Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    Markowe produkty kosmetyczne  na stałe w ofercie sieci Biedronka
    09.02.2015

    Markowe produkty kosmetyczne na stałe w ofercie sieci Biedronka

    Od 5 lutego br. sieć Biedronka rozszerza kategorię kosmetyków, wprowadzając na stałe ponad 50 nowych produktów, w tym wiele znanych marek. W ofercie dla najmłodszych dostępna będzie także nowa linia pieluszek Dada Premium Comfort Fit oraz kosmetyki marki Dada.

    Dotychczasowa oferta produktów kosmetycznych sieci Biedronka oparta była głównie na produktach marki własnej Bebeauty, które uzupełniane były markowymi artykułami dostępnymi w akcjach tematycznych. Obecnie, dzięki wieloletniej współpracy ze znanymi i cenionymi markami kosmetycznymi, produkty te pojawiły się w ofercie na stałe. Począwszy od 5 lutego br. wprowadzonych zostało ponad 50 nowych artykułów w atrakcyjnych cenach, dostosowanych do różnych potrzeb klientów sieci.

    Wśród markowych kosmetyków wprowadzonych do oferty znalazły się kremy do twarzy tołpa®, Bielenda, Perfecta, Eveline, preparaty do pielęgnacji włosów Gliss Kur i Farmona, gama Under Twenty do pielęgnacji cery młodej oraz produkty dla mężczyzn Old Spice, Gillette i Wilkinson. Ponadto od lutego sieć Biedronka wprowadza do wybranych lokalizacji kosmetyki do makijażu marki Bell takie jak: pudry, róże, cienie, pomadki, wazeliny, czy szminki, tusze do rzęs oraz lakiery do paznokci.

    Dla najmłodszych sieć Biedronka rozszerzyła ofertę marki własnej Dada, znanej dotychczas głównie dzięki pieluszkom Dada Premium Extra Soft, będącymi liderem rynkowym w tej kategorii produktów. Dołączyła do nich nowa linia pieluszek Dada Premium Comfort Fit charakteryzująca się jeszcze lepszym dopasowaniem do ciała dziecka. Dodatkowo pieluszki w rozmiarze newborn posiadają wewnętrzne wycięcie na pępek oraz identyfikator wilgotności. Natomiast pieluszki w rozmiarach midi, maxi i junior, dzięki wykorzystaniu nowych technologii, są bardziej elastyczne i lżejsze, zachowując przy tym taką samą chłonność, gwarantującą suchość do 12 godzin. Pieluszki Dada to najczęściej kupowane pieluszki w Polsce, które posiadają pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka, a także świadectwo jakości zdrowotnej Państwowego Zakładu Higieny.

    Teraz, obok pieluch, w ofercie Biedronki dostępne będą również kosmetyki dla niemowląt marki Dada przebadane w testach dermatologicznych, hipoalergiczne, wolne od parabenów, i barwników, zawierające odpowiednio dobrane formuły ochronne, o pH naturalnym dla skóry dziecka. Są wśród nich: delikatny płyn do mycia oraz szampon, płyn do mycia i kąpieli do zastosowania od pierwszych dni użycia z bisabolem, który koi i łagodzi podrażnienia, kojąco – ochronny krem przeciw oparzeniom, również od pierwszych dni życia, z cynkiem i gliceryną. Dla starszych dzieci powyżej pierwszego miesiąca życia dostępna jest kojąco – ochronna emulsja do mycia z olejem z jojoby i D – pantenolem, zaś dla tych po trzecim miesiącu życia intensywnie pielęgnujący balsam do ciała zawierający masło shea oraz witaminę E. 

    Rozszerzona oferta kosmetyczna jest dostępna w sklepach sieci Biedronka na stałe już od 5 lutego 2015 roku. Więcej informacji na temat aktualnej oferty oraz realizowanych projektów znajduje się na stronie internetowej http://www.biedronka.pl.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności