Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    07.02.2017

    Biedronka promuje tradycyjne wędliny z listy Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi

    Peklowane w solance, przyprawione liściem laurowym i wędzone przy użyciu drewna bukowego - takie są dostępne w Biedronce tradycyjne wędliny: sądecki boczek, karczek i szynka swojska, wpisane na listę Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Od 6 lutego br. są one oferowane w sieci w atrakcyjnej cenie 2,99 zł za 100 g. Ofertę wspiera kampania marketingowa: „Odkryj smaki tradycyjnych wędlin”.

    Lokalne wędliny ze specjalnej linii Tradycyjny smak pod marką Kraina Wędlin dostępne są we wszystkich sklepach sieci Biedronka. Wśród nich klienci znajdą: szynkę swojską sądecką tradycyjną, karczek sądecki tradycyjny oraz boczek sądecki tradycyjny. Wszystkie one zostały wpisane na listę MRiRW. Warunkiem znalezienia się na liście jest min. 25-letnia udokumentowana historia produkcji danego wyrobu.

    Produkty dostępne w Biedronce charakteryzuje wysoki poziom mięsności, wynoszący ponad 120 g mięsa na 100 g wędliny. W procesie ich produkcji wykorzystywany jest wyselekcjonowany surowiec, przyprawiony naturalnymi przyprawami, takimi jak: liść laurowy, czosnek, pieprz, ziele angielskie,  który po kilkudniowym peklowaniu podlega wędzeniu w tradycyjnych komorach wędzarniczych opalanych drewnem bukowym oraz parzeniu w temperaturze 80°C. Producentem wędlin z linii Tradycyjny smak są Zakłady Mięsne Szubryt.

    Ofercie towarzyszy kampania marketingowa pod hasłem „Odkryj smaki tradycyjnych wędlin”. Jest ona realizowana za pomocą spotu TV oraz materiałów reklamowych w sklepach.     

    Wędliny, dostępne głównie pod marką Kraina Wędlin, stanowią ważny element stałego asortymentu sieci sklepów Biedronka. Produkty te w blisko 100% pochodzą od polskich dostawców. Od ponad 12 lat sieć promuje rodzime produkty i współpracuje z ponad 500 polskimi partnerami handlowymi.

    Więcej informacji na temat oferty sieci można znaleźć na stronie internetowej www.biedronka.pl.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności