Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    La Speciale – nowa linia produktów na specjalne okazje dla klientów Biedronki
    09.12.2014

    La Speciale – nowa linia produktów na specjalne okazje dla klientów Biedronki

    Na zbliżający się okres świąteczny sieć Biedronka przygotowała nową, wyjątkową linię produktów premium pod wspólną marką La Speciale. W ofercie znalazły się artykuły spożywcze o unikalnym charakterze, w tym m.in. słodycze, herbaty i kawy, makarony, a także dania gotowe oraz wędliny i ryby. W ten sposób sieć Biedronka chce przybliżyć wszystkim klientom ekskluzywne smaki w niskich cenach.

    Oferta La Speciale została stworzona z myślą o klientach szukających unikalnych doznań kulinarnych oraz wszystkich tych, którzy celebrując wyjątkowe okazje, sięgają po artykuły najwyższej jakości. W ofercie La Speciale znalazły się słodycze i desery, kawa, herbata, makarony, sery, oliwa, musztardy, dania gotowe, wędliny oraz ryby.

    Wszystkie produkty linii La Speciale cechują oryginalne smaki i formy oraz rzadkie receptury. Dodatkowo artykuły tej marki posiadają szczególnie eleganckie opakowania, dzięki czemu świetnie sprawdzą się jako prezent. Praliny i kawy w gustownych metalowych puszkach czy owoce w czekoladzie w plastikowej szkatułce mogą również stanowić dekorację stołu podczas wspólnych spotkań.

    Dzięki wprowadzeniu oferty La Speciale cztery miliony klientów, którzy codziennie odwiedzają sklepy Biedronka, mają możliwość skosztowania unikalnych smaków
    w przystępnych cenach. Pierwsze artykuły z linii La Speciale dostępne są w sieci Biedronka od 20 listopada br. Wśród nich znalazły się m.in. czekolady z posypką, praliny dekorowane oraz tradycyjne angielskie karmelki o smaku waniliowym. Pod marką La Speciale klienci mogą także nabyć inne wykwintne i oryginalne produkty, które doskonale sprawdzą się w roli składników potraw świątecznej kuchni, m.in. halibuta grenlandzkiego, stek z miecznika czy ser pleśniowy z Normandii.

    Produkty z linii La Speciale znajdują się w sklepach Biedronka w specjalnych strefach oraz są dostępne jedynie w ofercie czasowej.

    Obok artykułów tej marki, sieć Biedronka przygotowała także wyjątkową ofertę produktów świątecznych, wśród których znajdą się między innymi: markowe zabawki, ubrania, sprzęt elektroniczny oraz gry komputerowe. Szczegółowe informacje na temat świątecznego asortymentu zawierają dedykowane foldery: „Więcej prezentów w świątecznie niskich cenach”, „Świąteczne wypieki. Ciasta i ciasteczka” oraz „Więcej przysmaków w świątecznie niskich cenach”.

    Ofertę La Speciale wspiera kampania marketingowa, której motywem przewodnim jest śnieżna kula zawierająca w środku wizualizację sklepu Biedronka. Hasłami kampanii są życzenia świąteczne: „Świąt pełnych niskich cen i radości zakupów”, „Świąt pełnych dziecięcej radości i tradycyjnych przysmaków” oraz „Świąt pełnych dziecięcej radości i wymarzonych prezentów”. Kampania prowadzona jest z wykorzystaniem spotów TV, billboardów, reklamy prasowej oraz elementów dekoracji w sklepach.

    Więcej informacji na temat oferty znajduje się na stronie internetowej www.biedronka.pl.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności