Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    22.06.2016

    Projektantki Loft37 specjalnie dla klientek sieci Biedronka

    Biedronka po raz kolejny postawiła na współpracę z uznanymi polskimi projektantami. 4 lipca do sprzedaży w sklepach sieci trafią obuwie i dodatki dla kobiet z nowej kolekcji Just for Fun by Loft37, przygotowanej specjalnie dla sieci Biedronka. Artykuły w najmodniejszych w tym sezonie fasonach i kolorach dostępne będą w wyjątkowo atrakcyjnych cenach w wybranych sklepach.

    W stworzonej na wyłączność dla sieci Biedronka kolekcji Just for Fun by Loft37 znalazły się: dwa modele balerinek, klapki typu japonki, torebki, portfele i akcesoria. Artykuły zostały wyprodukowane z wysokiej jakości materiałów – wygodnych, elastycznych i idealnych na lato. Wszystkie produkty dostępne będą w najmodniejszych kolorach sezonu, tj. pastelowy róż, błękit i czerń.

    Kolekcja Just for Fun by Loft37 umożliwia samodzielne personalizowanie obuwia, poprzez przypinanie do nich ulubionych dodatków. Wymienne ozdoby – kwiatki, serduszka, kokardki w trzech kolorach – dają szansę tworzenia wielu stylizacji. Jeden fason buta to aż pięć różnych możliwości jego projektowania. Obuwie z kolekcji dostępne będzie w rozmiarach 36-41 w atrakcyjnych cenach: balerinki – 29,99 zł, japonki – 24,99 zł. Natomiast pozostałe artykuły można będzie nabyć w następujących cenach: torby – 39,99 zł, portmonetki – 9,99 zł, dodatki do butów – 9,99 zł.

    Premiera stworzonej dla klientek sieci Biedronka kolekcji Just for Fun by Loft37 miała miejsce 22 czerwca podczas śniadania prasowego z udziałem dziennikarzy, stylistów i blogerek modowych.

    Produkty z kolekcji, które będą dostępne na wyłączność w sklepach sieci Biedronka od 4 do 17 lipca lub do wyczerpania zapasów, prezentowane są na dedykowanej stronie internetowej http://justforfunbyloft37.pl/.

    Projektantki i właścicielki marki Loft37 to Paulina Ada Kalińska i Joanna Trepka, które dbają o wyjątkowy design, komfort i wygodę użytkowania oferowanych produktów. Śledząc światowe wybiegi, wprowadzają na polski rynek produkty luksusowe, które szczególnie cenią miłośniczki mody. Jako pierwsze w Polsce wprowadziły także możliwość personalizacji butów, dzięki której każda para obuwia ma szansę zamienić się w małe dzieło sztuki. Koncept w pierwszym roku swojego istnienia otrzymał prestiżową nagrodę Twój Styl Doskonałość Mody 2011 w kategorii Debiut Roku.

    Więcej informacji na temat aktualnej oferty sieci Biedronka znajduje się na stronie internetowej www.biedronka.pl.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności