Najczęściej zadawane pytania - FAQ - Biedronka.pl
Zmień lokalizację

Wybierz swoje miasto

Podaj swoją lokalizację, aby zobaczyć aktualną ofertę

zamknij

Twoja obecna lokalizacja:

Twoje poprzednie lokalizacje

FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Oferta

  • Gdzie mogę znaleźć regulaminy akcji promocyjnych?

    Regulaminy prowadzonych przez nas akcji promocyjnych dostępne są m.in. na naszej stronie internetowej http://www.biedronka.pl/pl/regulaminy

  • Gdzie mogę znaleźć gazetki z aktualną ofertą promocyjną?

    Gazetki w wersji papierowej dostępne są w naszych sklepach oraz w wersji elektronicznej na naszej stronie internetowej http://www.biedronka.pl/index.php/pl/gazetki
    Dodatkowo zachęcamy do odwiedzenia strony https://moja.biedronka.pl//, gdzie dostępne są akcje promocyjne dla posiadaczy kart Moja Biedronka.

  • Czy wszędzie prowadzone są takie same akcje promocyjne?

    We wszystkich sklepach prowadzimy jednakowe akcje promocyjne. Wyjątki mogą stanowić oferty promocyjne w nowo otwieranych sklepach lub dodatkowe promocje oferowane w wybranych lokalizacjach.

  • Jakie konkursy są obecnie organizowane w sklepach Biedronka?

    Informacje o konkursach znajdują się na naszej stronie internetowej http://www.biedronka.pl/pl/konkursy-i-akcje-specjalne

Produkty

  • Jakie są zasady zwrotu towaru pełnowartościowego zakupionego w Biedronce?

    Zasady zwrotów towarów pełnowartościowych dostępne są we wszystkich naszych sklepach na tablicach informacyjnych oraz na stronie internetowej http://www.biedronka.pl/pl/komunikaty

  • Jak złożyć reklamację na produkt zakupiony w Biedronce?

    Klienci mogą dokonać reklamacji towarów niepełnowartościowych zakupionych w sklepach Biedronka na terenie całego kraju w wybranym przez siebie sklepie.

  • Czy mogę zamówić produkty z dostawą do domu?

    Nasza sieć nie realizuje dostaw produktów do domów klientów.

  • Czym jest i jak działa Tu Biedronka?

    Zachęcamy do zapoznania się z dedykowaną tej usłudze stroną internetową http://www.tubiedronka.pl/

Sklep

  • Gdzie znajdują się sklepy Biedronka?

    Informację o lokalizacji naszych sklepów znajdują się na stronie internetowej http://www.biedronka.pl/pl/sklepy

  • Jak mogę się skontaktować ze sklepem Biedronka?

    Nie udzielamy numerów telefonów do sklepów oraz do poszczególnych działów firmy. W celu skontaktowania się ze sklepem prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta https://www.biedronka.pl/pl/kontakt

  • W jaki sposób mogę zapłacić w sklepie?

    W sklepach naszej sieci akceptujemy płatność:
    - Gotówką
    - Kartą płatniczą
    - Kartą podarunkową
    - E-kodem
    - Bonami (Sodexo, Chéque Déjeuner)
    - Mobilną

  • Gdzie znajdę informacje na temat kart podarunkowych oferowanych przez JMP S.A.

    Wszelkie informacje dostępne są na stronie internetowej https://kartypodarunkowe.biedronka.pl/

  • Czy mogę dokonać zakupów przez internet?

    Nasza sieć nie prowadzi sprzedaży przez internet.

  • Jak mogę otrzymać fakturę za zakupy w Biedronce?

    W celu otrzymania faktury konieczny jest kontakt z personelem sklepu, w którym dokonano zakupu. Faktura może zostać wystawiona tylko w sklepie, gdzie zakupiono towar. W naszych sklepach istnieje też możliwość otrzymania faktury uproszczonej.

  • W jakich dniach i godzinach są otwarte sklepy Biedronka?

    Informacje znajdują się na naszej stronie internetowej http://www.biedronka.pl/pl/sklepy

  • Czy mogę zarezerwować produkty do odbioru?

    Nie prowadzimy praktyk odkładania towarów dla Klientów. Jest to podyktowane dbałością o dostępność towarów dla wszystkich odwiedzających nasze sklepy Klientów.

Karta Moja Biedronka

  • Jak zarejestrować kartę MB?

    Warunkiem korzystania z Karty Lojalnościowej jest jej uprzednia Aktywacja Online lub Telefoniczna.
    - Aktywacja Online odbywa się poprzez wypełnienie Formularza znajdującego się na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl.
    - Aktywacja Telefoniczna odbywa się poprzez dedykowaną infolinię pod numerem (22) 20 53400.
    Po poprawnej rejestracji karty lojalnościowej, Klient otrzymuje wiadomość SMS informującą o poprawnej rejestracji karty.

  • Jak dezaktywować kartę MB?

    Kartę można dezaktywować po zalogowaniu się do swojego indywidualnego konta na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl lub poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Gdzie znajduje się regulamin korzystania z karty MB?

    Regulamin znajduje się na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl/regulamin/

  • Co zrobić gdy zagubiłem kartę MB?

    Do każdej karty przypisane są dodatkowo 2 breloki, z których można korzystać. W przypadku braku karty podczas transakcji można podać kasjerowi numer telefonu podany przy Aktywacji Online lub Aktywacji Telefonicznej.

  • Co zrobić gdy znalazłem kartę MB?

    Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub przekazanie karty w dowolnym sklepie Biedronka osobie z kierownictwa.

  • Jak zmienić dane przypisane do karty MB?

    Dane przypisane do karty można zmienić po zalogowaniu się do swojego indywidualnego konta na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl lub poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Praca w JMP S.A.

  • Gdzie znajdują się aktualne oferty pracy w Biedronkach/Centrach Dystrybucyjnych/Centrali?

    Zachęcamy do odwiedzenia strony internetowej https://karierawjm.pl/

  • Jak mogę aplikować na interesujące mnie stanowisko pracy?

    Oferty przyjmowane są poprzez stronę internetową https://karierawjm.pl/

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z nami!

Zachęcamy do wybrania jednej z opcji kontaktu

  • 800 080 010*
    (z telefonu stacjonarnego)
    lub
    (22) 205 33 00**
    (z telefonu komórkowego
    lub z zagranicy)
  • (22) 205 33 01**
  • bok@biedronka.eu

* połączenie bezpłatne, ** opłata za połączenie według taryf/cenników operatorów