Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    21.03.2017

    108 kart Super Zwierzaków i 103 wycieczki do zoo – Biedronka zaprasza na wyprawę do świata dzikich zwierząt

    Biedronka rozpoczęła akcję „Super Zwierzaki”, która ma zachęcić rodziców do zakupu warzyw i owoców oraz pogłębiania wraz z dziećmi wiedzy na temat otaczającej nas przyrody. Dodatkowo we współpracy z ZOO Wrocław sieć przygotowała także specjalny quiz oraz konkurs, w którym do wygrania są m.in. 103 rodzinne wycieczki do ogrodów zoologicznych świata. Akcja potrwa od 20 marca do 30 kwietnia br. To kolejna aktywność realizowana w ramach programu lojalnościowego „Moja Biedronka”.

    Album, kolekcja 108 kart oraz aplikacja mobilna

    Akcja „Super Zwierzaki” umożliwia zbieranie w specjalnym albumie kart z wizerunkami zwierząt z całego świata. Są wśród nich również te mieszkające w polskich ogrodach zoologicznych. Karty z „Super Zwierzakami” można otrzymać za zakup świeżych warzyw lub owoców – za wydane na ten cel min. 5 zł przyznawane są 4 karty ze zwierzakami. W albumie kolekcjonerskim dostępnym w sprzedaży znalazły się ciekawostki, zadania edukacyjne i przepisy na przekąski. Przygotowano także darmową aplikację mobilną udostępnioną na stronie www.biedronka.pl/superzwierzaki. Po zeskanowaniu kart można poznać kolejne ciekawostki na temat zwierzaków, a także posłuchać wydawanych przez nie odgłosów.

    Atrakcje przygotowane we współpracy z ZOO Wrocław

    Wspólnie z ZOO Wrocław Biedronka przygotowała również konkurs „Dzika przygoda” na projekt własnej karty z „Super Zwierzakiem”, kierowany do osób, które na karcie lojalnościowej „Moja Biedronka” zgromadziły co najmniej 10 punktów.

    Na zwycięzców czekają rodzinne wycieczki połączone ze zwiedzaniem ogrodów zoologicznych – 3 do RPA, 40 do Berlina i 60 do Wrocławia lub Warszawy, 5 zestawów fotograficznych oraz dodatkowe rabaty na karcie lojalnościowej „Moja Biedronka”.

    Projekt karty z „Super Zwierzakiem” można zgłaszać za pośrednictwem strony internetowej konkursu www.dzikaprzygoda.biedronka.pl. Na tej samej stronie zarejestrowani posiadacze karty lojalnościowej mogą także sprawdzić swoją wiedzę dot. świata zwierząt w specjalnej zabawie edukacyjnej.

    Akcja „Super Zwierzaki” to kolejna aktywność dla klientów korzystających z karty lojalnościowej „Moja Biedronka” uruchomionej w sierpniu 2016 r. Jej posiadacze mają szansę uzyskania dodatkowych korzyści podczas zakupów.

    Szczegóły akcji, konkursu oraz ich regulaminy dostępne są na stronie internetowej sieci Biedronka, pod linkami: www.biedronka.pl/mojabiedronka oraz www.dzikaprzygoda.biedronka.pl.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności