Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Kontakt

    Skorzystanie z formularza kontaktowego

    * - pola obowiązkowe

    aplikacja mobilna

    Biura Obsługi Klienta

    Jeśli masz pochwałę, sugestię, pytanie bądź zażalenie, możesz zwrócić się do Biura Obsługi Klienta.

    Kontakt przez aplikację mobilną Skontaktuj się z nami przez aplikację Biedronka W zakładce „Więcej” wybierz opcję „Pomoc i kontakt”. Znajdziesz tam listę swoich transakcji oraz historię zgłoszeń.

    Aplikacja Biedronka

    E-mail bok@biedronka.pl

    Telefon 800 080 010
    z telefonu stacjonarnego
    połączenie bezpłatne

    (22) 205 33 00
    z telefonu komórkowego lub z zagranicy
    opłata za połączenie według taryf/cenników operatorów

    Adres korespondencyjny Jeronimo Martins Polska S.A.
    ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn

    Biuro Rzecznika Klienta

    Reprezentujemy potrzeby Klientów i bronimy ich praw poprzez biuro Rzecznika Klienta, opierając się na bezstronności, obiektywności i niezależności.

    Jeśli uznasz że Twoja sprawa nie została należycie rozwiązana, możesz skontaktować się z Rzecznikiem Klienta.

    Jest to ostatnia instancja dostępna dla Klientów by zwrócić się ze sprawami, które nie znalazły swojego rozwiązania poprzez tradycyjne kanały Biedronki: Sklepu i Biuro Obsługi Klienta.

    Skontaktuj się z nami przez stronę internetową Biuro Rzecznika Klienta

    poznaj odpowiedzi na najcześciej zadawane pytania

    Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

    Sprawdź

    Chatbot

    Porozmawiaj z naszym botem i uzyskaj natychmiastową pomoc w wybranych tematach

    Obserwuj nas

    • obserwuj nas na Facebooku
    • obserwuj nas na Youtube
    • obserwuj nas na TikToku
    • obserwuj nas na Instagramie
    • obserwuj nas na Pinterest