Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    Biedronka proponuje dzieciom naukę przez twórczą zabawę
    28.07.2015

    Biedronka proponuje dzieciom naukę przez twórczą zabawę

    W ramach rozszerzania asortymentu dla dzieci Biedronka wprowadza do oferty nową linię produktów edukacyjnych dla najmłodszych – „Elefun books”. Od 3 sierpnia w wybranych sklepach sieci dostępne będą polecane przez aktorkę Magdalenę Różczkę teczki edukacyjne z elementami aktywizacyjnymi dla dzieci od drugiego do piątego roku życia. Każda w bardzo atrakcyjnej cenie 8,99 zł.

    Teczki edukacyjne „Elefun books” pozwalają na rozwijanie u dzieci takich umiejętności jak: spostrzegawczość, zdolność logicznego myślenia oraz umiejętności manualne, a także umożliwiają im wyrażenie własnych emocji i upodobań. Każda teczka zawiera blok z zadaniami plastycznymi, zeszyt z zabawami językowymi oraz kolorowankę (w wersji dla 2-latka i 3-latka) lub grę planszową (w wersji dla 4-latka i 5-latka).

    Pozytywną opinię o teczkach i walorach edukacyjnych zadań w nich zawartych wyraziła prof. dr hab. Jadwiga Hanisz, uznana pedagog, autorka licznych artykułów i prac z zakresu dydaktyki edukacji wczesnoszkolnej i metodyki matematyki, która rekomendowała teczki do wydania.

    Każda teczka zawiera materiały  edukacyjne – zeszyt z zabawami językowymi oraz blok z zadaniami plastycznymi. Materiały  edukacyjne dopasowane są pod względem stopnia trudności do wieku dziecka – rekomenduje prof. dr hab. Jadwiga Hanisz – Na szczególną uwagę zasługuje szata graficzna książek. Piękne ilustracje zróżnicowane ze względu na wiek dziecka, pastelowe kolory, odpowiednia wielkość rysunków, przejrzysty układ stron – to niewątpliwe ich atuty. Wpływają one na pojawianie się u dzieci pozytywnych emocji  związanych z  uczeniem się – dodaje.

    Ambasadorką projektu teczek edukacyjnych „Elefun books” dostępnych wyłącznie w sklepach Biedronka jest Magdalena Różczka, znana aktorka, a prywatnie mama dwóch córek, która aktywnie wspiera wiele inicjatyw charytatywnych na rzecz dzieci. Jest ambasadorem dobrej woli UNICEF, współpracuje z Fundacją Rodzin Adopcyjnych, była także jedną z ambasadorek tegorocznej akcji "Kocham. Nie biję".

    Odkąd sama jestem mamą, interesuję się zagadnieniami związanymi z wychowaniem małego dziecka, opieką i edukacją, czy najzwyczajniej pojętym okazywaniem dziecku miłości i troski. Kiedy zobaczyłam projekty teczek, oczywiście dostrzegłam ich potencjał edukacyjny. Przede wszystkim jednak uznałam, że dzięki wesołym, kolorowym rysunkom dzieci z przyjemnością będą się nimi bawiły, nawet nie wiedząc, że się uczą. Poleciłam je też rodzicom, bo jak napisałam, kiedyś przekonają się, że nie tylko świetnie spędzali z dziećmi czas, ale uczyli je ważnych umiejętności – zachęca do zabawy i nauki z dziećmi Magdalena Różczka, ambasadorka projektu.

    Produkty „Elefun books” dostępne będą w ramach oferty szkolnej zaprezentowanej w folderze tematycznym „Czas na szkolną przygodę, cz. I”, obowiązującym od 3 sierpnia.

    „Elefun books” to kolejna, po „Elefun school” i „Elefun toys”, linia artykułów w ramach oferty szkolnej, produkowana specjalnie dla Biedronki. Linia produktów „Elefun school”, dostępna w sklepach sieci, to kompletny asortyment przyborów dedykowanych dzieciom w wieku szkolnym i przedszkolnym. Natomiast „Elefun toys” to bogaty wybór zabawek rozwijających kreatywność i pozwalających na naukę nowych umiejętności przez zabawę. Jakość produktów dostępnych w liniach „Elefun” weryfikowana jest w czasie produkcji przez odpowiednie jednostki certyfikacyjne.

     

    Więcej informacji na temat aktualnej oferty znajduje się na stronie www.biedronka.pl.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności