Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    26.01.2018

    Biedronka wspiera seniorów i III Narodowy Kongres Żywieniowy

    Sieć Biedronka po raz trzeci wspiera organizację Narodowego Kongresu Żywieniowego. Jego tegoroczna edycja, przygotowana przez Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dr med. Aleksandra Szczygła, będzie poświęcona osobom w starszym wieku. Wydarzenie odbędzie się w dniach 26-27 stycznia br. na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie. Dla uczestników kongresu Biedronka przygotowała degustację produktów ze swojej oferty.

    W Polsce jest już ponad 9 mln osób w wieku powyżej 60 lat i stanowią one prawie 24% ludności kraju.  Mając na uwadze potrzeby tej coraz liczniejszej grupy społecznej, IŻŻ podczas III Narodowego Kongresu Żywieniowego zaprasza do dyskusji na temat seniorów. Tegorocznej edycji wydarzenia przyświeca hasło: „Żywienie i aktywność fizyczna osób w wieku starszym w zdrowiu i chorobie”. Pierwszego dnia kongresu odbędą się wykłady oraz spotkania z wybitnymi ekspertami w dziedzinie dietetyki, medycyny i geriatrii. W ich trakcie zostaną omówione takie tematy, jak: wpływ żywienia na kondycję zdrowotną i długowieczność, żywienie w określonych chorobach, interakcje żywności i suplementów diety z przyjmowanymi lekami oraz inne problemy związane ze starzeniem się. Zaprezentowana zostanie także po raz pierwszy Piramida Zdrowego Żywienia i Aktywności Fizycznej dla osób w starszym wieku. Drugiego dnia odbędą się debaty społeczne z udziałem przedstawicieli środowisk związanych z opieką nad ludźmi w starszym wieku. Wydarzenie zakończy pokaz kulinarny.

    Podczas kongresu na stoisku Biedronki uczestnicy będą mogli zapoznać się z produktami marek własnych sieci, stanowiących element dobrze zbilansowanej diety oraz skosztować pożywnych zup-kremów marki „Zupy z Naszej Kuchni”.

    Sieć Biedronka współpracuje z Instytutem Żywności i Żywienia od 2009 r. Obok partnerstwa przy Narodowym Kongresie Żywieniowym, w ramach działań z IŻŻ Biedronka udoskonala skład swych produktów, rozszerza ofertę artykułów spożywczych o szczególnych walorach żywieniowych, a także edukuje swoich pracowników i klientów w zakresie prawidłowego odżywiania.
    Więcej informacji na temat kongresu: www.kongres-zywieniowy.waw.pl.

    Biedronka z ofertą dla seniorów

    Sieć Biedronka wychodzi naprzeciw potrzebom osób starszych. W jej asortymencie dostępne są artykuły spożywcze, odpowiadające na potrzeby żywieniowe seniorów, takie jak gotowe do podgrzania i przygotowane z najwyższej jakości świeżych warzyw „Zupy z Naszej Kuchni”. W ramach ofert czasowych osoby starsze znajdą w sklepach także produkty ułatwiające im codzienne funkcjonowanie, m.in. akcesoria łazienkowe oraz urządzenia wspomagające dbanie o zdrowie, jak  ciśnieniomierz czy poduszka masująca. Sieć angażuje się także w projekty społeczne mające na celu aktywizację seniorów oraz zapewnienie im możliwości aktywnego spędzania czasu i dbania o zdrowie, takie jak np. organizowany z warszawskim Kinem Muranów cykl seansów filmowych „W dobrym towarzystwie: Muranów dla seniorów”. W pierwszej edycji projektu w 9 pokazach filmowych połączonych z dyskusją z ciekawym gościem wzięło udział blisko 730 seniorów powyżej 60. roku życia.
     

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności