Niteo

»

Gwarancja / serwis

Gwarancja / serwis

Proces reklamacji


Proces postępowania w przypadku problemów z produktem oraz ogólne warunki gwarancji opisane są w końcowym punkcie każdej instrukcji obsługi (jeśli towarzyszy produktowi).


Aby zareklamować urządzenie, należy dostarczyć je do Punktu Obsługi Klienta w dowolnym sklepie Biedronka wraz z dowodem zakupu (paragonem, fakturą). Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.


W przypadku problemów z funkcjonowaniem urządzenia należy skontaktować się bezpośrednio z producentem.

Wybierz producenta urządzenia:

QUADRA-NET Sp. z o.o.

ul. Jana Czochralskiego

861-248 Poznań

tel. +48 61 853 44 44

tel.kom. +48 664 44 88 00

www.quadra-net.pl

W celu reklamacji urządzenia należy dostarczyć je do Punktu Obsługi Klienta w dowolnym sklepie Biedronka wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura).


Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.


Część produktów trafia do serwisu gwarancyjnego, gdzie dokonywane są naprawy. Informacje o statusie można uzyskać kontaktując się z firmą serwisową:

Pytania, problemy i reklamacje można zgłaszać:

Serwis mPTech Sp. z o.o.

ul. Krakowska 119

50-428 Wrocław

www.mptech.eu

W celu reklamacji urządzenia należy dostarczyć je do Punktu Obsługi Klienta w dowolnym sklepie Biedronka wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura).


Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.


Część produktów trafia do serwisu gwarancyjnego, gdzie dokonywane są naprawy. Informacje o statusie można uzyskać kontaktując się z firmą serwisową:

Pytania, problemy i reklamacje można zgłaszać:

mPTech Sp. z o.o.

ul. Krakowska 119

50-428 Wrocław

Dane producenta:

QUADRA-NET Sp. z o.o.

ul. Jana Czochralskiego

861-248 Poznań

tel. +48 61 853 44 44

tel.kom. +48 664 44 88 00

www.quadra-net.pl

W celu reklamacji urządzenia należy dostarczyć je do Punktu Obsługi Klienta w dowolnym sklepie Biedronka wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura).


Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.


Część produktów trafia do serwisu gwarancyjnego, gdzie dokonywane są naprawy. Informacje o statusie można uzyskać kontaktując się z firmą serwisową:

Pytania, problemy i reklamacje można zgłaszać:

JOINCO Polska Sp. z o.o.

ul. Cybernetyki 9, IRIS-B,

02-677 Warszawa

tel. +48 22 333 30 30

Dostawcy produktów NITEO

mPTech Sp. z o.o.

ul. Krakowska 119

50-428 Wrocław

tel. +48 717 177 400

VERSHOLD HOLDING POLAND Sp. z o.o.

ul. Żwirki i Wigury 16A,

02-092 Warszawa

tel. +48 22 376 27 91

INFORMACJE

OFERTA

SZYBKIE LINKI

O BIEDRONCE

Copyright 2023 Jeronimo Martins Polska S.A.

Serwis w wersji dla osób niewidomych i niedowidzących