Biura Obsługi Klienta
Jeśli masz pochwałę, sugestię, pytanie bądź zażalenie, możesz zwrócić się do Biura Obsługi Klienta.Kontakt przez aplikację mobilną Skontaktuj się z nami przez aplikację Biedronka W zakładce „Więcej” wybierz opcję „Pomoc i kontakt”. Znajdziesz tam listę swoich transakcji oraz historię zgłoszeń.
E-mail bok@biedronka.pl
Telefon
800 080 010
z telefonu stacjonarnego
połączenie bezpłatne
(22) 205 33 00
z telefonu komórkowego lub z zagranicy
opłata za połączenie według taryf/cenników operatorów
Adres korespondencyjny
Jeronimo Martins Polska S.A.
ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn
Biuro Rzecznika Klienta
Reprezentujemy potrzeby Klientów i bronimy ich praw poprzez biuro Rzecznika Klienta, opierając się na bezstronności, obiektywności i niezależności.
Jeśli uznasz że Twoja sprawa nie została należycie rozwiązana, możesz skontaktować się z Rzecznikiem Klienta.
Jest to ostatnia instancja dostępna dla Klientów by zwrócić się ze sprawami, które nie znalazły swojego rozwiązania poprzez tradycyjne kanały Biedronki: Sklepu i Biuro Obsługi Klienta.
Skontaktuj się z nami przez stronę internetową Biuro Rzecznika Klienta
Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
SprawdźChatbot
Porozmawiaj z naszym botem i uzyskaj natychmiastową pomoc w wybranych tematach