Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    23.07.2014

    Biedronka ponownie wspiera Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w piłce nożnej

    W dniach 26-27 lipca w Warszawie odbędą się II. Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w piłce nożnej, w których weźmie udział blisko trzystu zawodników z całego świata, m.in. Niemiec, Holandii, Hiszpanii, Brazylii, Jordanii, Tajlandii, Mongolii czy Republiki Południowej Afryki. Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie „Nadzieja na Mundial”. Od 2011 roku partnerem imprezy jest sieć sklepów Biedronka – Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski.

    II. Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w piłce nożnej to międzynarodowe święto piłkarskie, którego uczestnikami są podopieczni domów dziecka wymagający wsparcia i pomocy. Dzieci przez cały rok przygotowują się do finałowych rozgrywek Mistrzostw Polski, by walczyć o zwycięstwo i grę w Mistrzostwach Świata. W ubiegłym roku Mistrzami Świata została Reprezentacja Polski. Nagrodę Fair Play za swoją postawę zdobyła drużyna Tajlandii, a drużyna z Argentyny roztańczyła całą Warszawę, pokazując jak się cieszyć z gry w piłkę.

    Udział w rozgrywkach sprawia, że dzieci z całego świata stają się piłkarską rodziną i mają szansę rozwijać swoje pasje i umiejętności. Mistrzostwa te kształtują także osobowość młodych ludzi oraz budują wartościowe postawy.

    Na zawodników, oprócz sportowej rywalizacji, czekać będą atrakcje, m.in. największy na świecie tort w kształcie piłki, konkursy z nagrodami, stoisko ze słodyczami oraz loteria. Nie zabraknie również gwiazd światowej piłki nożnej. Przy ulicy Łazienkowskiej, podczas pokazowego meczu Polska-Reszta Świata, z młodymi zawodnikami zagrają byli i obecni piłkarze z takich klubów jak Bayern Monachium, Real Saragossa, Juventus Turyn, FC Kaiserslautern, Bayer Leverkusen, Celtic FC, Austria Wiedeń, Legia Warszawa, Wisła Kraków.

    Mistrzostwa odbędą się na Stadionie Wojska Polskiego w Warszawie przy ul. Łazienkowskiej 3. Wstęp dla kibiców w niedzielę od godz. 14:00. Informacje na temat Mistrzostw można znaleźć na stronie www.nadziejanamundial.pl.

    Pierwsze Mistrzostwa Polski, które odbyły się w 2010 roku w ramach projektu „Nadzieja na Euro”, przerosły oczekiwania organizatorów – zaproszono zawodników z 25 placówek opiekuńczo-wychowawczych z całego kraju. W wyniku dużego zainteresowania, w kolejnych latach, formuła została rozszerzona o drużyny z całego świata. Łącznie w rozgrywkach udział wzięło ponad 1500 zawodników. Od 2013 roku Mistrzostwa Polski oraz Świata są organizowane w ramach akcji „Nadzieja na Mundial“.

    Od 2011 roku działania Stowarzyszenia „Nadzieja na Mundial” wspiera sieć sklepów Biedronka, która oprócz pomocy finansowej, podczas trwania imprez zapewnia napoje i drobne przekąski dla zawodników. Sieć funduje także szereg nagród m.in. sprzęt elektroniczny.

    Od 2010 r. marka Biedronka jest Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski i pozostanie nim przynajmniej do 2018 roku.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności