Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    26.09.2014

    "Tydzień psa i kota" w sklepach sieci Biedronka

    Z okazji Międzynarodowego Dnia Zwierząt w sklepach Biedronka rusza akcja „Tydzień psa i kota”. Sieć przygotowała atrakcyjne rabaty na karmy dostępne w stałym asortymencie, a także specjalną ofertę przysmaków i akcesoriów dla pupili. Akcja rozpocznie się 29 września i będzie jej towarzyszył konkurs fotograficzny oraz projekt społeczny „Zerwijmy łańcuchy”.

    4 października wszyscy miłośnicy zwierząt obchodzić będą ważne dla nich święto – Międzynarodowy Dzień Zwierząt. Z tej okazji, w trosce o czworonożnych przyjaciół, sieć Biedronka przygotowała wyjątkową ofertę. Stały asortyment gotowych, zbilansowanych karm mokrych i suchych dla zwierząt pod marką Puffi i Activ Pet dla psów oraz Kitty dla kotów, dostępny będzie w bardzo atrakcyjnych cenach. Obok oferowanych wcześniej smaków z wołowiną czy drobiem, pojawią się również nowe propozycje, np. z indykiem i marchewką bądź z jagnięciną. Opakowania tych produktów zawierają QR kody, które po zeskanowaniu odsyłają do strony internetowej www.biedronka.pl/karmy, gdzie zostały zamieszczone ciekawe i przydatne porady dotyczące żywienia zwierząt.

    Ofertę karm wzbogaci również szeroki wybór akcesoriów i zabawek. Drapaki dla kota, maty silikonowe pod miski, przenośnie poidełka dla psa czy transportery dla zwierząt i wiele innych, na pewno ułatwią dbanie o higienę i dobre samopoczucie czworonogów.

    Na klientów czeka także specjalny konkurs fotograficzny. Osoby, które dokonają zakupu wskazanych karm Activ Pet lub Kitty i wyślą zdjęcie ze swym pupilem, mogą wygrać udział w sesji, z której zdjęcia zostaną zamieszczone na opakowaniach produktów tych marek. Wszystkie szczegóły dotyczące konkursu dostępne są na stronie www.biedronka.pl/chwiladlapupila.   

    Międzynarodowy Dzień Zwierząt to także ważna data dla osób angażujących się w projekty na rzecz ochrony praw zwierząt. Biedronka kolejny raz włącza się w ogólnopolską akcję społeczną „Zerwijmy łańcuchy” organizowaną 28 września br. przez portal Psy.pl. W ramach akcji od 8 lat w wielu miastach organizowane są happeningi z udziałem znanych osób, mające na celu uwrażliwienie Polaków na los psów trzymanych na łańcuchach. Więcej informacji o projekcie na stronie: www.zerwijmylancuchy.pl.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności