Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    12.02.2015

    W Biedronce do wyboru pączki z lukrem lub z cukrem pudrem

    Z okazji Tłustego Czwartku sieć Biedronka przygotowała specjalną ofertę pączków. Dla smakoszy dostępne będą do wyboru duże pączki z lukrem lub z cukrem pudrem, a wszystkie w wyjątkowo przystępnej cenie 0,45zł.

    Pączki, niezależnie od specjalnej oferty tłustoczwartkowej, są obecne w ofercie sklepów Biedronka na co dzień. Stanowią ważny element asortymentu cukierniczego obok takich wyrobów jak: croissant z masłem, ciastko z serem i morelą oraz drożdżówki. Produkty dostarczane są przez firmy ogólnopolskie lub lokalne piekarnie. Część z nich wypiekana jest również na miejscu w sklepach.

    Pączki „Słodka Kraina”, dostępne w stałym asortymencie sieci Biedronka, sporządzane są według własnej receptury. Wykonane z wysokiej jakości puszystego ciasta, zawierają nadzienie ze słodkiej marmolady wieloowocowej. Warto podkreślić, że do produkcji 100 g marmolady każdorazowo zostaje użytych 125 g owoców. Pączki oferowane są w dwóch wersjach – posypane cukrem pudrem lub pokryte lukrem z naturalnym aromatem cytrynowym. Gwarancją ich wysokiej jakości są certyfikaty bezpieczeństwa żywności uzyskane przez producenta.

    Dla klientów sklepów Biedronka magazyn „Moje Smaki Życia” zamieścił oryginalny przepis na chrusty autorstwa Jakuba Kuronia, który do ich wykonania wykorzystał składniki dostępnych w sklepach tej sieci. Natomiast dla tych smakoszy, którzy chcą spróbować własnych sił w przygotowaniu domowych pączków, od 2 lutego w ofercie Biedronki znajduje się urządzenie do wypieku. Profesjonalny sprzęt idealnie sprawdzi się w Tłusty Czwartek i dostarczy domownikom wiele radości.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności