Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    31.07.2017

    Nadchodzi oferta szkolna w Biedronce: do wygrania bilety na mecz piłkarskiej reprezentacji Polski

    Nowa marka Kayet, przybory piśmiennicze z postaciami filmowymi oraz znanymi sportowcami z możliwością wygrania biletów na mecz reprezentacji to propozycja Biedronki na nadchodzący sezon szkolny. Od najbliższego poniedziałku 31 lipca będzie ona dostępna w ramach folderu „Szkolna wyprawka. Ucz się z radością”. Już za 2 tygodnie kolejna odsłona produktów szkolnych, tym razem dla młodzieży – dodatkowo z propozycją sprzętu biurowego.

    Nowa marka Kayet wyróżnia się jakością, przystępną ceną oraz pastelowymi i złotymi kolorami. Obejmuje ona podstawowe przybory szkolne, m.in.: długopisy, pióra, kolorowe kredki i pisaki, zakładki do książek, a także dekoracyjne dziurkacze z fantazyjnymi wzorami, brokatowe kleje oraz zestawy malarskie i rysunkowe.

    Tradycyjnie w ofercie szkolnej znalazły się też przybory do prac kreatywnych, takie jak: glina rzeźbiarska, masa papierowa do modelowania, kolorowe podkładki z filcu i fizeliny czy papier z brokatem. Dostępne będą również farby plakatowe do malowania palcami, długopisy i mazaki w owocowych zapachach. Wszystko pomieszczą tornistry i plecaki dostępne w różnych przedziałach cenowych.

    Klienci będą mogli również stworzyć swą własną mistrzowską kolekcję w oparciu o produkty z logo PZPNu. Dla tych, którzy w formie wiersza lub rysunku przedstawią, jak spędziliby dzień z reprezentacją lub ze swoim ulubionym piłkarzem, czekają bilety na mecz z ich udziałem oraz koszulki i maskotki.

    Biedronka wspiera również swych pracowników w przygotowaniach do nowego roku szkolnego. W tym roku w ramach programu „Wyprawka szkolna” przygotowała 1350 wyprawek dla dzieci pierwszoklasistów, a dzięki akcji  programowi „Do Szkoły z Biedronką” wspomoże ok. 2700 rodzin dzieci w formie zasilenia kart przedpłaconych przyznanego rodzicowi, do wykorzystania w sklepach Biedronka i Hebe.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności