Zmień lokalizację

Wybierz swoje miasto

Podaj swoją lokalizację, aby zobaczyć aktualną ofertę

zamknij

Twoja obecna lokalizacja:

Twoje poprzednie lokalizacje

Centrum prasowe

17.11.2014

Królik Bugs, Scooby-Doo i inne postaci Warner Bros. w Biedronce

Kultowe postaci kreskówek wytwórni Warner Bros. staną się głównymi bohaterami najnowszej akcji promocyjnej „Baw się razem z nami” w sieci Biedronka. Scooby-Doo, Królik Bugs czy Kaczor Daffy zagoszczą na opakowaniach wielu produktów sieci. Z tej okazji dostępna będzie także specjalna aplikacja Zappar, dzięki której każdy z klientów będzie mógł bawić się wraz bohaterami bajek.

Już 17 listopada, na dwa tygodnie, do wszystkich sklepów sieci Biedronka wprowadzone zostaną nowe opakowania z postaciami z kreskówek wytwórni Warner Bros. W promocyjnych opakowaniach znajdzie się kilkadziesiąt produktów spożywczych, m.in. soki owocowe Pycholandia, jogurty i serki Miami, deser mleczny Bondi, Mleczna Kanapka, płatki do mleka Chocoszki czy płatki Magusie. Na kolorowych pudełkach, woreczkach i butelkach klienci znajdą obrazki przedstawiające swoje ulubione kreskówki, a na materiałach marketingowych na sklepie m.in. etykietach z cenami i ulotkach specjalne kody, które po ściągnięciu aplikacji Zappar* i zeskanowaniu ich telefonem umożliwią korzystanie z ciekawych gier. Kod znajduje się również w tygodniku Kropka Tv.

Gry zostaną udostępnione poprzez aplikację Zappar, która jest odpowiedzią Warner Bros.na rosnącą popularność tzw. augmented reality (tłum. rzeczywistości rozszerzonej), czyli połączenia świata rzeczywistego z generowanym komputerowo. Dzięki wykorzystaniu tej techniki klienci sieci Biedronka, którzy zeskanują znajdujące się w różnych częściach sklepu kody, będą mogli grać, czy zrobić sobie zdjęcie z wybraną postacią z kreskówki Warner Bros. Akcja w sklepach Biedronka będzie pierwszą tego typu z użyciem aplikacji wykorzystującej funkcję augmented reality w tej branży w Polsce. Z aplikacji klienci będą mogli skorzystać od 17 do 30 listopada br.

Dodatkową atrakcją przygotowaną dla wszystkich miłośników kreskówek Warner Bros., choć przede wszystkim z myślą o tych najmłodszych, będzie także możliwość spotkania i sfotografowania się na żywo z ulubionymi bohaterami. Postaci Looney Tunes - Królik Bugs, Kaczor Daffy, Kanarek Tweety, Kot Sylwester, Diabeł Tasmański Taz, a także Scooby-Doo oraz Tom i Jerry czekać będą na klientów 17 listopada br. w wybranych sklepach sieci Biedronka w Warszawie.

Maskotek można szukać w podanych poniżej lokalizacjach:

Aleje Jerozolimskie 56 C

10:30 – 14:00

ul. Złotej Wilgi 2

10:00 – 13:30

ul. Nowy Świat 68

10:00 – 13:30

ul. Targowa 22

10:30 – 14:00

ul. Bukowińska 22

15:00 – 18:30

ul. Światowida 53E

15:30 – 19:00

ul. Bokserska 61

15:30 – 19:00

ul. Jagiellońska 82

15:00 – 18:30

 

 

*Aplikacja Zappar dostępna jest na systemy Android oraz iOS.

 

###

O WARNER BROS. CONSUMER PRODUCTS

Warner Bros. Consumer Products, Warner Bros. Entertainment Company, jest jedną z wiodących firm licencyjnych i merchandisingowych na świecie.

LOONEY TUNES and all related characters and elements are trademarks of and © Warner Bros. Entertainment Inc.

SCOOBY-DOO and all characters and elements are trademarks of and © Hanna-Barbera.

TOM AND JERRY and all related characters and elements are trademarks of and © Turner Entertainment Co. 

(s14)

O ZAPPAR

Zappar jest światowym liderem w kreowaniu i wykorzystywaniu rzeczywistości rozszerzonej (augmented reality) za pomocą aplikacji mobilnej dostępnej nieodpłatnie na platformach iOS oraz Android.

BIURO PRASOWE
Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej około 2750 sklepów w ponad tysiącu miejscowości. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. Sieć Biedronka, obecna na polskim rynku od ponad 20 lat, współpracuje z blisko sześciuset polskimi partnerami handlowymi. Jeronimo Martins w Polsce zatrudnia ponad 60 tys. pracowników. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 12 mld zł. Jeronimo Martins Polska S.A. jest 2. co do wielkości polską firmą, a Biedronka 2. najcenniejszą polską marką według dziennika „Rzeczpospolita”. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Powrót do aktualności