Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    24.07.2015

    Biedronka oraz Stowarzyszenie Integracja i Współpraca zapraszają na pikniki

    W ramach programu pt. „Bezpieczne i Ekologiczne Wakacje” sieć sklepów Biedronka oraz Stowarzyszenie Integracja i Współpraca zapraszają na festyny edukacyjne. Od maja w piknikach wzięło udział już blisko 80 tys. osób w całej Polsce. Akcja skierowana jest zarówno do dzieci, jak i ich rodziców.

    Stowarzyszenie Integracja i Współpraca już od 8 lat prowadzi autorski projekt pt. „Bezpieczne i Ekologiczne Wakacje”. Po raz drugi partnerem akcji jest sieć sklepów Biedronka. Celem programu jest edukacja i propagowanie szeroko rozumianego bezpieczeństwa wśród dzieci i młodzieży. Akcja co roku odbywa się w blisko 30 miejscowościach na terenie całego kraju. W tym roku rozpoczęła się 29 maja i do tej pory wzięło w niej udział już blisko 80 tysięcy osób.

    Dla większości młodych ludzi okres wakacji kojarzy się z beztroską i odpoczynkiem. Nie zawsze jednak wakacyjne przygody kończą się szczęśliwie – mówi Jakub Janiszewski, Koordynator Generalny ds. Bezpiecznych i Ekologicznych Wakacji, Stowarzyszenie Integracja i Współpraca. – Stworzyliśmy program „Bezpieczne i Ekologiczne Wakacje”, aby poprzez edukację i uświadamianie zagrożeń zapobiegać wakacyjnym tragediom – dodaje Jakub Janiszewski.

    Podczas pikników odbywają się m.in. nauka pierwszej pomocy, konkursy dla dzieci z wiedzy o bezpieczeństwie i z zakresu ekologii oraz pokazy zorganizowane przez Policję oraz Państwową Straż Pożarną. Dotyczą one m.in. sprzętu wykorzystywanego w codziennej pracy służb, kryminalistyki, ratownictwa wodnego, sztuk walki i tresury psów policyjnych. Na bazie symulacji prezentowane są także zagrożenia, wynikające z jazdy pod wpływem alkoholu.

    – Biedronka, jako firma społecznie odpowiedzialna, wspiera program Stowarzyszenia. Wiemy, jak ważne jest bezpieczeństwo dzieci. Angażując się w tego typu akcje, możemy realnie wpływać na potrzeby lokalnych społeczności. Jedną z nich jest zapobieganie wypadkom podczas wakacyjnych zabaw najmłodszych - mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, Kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR w Jeronimo Martins Polska S.A.

    Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, angażuje się w wiele inicjatyw związanych z edukacją i wsparciem najmłodszych. Od 2006 roku Biedronka współpracuje z oddziałami diecezjalnymi Caritas oraz regularnie prowadzi zbiórki żywności realizowane z Caritas w Polsce oraz z Federacją Polskich Banków Żywności. W lipcu i sierpniu br. Biedronka zaangażowała się także w lokalną akcję w województwie zachodniopomorskim pt. „Dziecko w samochodzie”, która ma na celu edukację w zakresie odpowiedniego zachowania, w sytuacji, gdy zauważy się, że ktoś zostawił dziecko samo w aucie.

    Harmonogram festynów „Bezpieczne i Ekologiczne Wakacje”:

    26 lipca          –  Kowalewo Pomorskie, Brodnica

    2 sierpnia      –  Cekcyn

    23 sierpnia    –  Chełmno

    26 sierpnia    –  Radziejów

    30 sierpnia    –  Przemyśl, Papowo Biskupie

    6 września    –  Działyń

     

    Więcej informacji o akcji „Bezpieczne i Ekologiczne Wakacje” oraz aktualny harmonogram pikników znajduje się na stronie www.bezpiecznewakacje.eu, natomiast o innych projektach realizowanych przez sieć Biedronka na stronie www.biedronka.pl.  

     

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności