Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    18.06.2014

    Kino z Biedronką. Ulubione filmy publiczności

    21 czerwca startuje wakacyjne Kino z Biedronką. Do połowy sierpnia w kilkudziesięciu miastach na terenie całego kraju odbędzie się 100 pokazów najpopularniejszych filmów ostatnich lat. Kino jest kontynuacją pilotażowego projektu z 2013 roku, który cieszył się dużą popularnością wśród klientów sieci sklepów Biedronka.

    Podczas tegorocznych wakacji w bezpośrednim sąsiedztwie sklepów Biedronka będzie można obejrzeć ulubione filmy publiczności z ostatnich lat. Projekcje plenerowe odbywać się będą w miejscowościach wypoczynkowych i mniejszych miastach, w których nie ma kin. Kino z Biedronką wystartuje pierwszego dnia lata w Augustowie, a w kolejnych dniach wakacji zagości w kilkudziesięciu miejscowościach. Na publiczność czekać będzie specjalnie przygotowana widownia z miejscami do siedzenia dla 300 osób i plenerowy ekran kinowy. Każdy będzie mógł stać się na chwilę gwiazdą światowego kina i uwiecznić swój wizerunek na pamiątkowej fotografii. Seanse rozpoczynać się będą po zmroku.

    - Sklepy sieci Biedronka znajdują się w blisko 900 miejscowościach w całym kraju. Jesteśmy blisko naszych klientów i staramy się wychodzić naprzeciw ich potrzebom   - mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, Kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR Jeronimo Martins Polska S.A. – Wakacyjny projekt Kino z Biedronka ma na celu nie tylko uatrakcyjnienie letnich wieczorów. Chcemy też pokazać najlepsze filmy mieszkańcom miejscowości, w których dostęp do sal kinowych jest ograniczony – dodaje Anetta Jaworska-Rutkowska.

    W programie znajdą się ulubione filmy publiczności: „Avatar”, „Spider-Man”, „Bękarty wojny”, kolejne części „Sagi: Zmierzch”. Na miłośników mocnych wrażeń czekają spotkania z „Obcym: 8. pasażerem Nostromo”, „Terminatorem” i Jamesem Bondem. Nie  zabraknie także kina polskiego: „Jesteś Bogiem” czy „Sęp”. W repertuarze znajdą się również propozycje dla najmłodszych: „Minionki rozrabiają” i „E.T.”.

    Wstęp na wszystkie seanse będzie bezpłatny. Lista sklepów biorących udział
    w projekcie oraz daty i godziny pokazów filmowych dostępne są na stronie: www.kinozbiedronka.pl.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności