Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    13.12.2016

    Sylwestrowe sukienki zaprojektowane przez młodych polskich projektantów dostępne w sklepach Biedronka

    Od 15 grudnia w sprzedaży w sklepach sieci Biedronka dostępne będą eleganckie sukienki i tuniki, zaprojektowane przez studentki Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Kolekcja czterech oryginalnych modeli to propozycja dla klientek sklepów sieci Biedronka na sylwestrowe kreacje.

    Aurelia Fąfara, Aleksandra Świątek i Paulina Świątkowska zostały laureatkami najnowszej edycji konkursu „Młodzi projektanci dla Biedronki”. Projekty studentek ASP w Łodzi są zarówno eleganckie, jak i wygodne. Łączą najnowsze trendy z wysoką jakością i atrakcyjną ceną. Projektantki postawiły na oryginalność formy, zachowując jednocześnie subtelność. W efekcie w sklepach Biedronki pojawią się propozycje, w których kobiety, niezależnie od wieku, będą się czuć swobodnie i atrakcyjnie. Kreacje mogą także stanowić prezent, ponieważ są zapakowane w gustowne pudełka.

    Sukienki i tuniki będą dostępne w wybranych sklepach sieci Biedronka od 15 do 29 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów, w rozmiarach S-XXL (w zależności od modelu), wszystkie w atrakcyjnej cenie 69,99 zł/szt.

    Konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki”

    Konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki“, organizowany przez sieć sklepów Biedronka przy wsparciu merytorycznym Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, prowadzony jest od 2013 roku. W jego ramach studenci Katedry Ubioru przygotowują propozycje kreacji, które następnie trafiają do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka. W trakcie trzech pierwszych edycji sprzedanych zostało  ponad 50 tys. egzemplarzy strojów sygnowanych nazwiskami młodych projektantów.

    Celem konkursu jest wsparcie młodych, uzdolnionych projektantów w rozwoju ich kariery zawodowej. Studenci mają okazję skonfrontować swoje pomysły z potrzebami rynku, a sieć sklepów Biedronka wzbogacić ofertę o atrakcyjny produkt skierowany do wszystkich klientów.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności