyku, przed złożeniem Zamówienia.
§ 5
ODPOWIEDZIALNOŚĆ, REKLAMACJE I ZWROTY (ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY)
- Informujemy, że pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy Konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (tzw. platforma ODR). Za jej pośrednictwem można złożyć skargę dotyczącą towarów lub usług zakupionych przez Internet, zarówno w kraju, jak i za granicą. Odbywa się to poprzez wypełnienie elektronicznego formularza i znalezienie właściwego podmiotu, który zajmie się rozwiązaniem sporu. Wszystkie podane na platformie instytucje zostały poddane weryfikacji, gwarantującej spełnianie przez nich odpowiednich przepisów i ich zarejestrowanie przez organy krajowe (w Polsce jest to UOKiK). Strona dostępna jest we wszystkich językach Unii, umożliwia też dołączanie odpowiednich dokumentów i ich tłumaczenie. Jednocześnie jako pierwszy punkt kontaktu Klient może się skontaktować ze Sprzedawcą wysyłając wiadomość na adres poczty elektronicznej: bok@biedronka.pl.
- Sprzedawca korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich:
- szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
- przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy, którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
- Klient posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego; (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej; (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
I. REKLAMACJE
- Wszelkie reklamacje dotyczące realizacji Zamówienia, zakupionych Produktów w Sklepie Internetowym Biedronka mogą być zgłaszane bezpośrednio do Biura Obsługi Klientów sieci sklepów Biedronka: adres e-mail: bok@biedronka.pl, tel. 800 080 010 (z telefonu stacjonarnego, połączenie jest bezpłatne) lub (22) 205 33 00 (z telefonu komórkowego lub z zagranicy, opłata za połączenie według taryf/cenników operatorów).
- Uprawnienia Klientów z tytułu braku zgodności towaru z umową określone są w Rozdziale 5a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. – o prawach konsumenta.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia Produktu, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Produktu lub charakterem braku zgodności towaru z umową.
- Sprzedawca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży określonego w ust. 3 powyżej, jeżeli brak ten podstępnie zataił.
- Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Klient może żądać jego naprawy lub wymiany.
- Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Klient żąda naprawy lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Klient żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży.
- Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży, wartość Produktu zgodnego z Umową Sprzedaży oraz nadmierne niedogodności dla Klienta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży.
- Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Klienta o braku zgodności z Umową Sprzedaży i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, uwzględniając specyfikę Produktu oraz cel w jakim Klient go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów ponosi Sprzedawca.
- Klient udostępnia Sprzedawcy Produkt podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Klienta Produkt na swój koszt.
- Klient nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z Produktu, który następnie został wymieniony.
- Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, gdy:
- Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży,
- Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży;
- brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt do zgodności z Umową Sprzedaży;
- brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy Sprzedaży bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony wskazanych w ust. 5 powyżej;
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
- Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość Produktu niezgodnego z Umową Sprzedaży pozostaje do wartości Produktu zgodnego z Umową Sprzedaży.
- Sprzedawca zwraca Klientowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o obniżeniu ceny.
- Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest istotny.
- Jeżeli brak zgodności z Umową Sprzedaży dotyczy jedynie niektórych Produktów dostarczonych na podstawie Umowy Sprzedaży Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży jedynie w odniesieniu do tych Produktów, a także w odniesieniu do innych Produktów nabytych przez Klienta wraz z Produktami niezgodnymi z Umową Sprzedaży jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Klient zgodził się zatrzymać wyłącznie Produkty zgodne z Umową Sprzedaży.
- W razie odstąpienia od Umowy Sprzedaży Klient niezwłocznie zwraca Produkt Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Klientowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Zwrot uwzględnia wszystkie rabaty otrzymane przy zakupie.
- W ramach odpowiedzialności z tytułu braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży, Sprzedawca nie ma obowiązku dostarczenia Klientowi zastępczego towaru na czas trwania procedury reklamacyjnej.
- Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamacji, ustosunkuje się do niej. W przypadku uznania reklamacji, Klient uzyskuje informację w jaki sposób została rozpatrzona reklamacja w szczególności czy reklamowany Produkt zostanie wymieniony czy nastąpi zwrot pieniędzy.
- W przypadku podjęcia decyzji o naprawie zamówionego Produktu lub wymianie Produktu na nowy i odbiorze go w sklepie stacjonarnym Biedronka, Produkt wydawany jest Klientowi za potwierdzeniem przez niego odbioru Produktu.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży, jeżeli Klient najpóźniej w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Produktu odbiega od wymogów zgodności z Umową Sprzedaży oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Produktu.
II. ZWROTY (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
- Klient ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż Glovo, objęła Produkt w posiadanie. Do zachowania ww. terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży przed jego upływem.
- Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży poprzez dołączenie go do zwracanego Produktu lub przesłanie na adres: bok@biedronka.pl.
- W przypadku odstąpienia przez Klienta od Umowy Sprzedaży, Umowę Sprzedaży uważa się za niezawartą.
- Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży powinno zawierać informację jakich zamówionych Produktów dotyczy odstąpienie od Umowy Sprzedaży oraz dowód, że zakup został dokonany w Sklepie Internetowym Biedronka. W związku z tym Sprzedawca rekomenduje dołączenie do zwracanych Produktów dowodu zakupu (np. paragonu fiskalnego, potwierdzenie płatności kartą) lub jego kopii, a także podanie numeru Zamówienia.
- Sprzedawca rekomenduje skorzystanie z formularza odstąpienia od Umowy Sprzedaży, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, ale nie jest to obowiązkowe.
- Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego w związku z Umową Sprzedaży płatności, w tym koszty dostawy. Za zwrócone Produkty Klient otrzymuje ich równowartość tożsamą z kwotą na przedłożonym dowodzie zakupu. Klient ponosi bezpośrednie koszty związane ze zwrotem Produktów.
- Klient ma obowiązek zwrócić Produkt (lub Produkty) objęte odstąpieniem Sprzedawcy lub przekazać osobie upoważnionej przez Sprzedawcę niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży. Zwracane Produkty należy zwrócić w dowolnym sklepie stacjonarnym Biedronka lub odesłać do dowolnego sklepu stacjonarnego Biedronka. Aktualna lista sklepów stacjonarnych Biedronka znajduje się na stronie www.biedronka.pl.
- Bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (lub Produktów) ponosi Klient.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności otrzymanych od Klienta niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Sprzedawca ma prawo do powstrzymania się od zwrotu płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Produktów od Klienta lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Produktów, w zależności, od tego co nastąpi wcześniej.
- Zwrot Produktów powinien nastąpić w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów. Zwracany Produkt powinien być kompletny.
- Przy zwrocie Produktu/ów w wyniku odstąpienia Klienta od Umowy Sprzedaży, Sprzedawca uprawniony jest do zbadania stanu Produktu/ów. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów.
- Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Klientowi w odniesieniu m.in. do umów:
- w której przedmiotem świadczenia jest produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia, w także produkty wymagające chłodniczych lub mroźniczych warunków przechowywania, owoców i warzyw oraz pieczywa;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
- Niniejsza część Regulaminu „Zwroty (Odstąpienie od Umowy Sprzedaży)” dotyczy uprawnień Klienta w związku z wykonaniem przez niego prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość i określonych w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
§ 6
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia jego publikacji w Sklepie Internetowym Biedronka (tj. w dniu 01.01.2023 roku) i zastępuje dotychczasowy Regulamin obowiązujący od dnia 19.04.2020 roku.
- Do spraw uregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się prawo polskie, chyba, że co innego wynika w przepisów prawa bezwzględnie obowiązujących.
- Klienci mogą w każdym czasie uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w Sklepie Internetowym Biedronka.
- Jeżeli jedno z postanowień niniejszego Regulaminu przestanie obowiązywać wskutek zmian przepisów prawa lub orzeczenia sądu, nie ma to żadnego wpływu na ważność i przestrzeganie pozostałych postanowień Regulaminu.
- Wszelkie spory pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem, które nie zostaną rozstrzygnięte polubownie, będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne w Polsce, chyba, że co innego wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu, w przypadku wystąpienia ważnego powodu jakim jest:
- zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub ich wykładni stosowanej przez uprawnione organy, mająca bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkująca koniecznością jego dostosowania do takiej zmiany przepisów lub ich wykładni;
- wydanie orzeczenia, decyzji lub innego podobnego aktu przez sąd lub uprawniony organ władzy publicznej, mającego bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkującego koniecznością jego zmiany w celu dostosowania do takiego orzeczenia, decyzji lub innego podobnego aktu;
- bezpieczeństwo, w tym zapobieganie naruszeniom Regulaminu lub przeciwdziałanie nadużyciom;
- usunięcie niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych dotyczących treści Regulaminu;
- zmiana w zakresie procedury składania Zamówień, zasad zawierania Umowy Sprzedaży lub warunków jej realizacji;
- zmiana funkcjonalności dostępnych w Sklepie Internetowym Biedronka;
- zmiana zasad funkcjonowania Sklepu Internetowego Biedronka;
- zmiana w zakresie nazw, adresów lub danych firmowych wskazanych w treści Regulaminu;
- konieczność skorygowania sformułowań niejasnych lub budzących wątpliwości lub poprawy oczywistych omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiłby w Regulaminie.
- Sprzedawca poinformuje Klientów o zmianach niniejszego Regulaminu, poprzez zamieszczenie ujednoliconego tekstu Regulaminu w Sklepie Internetowym Biedronka. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie 14 dni od dnia ich opublikowania. Zmiany Regulaminu pozostają bez wpływu na Umowy Sprzedaży zawarte zgodnie z Regulaminem.
- Jeżeli obowiązujący przepis prawa, orzeczenie lub inny podobny akt uprawnionego organu władzy publicznej będzie wymagał od Sprzedawcy wprowadzenia zmiany Regulaminu Sklepu Biedronka w krótszym terminie, niż wskazany w ust. 14 powyżej, powiadomienie o zmianie Regulaminu Sklepu Biedronka, będzie wskazywać taki krótszy termin wraz ze wskazaniem przyczyny.
- Umowy Sprzedaży zawarte zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego Biedronka lub Zamówienia złożone zgodnie z § 2 ust. 1, przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu Sklepu Biedronka są realizowane na podstawie Regulaminu Sklepu Internetowego Biedronka, który obowiązywał w chwili składania Zamówienia.
- Wszelkie umowy ze Sprzedawcą zawierane są w języku polskim.
Załączniki:
1. Formularz zwrotu Sklep Internetowy Biedronka.