Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    23.08.2017

    Miliony kultowych Świeżaków ruszają do Biedronki

    Już 28 sierpnia br. rusza akcja „Gang Świeżaków 2”, w ramach której klienci robiący zakupy w Biedronce mogą za darmo zdobyć pluszaki w kształcie warzyw i owoców. W nowej edycji na klientów czekają miliony zabawek, w tym Juniorzy, czyli maskotki w mniejszym rozmiarze. Akcja ma na celu promowanie spożywania warzyw i owoców. Informacje dotyczące zasad prawidłowego odżywiania zawarto także w albumie opowiadającym o przygodach bohaterów „Gangu”.

    Zasady akcji „Gang Świeżaków 2”

    Akcja „Gang Świeżaków 2” rozpoczyna się 28 sierpnia br. By wziąć udział w zabawie, wystarczy zbierać naklejki przyznawane podczas bieżących zakupów w Biedronce na specjalne karty kolekcjonerskie. Punkty będzie można zbierać do 19 listopada br.

    Zakup produktów za 40 zł daje możliwość otrzymania 1 punktu. Zbieranie punktów może być jeszcze szybsze dzięki dodatkowym naklejkom przyznawanym za:
    •    zakup warzyw i owoców (1 pkt.),
    •    użycie zarejestrowanej karty lojalnościowej „Moja Biedronka” (1 pkt.),
    •    zakup produktów specjalnych za min. 10 zł w okresie wskazanym na etykiecie (1 pkt.).

    Przykładowo za zakupy z zarejestrowaną kartą „Moja Biedronka” na kwotę 40 zł, wśród których znajdzie się min. 1 warzywo lub owoc oraz produkty specjalne
    o wartości min. 10 zł klient otrzyma 4 naklejki. Natomiast po zrobieniu analogicznych zakupów na kwotę 80 zł, liczba punktów zostanie podwojona do 8.

    Każdego z nowych Świeżaków będzie można otrzymać za darmo po zebraniu 60 punktów. Już 30 naklejek będzie uprawniało do jego zakupu w cenie 19,99 zł/szt. Juniora można odebrać bezpłatnie po zebraniu 30 punktów. Pluszaki będą wydawane do 3 grudnia lub do wyczerpania zapasów.

    Nowi członkowie „Gangu” i Juniorzy

    W nowej edycji akcji do „Gangu” dołączyli: Groszek Grześ, Rzodkiewka Żaneta, Kalafior Krzyś oraz Borówka Basia. Nowością są także Juniorzy, czyli minimaskotki z zawieszką. Wśród nich klienci znajdą bohaterów znanych z poprzedniej akcji, czyli Marcheweczkę Marysię, Jabłuszko Antosia, Truskaweczkę Tosię, Brokułka Bartusia oraz dwóch nowych bohaterów – Czosneczka Czesia i Bakłażanka Błażejka. Maskotki są wykonane z bezpiecznych materiałów i pozytywnie przeszły niezbędne badania jakościowe.

    Przygody bohaterów zostały zaprezentowane w dedykowanym albumie, który będzie oferowany wyłącznie w sklepach Biedronka. Dodatkowo, klienci będą mogli pobrać ze sklepów App Store i Google Play bezpłatną aplikację mobilną. Znajdą się w niej gry, których bohaterami są Świeżaki i Juniorzy. Gry będą odblokowywane za pomocą specjalnych kodów, dostępnych na stronie internetowej Biedronki, na profilu marki na Facebooku oraz w innych materiałach związanych z akcją.

    Wartość edukacyjna akcji

    Zarówno publikacja, jak również piosenki z animowanymi teledyskami dostępne m.in.  na dedykowanej stronie internetowej oraz na oficjalnym kanale Biedronki na YouTube zostały wzbogacone o walor edukacyjny. W ten sposób dzieci będą mogły w przystępny sposób zapoznać się z zasadami prawidłowego żywienia. Akcja ma również na celu zachęcenie klientów do spożywania warzyw i owoców. Partnerem merytorycznym albumu „Gang Świeżaków 2” jest Instytut Żywności i Żywienia.

    Szczegóły dotyczące akcji, w tym artykuły z niej wyłączone, zawarte są w regulaminie, który będzie dostępny na stronie internetowej: www.biedronka.pl/gangswiezakow2 oraz w sklepach sieci.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności