Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    12.04.2018

    Klienci pokochali weekend bez VAT w Biedronce – nadchodzi kolejna odsłona

    13 i 14 kwietnia br. klienci Biedronki znowu będą mieli szansę na dodatkowe oszczędności w ramach akcji „Piątek i sobota bez VAT”. Akcja obejmie produkty z wybranych kategorii. Tym razem będą to: zabawki, sprzęt elektroniczny i elektryczny, art. gospodarstwa domowego, oświetlenie, środki do prania, papier toaletowy oraz ręczniki papierowe, a także czekolada i słodycze. Rabaty sięgają od kilku do ponad 20 proc. w zależności od stawki VAT obowiązującej dla danego produktu i obejmują w sumie ponad 9,5 tys. artykułów. Ubiegłotygodniowa akcja Biedronki spotkała się z dużym zainteresowaniem – skorzystało z niej 5,22 mln klientów.

    Promocja „Piątek i sobota bez VAT” to sposób na uatrakcyjnienie weekendowych zakupów w Biedronce. Akcja trwa przez dwa dni – w piątek 13.04 oraz sobotę 14.04 i obejmuje ponad 9,5 tys. produktów. We wskazanym okresie będzie je można nabyć w cenie niższej o równowartość podatku VAT, wynoszącego 5%, 8% lub 23% w zależności od kategorii produktu.

    W Biedronce ponad 92% spośród artykułów biorących udział w aktualnej odsłonie akcji będzie objętych największym rabatem o równowartości 23% podatku VAT. Będą to m.in. takie sprzęty jak laptopy, telewizory czy konsole, robot wielofunkcyjny Hoffen Chef Express, telefony, rowery czy nawet meble, a także środki do prania i większość słodyczy.

    Podczas poprzedniej odsłony akcji, w piątek i sobotę 6-7 kwietnia, aż 55 proc. klientów Biedronki robiących zakupy w te dni, nabyło produkty objęte promocją „Piątek i sobota bez VAT”. Sieć odnotowała też kilkuprocentowy wzrost liczby osób odwiedzających jej sklepy względem wcześniejszych analogicznych okresów.

    - Bardzo nas cieszy to, że akcja „Piątek i sobota bez VAT” spotkała się z tak dużym zainteresowaniem. Postanowiliśmy kolejny raz dać klientom możliwość większych oszczędności. Mamy też świadomość, że podążanie za preferencjami klientów znajduje następnie odzwierciedlenie w badaniach, według których Biedronka jest głównym miejscem zakupów produktów FMCG na polskim rynku – mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej sieci Biedronka.

    Akcja „Piątek i sobota bez VAT” obowiązuje w każdym z 2823 sklepów sieci Biedronka zlokalizowanych w ponad 1000 miejscowości w całej Polsce.

    Szczegóły dotyczące akcji, w tym jej regulamin oraz wyłączenia produktów, znajdują się na stronie internetowej: http://www.biedronka.pl/pl/piatek-sobota-bez-vat. Dostępność artykułów objętych akcją różni się w zależności od lokalizacji.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności