Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    30.07.2019

    Gratka dla mieszkańców Dolnego Śląska - aż dwie odnowione Biedronki czekają na klientów

    Z sukcesem zakończyły się remonty dwóch dolnośląskich Biedronek – we wrocławskich Wojszycach przy ul. Parafialnej 21 i w Oleśnicy przy ul. Jana Kilińskiego 4-4b. Obydwie placówki w nowej odsłonie uruchomiono 30 lipca. W sklepach zostały zastosowane ekologiczne rozwiązania, a ich wnętrze dostosowane do formatu 2.0, dzięki czemu są bardziej przyjazne dla klientów. Na tych ostatnich w obu sklepach z okazji otwarcia czekają liczne atrakcje: upominki, konkursy, zabawy z animatorem dla najmłodszych oraz kilkadziesiąt produktów w promocyjnych cenach, z rabatami sięgającymi aż 75 procent!

    – Cieszymy się, że z każdym dniem przybywa Biedronek 2.0, takich jak te, otwarte dziś we Wrocławiu i w Oleśnicy. Zakupy w zmodernizowanych placówkach, dzięki bardziej przyjaznej przestrzeni oraz bogatszej ofercie produktów, to dla klientów nie tylko większy komfort, ale także prawdziwa przyjemność. Poza tym w trakcie remontu postawiliśmy na ekologię – zastosowaliśmy m.in. oświetlenie LED oraz wymieniliśmy urządzenia chłodnicze na te wykorzystujące ekologiczny gaz CO2 mówi Cezary Kucper, regionalny menedżer ds. marketingu operacyjnego sklepów Biedronka zlokalizowanych na Dolnym Śląsku.

     

    Jakie nowości czekają na klientów w odnowionym wrocławskim sklepie?

     

    Powierzchnia sali sprzedaży wrocławskiej Biedronki zlokalizowanej przy ul. Parafialnej powiększyła się do ponad 570 m2. Zmodernizowana placówka ma 5 kas, a zmotoryzowani klienci mogą korzystać z parkingu, liczącego 71 miejsc postojowych.  

    Otwarciu sklepu towarzyszyło uroczyste przecięcie wstęgi przez pierwszego klienta, ale to nie koniec atrakcji przygotowanych dla odwiedzających tę placówkę. Już w sobotę, 3 sierpnia br., z licznych przyjemności będą mogły skorzystać dzieci – dla nich zaplanowano konkursy i zabawy z animatorem, m.in. malowanie twarzy.

    Do 5 sierpnia br. lub do wyczerpania zapasów klienci mogą także skorzystać z promocji i wybrane produkty, m.in. warzywa i owoce, kupić z rabatami sięgającymi nawet 75 procent, w tym brzoskwinie tylko za 2,99 zł za kilogram. Lis Lucek czy Zając Zuzia? Te i inne maskotki z Gangu Słodziaków będą mogli kupić za 1 zł ci klienci, którzy w pierwszym tygodniu otwarcia zrobią zakupy za min. 149 zł.

    Biedronka przy ul. Parafialnej 21 we Wrocławiu będzie czynna od poniedziałku do soboty w godz. 6:30 – 22:00, a w niedziele handlowe w godz. 9:00 – 20:00.

     

    Atrakcje towarzyszące otwarciu zmodernizowanego sklepu w Oleśnicy

    Po remoncie sala sprzedaży oleśnickiej Biedronki liczy 618,83 m2. W sklepie zamontowano 5 kas. Z okazji ponownego otwarcia na klientów czekać będą liczne niespodzianki.

    Sobota 3 sierpnia będzie dniem pełnym atrakcji dla najmłodszych – czekać na nich będą konkursy i zabawy z animatorem. Ich rodzice będą mogli natomiast skorzystać ze specjalnej oferty promocyjnej, w ramach której wybrane produkty będą dostępne w atrakcyjnych cenach, z rabatami sięgającymi kilkudziesięciu procent – m.in ziemniaki w cenie obniżonej o 75% i pieczarki aż o 41% tańsze. Użytkownicy karty lojalnościowej, którzy do 3 sierpnia br. zrobią w wyremontowanej oleśnickiej placówce zakupy o wartości min. 99 zł, będą mieli szansę na zakup książki kucharskiej „Kuchnia polska. Pysznie i zdrowiej” za 1 gr.

    Sklep Biedronka w Oleśnicy przy ul. Jana Kilińskiego 4-4b będzie czynny od poniedziałku do soboty od 7:00 do 22:00, natomiast w niedziele handlowe od 8:00 do 21:00.

    Zarówno we wrocławskiej, jak i oleśnickiej Biedronce dla 150 osób, które jako pierwsze odwiedziły w dniu ponownego otwarcia te wyremontowane dolnośląskie placówki, przygotowano specjalne upominki. W dniach 2-3 sierpnia br. w trakcie wizyty w obu sklepach będzie można zarejestrować kartę „Moja Biedronka na co dzień” i na stałe dołączyć do grona ponad 7 mln klientów, którzy każdego dnia korzystają z szeregu promocji oferowanych przez sieć.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności