Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    Biedronka wspiera Fundusz Stypendialny Natalii Partyki
    09.07.2015

    Biedronka wspiera Fundusz Stypendialny Natalii Partyki

    Jeszcze do 10 lipca zdolni, młodzi sportowcy mogą starać się o stypendia oferowane przez Fundusz Stypendialny Natalii Partyki. Stypendium, w wysokości od 10 000 do 15 000 zł, może zostać przeznaczone na dofinansowanie treningów lub startu w zawodach. Fundusz został utworzony przez Natalię Partykę i Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce, we współpracy z Fundacją Dobra Sieć. Partnerem projektu jest sieć sklepów Biedronka.

    Stypendia czekają na sportowców w wieku od 16 do 22 lat, którzy mają sprecyzowane cele sportowe i osiągają wysokie wyniki w dyscyplinach indywidualnych lub grach zespołowych, ale z różnych przyczyn mają utrudniony dostęp do profesjonalnego zajęcia się sportem.

    Pomysłodawczynią i Ambasadorką Funduszu Stypendialnego jest Natalia Partyka - trzykrotna mistrzyni paraolimpijska z Aten, Pekinu i Londynu, dwukrotna uczestniczka igrzysk olimpijskich, medalistka mistrzostw Europy, wielokrotna reprezentantka Polski w tenisie stołowym. Jego ideą jest inspirowanie młodych sportowców do wytrwałości i walki o swój rozwój.

    - W związku z tym, że w tenisa stołowego gram już dość długo, wiem, z czym wiąże się kariera sportowca. To mnóstwo przeszkód i wyrzeczeń. W czasie swojej kariery spotkałam wiele bardzo życzliwych mi osób, które w różny sposób mi pomagały. Nadszedł taki moment, gdy chciałabym się zrewanżować  – mówi Natalia Partyka.

    Fundusz Natalii Partyki obejmuje nie tylko stypendia. Jesienią ruszy kampania „Uwierz w siebie i wygraj!” z udziałem Ambasadorów, czyli gwiazd sportu oraz uruchomiona zostanie pierwsza polska platforma crowdfundingowa DamNaSport.pl. Platforma umożliwi zdolnym sportowcom zdobycie środków finansowych na rozwój kariery sportowej.

    Partnerem Funduszu Stypendialnego Natalii Partyki została sieć sklepów Biedronka.

    - Sieć aktywnie wspiera polskich sportowców, m.in. narodowe reprezentacje Polski w piłce nożnej, w tym kobiecą oraz młodzieżową. Marka od 2010 roku jest Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski i pozostanie nim przynajmniej do 2018 roku - mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR Jeronimo Martins Polska S.A. - Biedronka od kilku lat angażuje się także w działania Stowarzyszenia „Nadzieja na Mundial”, które organizuje Mistrzostwa Polski oraz Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w piłce nożnej. Łącznie, od 2010 roku, w imprezach sportowych organizowanych przez Stowarzyszenie, udział wzięło prawie 5000 wychowanków domów dziecka z ponad 30 krajów – dodaje Anetta Jaworska-Rutkowska.

    Szczegółowe zasady przyznawania stypendiów można znaleźć na stronie www.fundusznataliipartyki.pl.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności