Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    14.11.2017

    Bądź piękna z Be Beauty – odsłona nowej linii kosmetyków w Biedronce

    Kremy do twarzy nawilżające, przeciwzmarszczkowe na dzień i na noc, mleczko do ciała, krem do rąk i do stóp to 8 zupełnie nowych kosmetyków pielęgnacyjnych marki Be Beauty wprowadzonych w ramach kampanii „Nowe piękno to Ty”. Nowości dostępne od 13 listopada br. można nabyć w sieci Biedronka. Za receptury i skład odpowiada polska firma Torf Corporation.

    Kremy do twarzy nawilżające, przeciwzmarszczkowe na dzień i na noc, mleczko do ciała, krem do rąk i do stóp to 8 zupełnie nowych kosmetyków pielęgnacyjnych marki Be Beauty wprowadzonych w ramach kampanii „Nowe piękno to Ty”. Nowości dostępne od 13 listopada br. można nabyć w sieci Biedronka. Za receptury i skład odpowiada polska firma Torf Corporation.

    Marka Be Beauty obecna jest w sieci Biedronka już od wielu lat. Obejmuje linię produktów do codziennej pielęgnacji, łączących naturalne składniki i nowoczesne formuły. Szczególną gwiazdą wśród nowości jest krem do twarzy intensywnie nawilżający z koenzymem Q10 na dzień i na noc o działaniu przeciwzmarszczkowym. Natomiast do ciała linia Be Beauty proponuje mleczko i krem o działaniu silnie nawilżającym, z zawartością masła shea. Dzięki takiej ofercie klienci sieci mogą nabyć w jednym miejscu podstawowe produkty pielęgnacyjne.

    Tradycyjnie dostępny asortyment marki Be Beauty, który przy okazji wprowadzania nowości zyskał również nową wizualizację, obejmuje również krem Lipidowy Lifting 50+, krem Proteinowa Regeneracja 60+, krem Witaminowa Odbudowa 70+. Dodatkowo dostępne są także płatki kosmetyczne, chusteczki do demakijażu, mleczko do demakijażu, płyn micelarny, a także trzy wersje szamponów, płynów i soli do kąpieli, sześć egzotycznych wersji żeli pod prysznic z formułą hydro care oraz maszynki do golenia i zmywacze do paznokci.

    Nową ofertę Be Beauty wspiera kampania marketingowa obejmująca spot telewizyjny, ekspozycję w sklepie, działania w Internecie, a także dedykowany folder dostępny pod adresem http://www.biedronka.pl/pl/press,id,aphjmb7qy,title,the-new-beauty-is-you-oferta-od-13-11.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności