Razem możemy więcej

Poznaj historię i efekty
naszej wspólnej pracy.
Razem możemy więcej
Zbigniew Waz. Prezes Starej Mleczarni S.A.

Zbigniew Waz

Prezes Starej Mleczarni S.A.

Naszym celem było stworzenie tradycyjnych, polskich serów z najlepszych składników. Takich, które sami z sercem podajemy naszym najbliższym. Z pasją kultywujemy mleczarstwo rzemieślnicze. Robimy tradycyjnie warzone sery Kaszubskie, o całkowicie naturalnym składzie. W otwartych wannach serowarskich. Z polskiego mleka, w 100-letniej mleczarni.

Właśnie te wartości dzielimy z naszym strategicznym partnerem, Biedronką. Wymieniamy się wiedzą, doświadczeniem i pielęgnujemy kunszt mleczarstwa rzemieślniczego. Dzięki wspólnym działaniom rozwinęliśmy mleczarnię w Zielinie oraz nawiązaliśmy współpracę z innymi zakładami. Razem rozwijamy linię produktów mleczarstwa rzemieślniczego i wspieramy lokalną społeczność. Te zmiany sprawiły, że znacznie wzrosły nasze możliwości produkcyjne. Dzisiaj w tydzień dostarczamy taką samą ilość produktów, jaką dawniej dostarczaliśmy w kilka miesięcy.

zobacz wywiad z nami
zobacz film o nas
„Jesteśmy dumni, że wspólnie z Biedronką możemy oferować naszym klientom z całego kraju ser regionalny, o rzemieślniczym charakterze – nasz ser Kaszëbsczi.”

4 lata razem

Co się zmieniło:

  • 4-krotny wzrost zatrudnienia
  • 3 razy więcej linii produkcyjnych
  • 6 razy większe obroty
Ser Kaszëbsczi świadowid, naturalny, z czarnuszką i cebulą
Piotr Walczak, Prezes Lactalis Polska Sp. z o.o.

Piotr Walczak

Prezes Lactalis Polska Sp. z o.o.

Jesteśmy firmą rodzinną. Zaczynaliśmy w Polsce, 20 lat temu, od niedużej skali działania. W 2006 roku kupiliśmy kolejny, niewielki zakład, aby bardzo szybko go rozwinąć. Dynamika naszego rozwoju opierała się w dużej mierze na partnerstwie z Biedronką. Dzisiaj mamy trzy zakłady produkcyjne, kompleksowo wyposażone w nowoczesne linie produkcyjne. Wspólnie mogliśmy rozpocząć w Polsce produkcję serów wedle znanych, światowych przepisów, które wcześniej były importowane z zagranicy. Udało nam się również wprowadzić na rynek innowacyjne produkty mleczarskie. Wielu uważało na przykład, że wyprodukowanie jogurtu owocowego bez dodatku cukru jest niemożliwe. A nam się udało i stworzyliśmy jogurty FruVita Pure tylko z 3 składników, dostępne wyłącznie w Biedronce.

Połączyły nas strategiczne partnerstwo, zaangażowanie i dbałość o jakość. Podczas prawie 15 lat współpracy, wspólnie bardzo dynamicznie się rozwijaliśmy. A wraz z nami rozwijały się inne, współpracujące z nami przedsiębiorstwa, co przyczynia się do tworzenia nowych miejsc pracy. Najważniejsze są jednak korzyści dla polskich klientów, którym wspólnie mogliśmy zaoferować produkowane w Polsce sery wedle francuskich receptur, jak Camembert i Brie, czy jogurt FruVita Pure.

„Wspólnie z Biedronką udowadniamy, że w Polsce mogą powstawać produkty światowej klasy.”

15 lat razem

Co się zmieniło:

  • 750 nowych miejsc pracy
  • 4 nowe fabryki i 16 nowych linii produkcyjnych
  • 13-krotny wzrost obrotów
sery, jogurty
Paweł Jendrzejczak, Współwłaściciel Agroserw Beata Katana, Paweł Jendrzejczak Sp. j.

Paweł Jendrzejczak

Współwłaściciel Agroserw Beata Katana, Paweł Jendrzejczak Sp. j.

Nasza firma powstała w 2002 roku w Grójcu, który nazywany jest największym sadem Europy. Wielopokoleniowa tradycja upraw oraz idealne warunki naturalne sprawiają, że nasze owoce znajdują się w europejskiej czołówce.

Jesteśmy partnerem Biedronki od prawie 20 lat. W tym czasie wspólnie rozwijaliśmy się. Aby dostarczyć jak najlepszy produkt, zainwestowaliśmy w najnowocześniejsze maszyny oraz zbudowaliśmy magazyny wyposażone w nowoczesne chłodnie. Razem zdobyliśmy również zaufanie lokalnych sadowników, z którymi współpracujemy do dziś, i wspólnie się rozwijamy, wciąż zwiększając wielkość zamówień. Dobra współpraca na rodzimym rynku sprawiła, że bez straty przeszliśmy nawet rosyjskie embargo.

Wspólnie patrzymy w przyszłość i szukamy możliwości rozwoju. Dzięki partnerstwu z Biedronką mogliśmy na przykład wejść na rynek portugalski. Dziś polskie jabłka Jonagored, Jonaprince i Gala można dostać nawet w Lizbonie.

„Najważniejsze jest zaufanie, które łączy nas z Biedronką i z naszymi lokalnymi sadownikami. To zaufanie zbudowaliśmy przez lata owocnej współpracy.”

18 lat razem

Co się zmieniło:

  • 6 razy więcej pracowników
  • 2 nowe obiekty sortowniczo-przechowalnicze
  • 11 nowych linii do pakowania i sortowania owoców
  • wzrost dostaw do 25 tysięcy ton owoców rocznie
jabłka polskie, Jonagold, Gala, Szampion, Ligol
Wojciech Piasecki, Założyciel Torf Corporation Sp. z o.o.

Wojciech Piasecki

Założyciel Torf Corporation Sp. z o.o.

Nasza historia zaczęła się w latach 60. od badań naukowych uniwersytetu przyrodniczego we Wrocławiu i wsparcia pani Barbary Piaseckiej-Johnson. Dziś jesteśmy wiodącym producentem past do zębów w Europie Środkowo-Wschodniej. Od zawsze ważna była dla nas najwyższa jakość produktów, natura i zdrowie, dlatego od samego początku używaliśmy naturalnych składników i prowadziliśmy liczne badania.

Dbałość o jakość oraz długoterminowe myślenie, nastawione na rozwój i działanie, połączyły nas z Biedronką w 2001 roku. Już na samym początku wspólnie udało nam się zrealizować bardzo ambitny projekt i wprowadzić na rynek pasty do zębów Dentix, które do dziś, dzięki ich kompleksowemu działaniu, z powodzeniem konkurują z najpopularniejszymi pastami do zębów.

Razem z Biedronką jesteśmy partnerami strategicznymi, co oznacza, że bierzemy odpowiedzialność za nasz produkt, naszych konsumentów i nasz kraj. Dlatego produkujemy w Polsce, tworzymy miejsca pracy i chętnie wspieramy naszą lokalną społeczność w Kątach Wrocławskich i województwie dolnośląskim m.in. biorąc udział w lokalnych i ogólnopolskich akcjach charytatywnych.

„Z Biedronką od lat łączy nas dbałość o zdrowie, bezpieczeństwo i środowisko naturalne.”

20 lat razem

Co się zmieniło:

  • ponad 250 pracowników więcej
  • 4 nowe linie produkcyjne
  • nowa hala produkcyjna
płyn miceralny, regenerujący krem do rąk, płyn do płukania jamy ustnej, pasta do zębów
Piotr Jutkiewicz, Prezes Bewa Sp. z o.o.

Piotr Jutkiewicz

Prezes Bewa Sp. z o.o.

Jesteśmy firmą rodzinną, która istnieje od 25 lat. Od 10 lat współpracujemy z Biedronką. Wspólnie dynamicznie się rozwijamy, bo napędza nas chęć ciągłej innowacji i dostarczania xklientom najlepszych produktów.

Wiele razem osiągnęliśmy jako partnerzy strategiczni. Wciąż rozwijamy nasz zakład, inwestując w najnowocześniejsze technologie i zwiększając zatrudnienie. W ciągu ostatnich dziesięciu lat zwiększyliśmy zatrudnienie dwukrotnie i dzisiaj nasza załoga liczy już 340 osób. Posiadamy 10 nowoczesnych linii rozlewniczych. Najważniejsza dla nas jest jakość naszych produktów. Dlatego też mamy własne, nowoczesne laboratorium, w którym zatrudniamy ponad 20 osób.

Razem z Biedronką szukamy innowacji i nowoczesnych rozwiązań, dlatego udaje nam się tworzyć unikalne produkty, nie tylko w skali kraju, ale całego regionu. Jako pierwsi w Polsce uzyskaliśmy certyfikat Instytutu Matki i Dziecka dla wody Polaris Kids z unikalnym rozwiązaniem - korkiem niekapkiem. Wspólnie z Biedronką rozwinęliśmy kategorię soków tłoczonych, a nasz sok mandarynkowy Vital Fresh okazał się wielkim sukcesem w Polsce.

„Wspólnie z Biedronką ciągle szukamy nowych rozwiązań, bo tego wymaga pozycja lidera.”

10 lat razem

Co się zmieniło:

  • 160 nowych miejsc pracy
  • 6 nowych linii produkcyjnych
  • sprzedaż większa o prawie 300 mln opakowań
Soki owocowe, woda niegazowana
Bogusław Kowalski, Prezes Zarządu Grupy Kapitałowej Graal. Justyna Frankowska, Członkini Zarządu i Dyrektorka ds. Handlu i Marketingu Grupy Kapitałowej Graal

Bogusław Kowalski

Prezes Zarządu Grupy Kapitałowej Graal

Justyna Frankowska

Członkini Zarządu i Dyrektorka ds. Handlu i Marketingu Grupy Kapitałowej Graal

Nasza firma to rodzinny biznes, który istnieje od ponad 30 lat. Od początku naszym celem było dostarczanie Polakom najlepszej jakości ryb i produktów rybnych. Chcieliśmy, aby każdy miał do nich dostęp i mógł na co dzień cieszyć się tym, co w nich najlepsze.

Naszą ambicję podziela Biedronka, z którą nawiązaliśmy strategiczną współpracę już 25 lat temu, i z którą prężnie współpracujemy do dziś. Mieliśmy z Biedronką wspólną wizję, dzięki której powstała jedna z największych i najnowocześniejszych przetwórni ryb i konserw w Europie. Razem udało nam się zrealizować innowacyjny pomysł pakowania świeżych ryb w szczelnie zamknięte opakowania, bez konieczności umieszczania ich na lodzie. Dzięki tej technologii zachowują one wszelkie walory odżywcze i smak świeżo złowionej ryby, aby wszyscy konsumenci mogli otrzymać pyszne produkty.

Dzięki wspólnej pracy, zaangażowaniu i chęci szukania najlepszych rozwiązań, jako pierwsi wprowadziliśmy na polski rynek takie produkty, jak sushi czy świeży łosoś pakowany próżniowo, co pozwala zachować wartości odżywcze, takie jak cenne kwasy tłuszczowe omega 3.

„Mieliśmy z Biedronką wspólną wizję, dzięki której powstała jedna z największych i najnowocześniejszych przetwórni ryb i konserw w Europie.” lidera.”

25 lat razem

Co się zmieniło:

  • 1000 nowych miejsc pracy
  • zwiększony tonaż zakupów surowców od polskich producentów
  • 20 kolejnych linii produkcyjnych i pakujących w 3 zakładach
Świeży filet, łosoś wędzony, koreczk iślodziowe, filet z makreli
Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy Mlekovita

Dariusz Sapiński

Prezes Zarządu Grupy Mlekovita

Początki firmy sięgają 1928 roku i dziś Mlekovita jest największą grupą mleczarską w Europie Środkowo-Wschodniej, a nasz kapitał jest w 100% polski. Jesteśmy dumą polskiej gospodarki. Mleko do zakładów Grupy Mlekovita dostarcza aż 15 000 polskich rolników. Cieszymy się, że nasze produkty powstają z mleka od krów wypasanych w rejonie Zielonych Płuc Polski.

Najwyższa jakość, współpraca na partnerskich zasadach i zamiłowanie do tradycyjnych polskich smaków połączyły nas z Biedronką już w latach 90-tych. Wspólnie się rozwijamy, dzieląc się wiedzą, pasją i doświadczeniem.

Wciąż wspólnie szukamy innowacyjnych produktów dla naszych klientów. Jest to możliwe, bo podczas naszej współpracy bardzo się rozwinęliśmy. Dzisiaj posiadamy już 21 zakładów i 180 linii produkcyjnych. Dzięki temu wspólnie możemy oferować klientom najlepszej jakości produkty z polskiego mleka. Na przykład jako pierwsi wprowadziliśmy na rynek mleko UHT wyprodukowane dla marki własnej Biedronki.

„Podstawą jest najlepsze, naturalne mleko. Ta dbałość o jakość połączyła nas z Biedronką.”

25 lat razem

Co się zmieniło:

  • 4367 więcej pracowników
  • 20 nowych zakładów
  • 165 dodatkowych linii produkcyjnych
Świeże mleko, masło extra, mleko UHT, ser rycerski
Antonio Somé Carrillo, Prezes Zarządu Persán S.A.

Antonio Somé Carrillo

Prezes Zarządu Persán S.A.

Jesteśmy rodzinną firmą. Stworzyliśmy polski zespół i uruchomiliśmy fabrykę we Wrocławiu, która była przeznaczona do zamknięcia. Pracujemy z lokalnymi dostawcami, a dużą część naszych surowców i opakowań pozyskujemy na miejscu.

Strategiczna współpraca z Biedronką nauczyła nas sprawności działania. Nasz proces wdrażania nowych produktów, który kiedyś trwał co najmniej pół roku, dzisiaj trwa niespełna połowę tego czasu. Dlatego nowe produkty często są wprowadzane na rynek polski przed ich wejściem na inne rynki europejskie i odpowiadają na coraz to nowsze, pilniejsze potrzeby polskiego konsumenta.

Dzisiaj dostarczamy do Biedronki ponad kilkadziesiąt produktów, czyli niemal całą kategorię chemii gospodarczej i kosmetyków zmywalnych. I wciąż razem poszukujemy nowości. Jako jedni z pierwszych, wprowadziliśmy ekologiczne produkty do prania marki własnej Ultra inspired by Nature, dostępne tylko w Biedronce

„Wspólnie z Biedronką pracujemy nad innowacjami, aby oferować klientom produkty odpowiadające ich potrzebom."

5 lat razem

Co się zmieniło:

  • 300 nowych miejsc pracy
  • 8 kolejnych linii produkcyjnych
  • nowe, lokalne centrum badawczo-rozwojowe
Płyn do mycia naczyń Kraft, koncentrat do płukania, żel do prania,
Janusz Bryliński, Prezes Zarządu Wepa Piechowice Sp. z o.o.

Janusz Bryliński

Prezes Zarządu Wepa Piechowice Sp. z o.o.

Wepa to rodzinna firma, która powstała w 1948 roku. Fabryka istnieje jednak od 120 lat. Za tą historią stoją tradycja i ogromne doświadczenie.

Razem z Biedronką tworzymy strategiczne partnerstwo od roku 2004, kiedy to rozpoczęliśmy produkcję papieru w fabryce w Piechowicach. Wspólnie połączyliśmy tradycję z nowoczesnością. Przez 16 lat udało nam się wdrożyć innowacje oraz inwestycje i dać pracownikom nowe możliwości rozwoju. Pracujemy z lokalnymi dostawcami usług i surowców, dbamy o najwyższą jakość naszych produktów i o środowisko. Wspólnie rozwijamy produkty ekologiczne, ponieważ zależy nam na zrównoważonym rozwoju.

Najważniejsze jest jednak dla nas to, że Polacy chętnie sięgają po produkty Queen, bo są wyjątkowe. Rozpoczynaliśmy od trzywarstwowych chusteczek higienicznych, aby wspólnie rozwinąć całą gamę wysokiej jakości produktów, czego najlepszym przykładem jest papier Queen.

„Partnerstwo to umiejętność spojrzenia na sytuację oczami partnera. Takie obustronne zrozumienie połączyło nas z Biedronką.”

16 lat razem

Co się zmieniło:

  • ponad 230 pracowników więcej
  • 5 linii produkcyjnych w zakładzie w Piechowicach dedykowanych produkcji na potrzeby Biedronki
Papier toaletowy Queen Komfort, ręcznik kuchenny Milla Queen, chusteczki higieniczne
Artur Toronowski, Prezes Grupy Citronex

Artur Toronowski

Prezes Grupy Citronex

Działalność zaczęliśmy od importu bananów w 1988 roku. To dzięki nim, w 2004 roku, nawiązaliśmy współpracę z Biedronką - później rozszerzyliśmy ją o inne produkty, w tym, od roku 2013, o pomidory. Partnerskie relacje i dbałość o najwyższą jakość pozwoliły nam wspólnie zrealizować innowacyjny pomysł uprawy pomidorów malinowych w Polsce przez cały rok.

W realizacji tego projektu pomogły pewność i zaufanie, że nasze pomidory znajdą się na półkach Biedronki w całej Polsce. Sprzedaż przerosła nasze oczekiwania, a pomidor malinowy w zimie podbił serca polskich konsumentów. Obecnie posiadamy najbardziej nowoczesne szklarnie na świecie i wciąż budujemy nowe. W naszej uprawie łączymy innowacje i naturę, dlatego nasze rośliny zapylane są przez trzmiele.

Wspólnie sprawiliśmy, że nasi klienci mogą się cieszyć smakiem pomidorów malinowych przez cały rok, a my nabraliśmy apetytu na nowe wyzwania. Cały czas wspólnie myślimy o nowym produkcie, bo sukces jest owocem współpracy

„Zrealizowaliśmy wspólnie z Biedronką naszą wizję i marzenia. Sprzedaż przerosła nasze oczekiwania. Pomidor malinowy w zimie zdobył serca Polaków.”

7 lat razem

Co się zmieniło:

  • 370 nowych pracowników
  • 30 hektarów powierzchni produkcyjnej więcej
  • 4 nowe szklarnie
  • ponad 7-krotny wzrost obrotów
pomidor malinowy
Zbigniew Szubryt, Prezes Zakładów Mięsnych Szubryt Sp. z o.o.

Zbigniew Szubryt

Prezes Zakładów Mięsnych Szubryt Sp. z o.o.

Szubryt to rodzinna firma z Beskidu Sądeckiego. Górskie powietrze i bliskość natury sprawiają, że jest to przyjazne miejsce do życia i pracy. To tu, od 25 lat, wyrabiamy nasze wyjątkowej jakości wędliny wedle tradycyjnych receptur.

Od ponad 4 lat współpracujemy z Biedronką, a połączyło nas zamiłowanie do produktów regionalnych, czyli tego, co najlepsze na polskim stole. Rozpoczęliśmy od lokalnej współpracy, aby szybko zdobyć uznanie klientów w całej Polsce. Razem mogliśmy się rozwijać i proponować klientom smaki góralskiej tradycji. W naszych zakładach, wspólnie z załogą, nieustannie poszukujemy innowacyjnych rozwiązań. We współpracy z Biedronką wprowadziliśmy na przykład unikalny proces plastrowania i pakowania wędlin, dostosowany do potrzeb naszych klientów.

Wspólnie stawiamy sobie bardzo ambitne cele. Aby zapewnić najlepszą jakość naszych wędlin, podjęliśmy się hodowli własnych zwierząt i produkcji własnych pasz. Bo naszą pasją jest wytwarzanie wędlin jak za dawnych lat, domowymi sposobami.

„Ludzie szukają tradycji, prawdziwie regionalnych wyrobów podanych w nowoczesnej formie. Dzięki Biedronce połączyliśmy tradycję z nowoczesnością.”

4 lata razem

Co się zmieniło:

  • 100 pracowników więcej
  • 4 nowe linie pakujące
  • o 25% większa powierzchnia magazynowa, produkcyjna i konfekcyjna
Tradycyjne wędliny, karczek sądecki, filet z kurczaka

Drodzy Klienci, w ciągu 11 tygodni akcji Gang Fajniaków wsparliście polską gospodarkę
kwotą ponad 9,4 mld zł ** nabywając produkty z akcji "Kupuj co polskie".
Dziękujemy! ** Suma z paragonów w dniach od 27.08 do 12.11.2020 r.

Kupuj co polskie

Kupuj co polskie / kupuj co polskie, co tworzy wartość dla polskiej gospodarki – dotyczy produktów, które są produkowane lub przetwarzane lub konfekcjonowane w Polsce przez przedsiębiorców zarejestrowanych w Polsce lub zatrudniających pracowników w Polsce lub płacących w Polsce podatki lub posiadających prawa do znaków towarowych zarejestrowanychw Polsce, co tworzy wartość dla polskiej gospodarki

Kupuj co polskie, co tworzy wartość dla polskiej gospodarki* – oznaczenia produktów, za zakup których Uczestnik otrzyma dodatkowy punkt akcji lojalnościowej "Gang Fajniaków" i dotyczy produktów, które są produkowane lub przetwarzane lub konfekcjonowane w Polsce przez przedsiębiorców zarejestrowanych w Polsce lub zatrudniających pracowników w Polsce lub płacących w Polsce podatki lub posiadających prawa do znaków towarowych zarejestrowanych w Polsce, co tworzy wartość dla polskiej gospodarki.

Regulamin logo Biedronka.pl