Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    Biedronka zaprasza klientów do testowania nowych produktów
    07.04.2014

    Biedronka zaprasza klientów do testowania nowych produktów

    7 kwietnia wystartował nowy projekt konsumencki sieci Biedronka Testujemy. Dzięki dedykowanej platformie internetowej www.testujemy.biedronka.pl klienci mogą uczestniczyć w testach produktów i wybierać te, które pojawią się w asortymencie sklepów Biedronka.

    Projekt Testujemy powstał z myślą o aktywnych konsumentach, zainteresowanych kształtowaniem oferty produktów dostępnych w sklepach. Znakiem rozpoznawczym programu jest dedykowane logo Testujemy, co najlepsze do Biedronki, które nawiązuje do logotypu sieci. Aby zostać testerem, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny w serwisie www.testujemy.biedronka.pl. Po rejestracji i zalogowaniu użytkownicy będą otrzymywać informacje o aktualnych testach  i rankingach. Spośród zarejestrowanych osób, 500 użytkowników, którzy jako pierwsi zadeklarują chęć udziału w badaniach, otrzyma testowe próbki kilku smaków lub wariantów danego produktu. Opinie na temat testowanych produktów będzie można zgłaszać za pośrednictwem formularza online. Zwycięskie produkty trafią na półki sklepów Biedronka i będą oznaczone specjalnym logo i hasłem „Zwycięzca testujemy.biedronka.pl”. Użytkownicy, którzy zgłoszą zwycięskie produkty, otrzymają je jako pierwsi. Ci, którzy nie zdążą wziąć udziału w testach, mogą wyrazić swą opinię w rankingach oceniających produkty już dostępne w ofercie Biedronki.

    W celu propagowania programu Testujemy, została zaplanowana dedykowana kampania marketingowa. Jej główne hasła to: „Radość z zakupów rośnie jak na drożdżach, gdy razem tworzymy ofertę Biedronki”, „Masz nosa do wyjątkowych produktów? Zostań naszym testerem i decyduj”, „Weź na ząb coś nowego! Wybieraj produkty, które wejdą do oferty”. Kampania będzie obecna w materiałach drukowanych Biedronki oraz w internecie.

    Program Testujemy wpisuje się w strategię sieci Biedronka, której fundamentem jest wsłuchiwanie się w opinie i oczekiwania klientów dotyczące oferty. Służy temu m.in. Biuro Obsługi Klienta, czynne przez 24 godziny 7 dni w tygodniu, dzięki któremu klienci Biedronki mogą zgłaszać swoje uwagi. Biedronka na bieżąco reaguje na sygnały od klientów i weryfikuje zgłaszane sugestie. Dzięki zgłoszeniom klientów zostało wprowadzonych wiele zmian dotyczących oferty, oznakowania produktów, czy dostępnych kompozycji smakowych.

    Celem akcji Testujemy jest również podnoszenie świadomości konsumenckiej.
    W tym obszarze Biedronka realizowała m.in. wspólnie z Instytutem Żywności i Żywienia program „Czytajmy etykiety”, w ramach którego klienci mogli skorzystać z bezpłatnych porad dietetyków i otrzymać materiały edukacyjne na temat właściwej interpretacji etykiet zamieszczanych na produktach spożywczych.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności