Zmień lokalizację

Wybierz swoje miasto

Podaj swoją lokalizację, aby zobaczyć aktualną ofertę

zamknij

Twoja obecna lokalizacja:

Twoje poprzednie lokalizacje

Centrum prasowe

17.11.2014

Królik Bugs, Scooby-Doo i inne postaci Warner Bros. w Biedronce

Kultowe postaci kreskówek wytwórni Warner Bros. staną się głównymi bohaterami najnowszej akcji promocyjnej „Baw się razem z nami” w sieci Biedronka. Scooby-Doo, Królik Bugs czy Kaczor Daffy zagoszczą na opakowaniach wielu produktów sieci. Z tej okazji dostępna będzie także specjalna aplikacja Zappar, dzięki której każdy z klientów będzie mógł bawić się wraz bohaterami bajek.

Już 17 listopada, na dwa tygodnie, do wszystkich sklepów sieci Biedronka wprowadzone zostaną nowe opakowania z postaciami z kreskówek wytwórni Warner Bros. W promocyjnych opakowaniach znajdzie się kilkadziesiąt produktów spożywczych, m.in. soki owocowe Pycholandia, jogurty i serki Miami, deser mleczny Bondi, Mleczna Kanapka, płatki do mleka Chocoszki czy płatki Magusie. Na kolorowych pudełkach, woreczkach i butelkach klienci znajdą obrazki przedstawiające swoje ulubione kreskówki, a na materiałach marketingowych na sklepie m.in. etykietach z cenami i ulotkach specjalne kody, które po ściągnięciu aplikacji Zappar* i zeskanowaniu ich telefonem umożliwią korzystanie z ciekawych gier. Kod znajduje się również w tygodniku Kropka Tv.

Gry zostaną udostępnione poprzez aplikację Zappar, która jest odpowiedzią Warner Bros.na rosnącą popularność tzw. augmented reality (tłum. rzeczywistości rozszerzonej), czyli połączenia świata rzeczywistego z generowanym komputerowo. Dzięki wykorzystaniu tej techniki klienci sieci Biedronka, którzy zeskanują znajdujące się w różnych częściach sklepu kody, będą mogli grać, czy zrobić sobie zdjęcie z wybraną postacią z kreskówki Warner Bros. Akcja w sklepach Biedronka będzie pierwszą tego typu z użyciem aplikacji wykorzystującej funkcję augmented reality w tej branży w Polsce. Z aplikacji klienci będą mogli skorzystać od 17 do 30 listopada br.

Dodatkową atrakcją przygotowaną dla wszystkich miłośników kreskówek Warner Bros., choć przede wszystkim z myślą o tych najmłodszych, będzie także możliwość spotkania i sfotografowania się na żywo z ulubionymi bohaterami. Postaci Looney Tunes - Królik Bugs, Kaczor Daffy, Kanarek Tweety, Kot Sylwester, Diabeł Tasmański Taz, a także Scooby-Doo oraz Tom i Jerry czekać będą na klientów 17 listopada br. w wybranych sklepach sieci Biedronka w Warszawie.

Maskotek można szukać w podanych poniżej lokalizacjach:

Aleje Jerozolimskie 56 C

10:30 – 14:00

ul. Złotej Wilgi 2

10:00 – 13:30

ul. Nowy Świat 68

10:00 – 13:30

ul. Targowa 22

10:30 – 14:00

ul. Bukowińska 22

15:00 – 18:30

ul. Światowida 53E

15:30 – 19:00

ul. Bokserska 61

15:30 – 19:00

ul. Jagiellońska 82

15:00 – 18:30

 

 

*Aplikacja Zappar dostępna jest na systemy Android oraz iOS.

 

###

O WARNER BROS. CONSUMER PRODUCTS

Warner Bros. Consumer Products, Warner Bros. Entertainment Company, jest jedną z wiodących firm licencyjnych i merchandisingowych na świecie.

LOONEY TUNES and all related characters and elements are trademarks of and © Warner Bros. Entertainment Inc.

SCOOBY-DOO and all characters and elements are trademarks of and © Hanna-Barbera.

TOM AND JERRY and all related characters and elements are trademarks of and © Turner Entertainment Co. 

(s14)

O ZAPPAR

Zappar jest światowym liderem w kreowaniu i wykorzystywaniu rzeczywistości rozszerzonej (augmented reality) za pomocą aplikacji mobilnej dostępnej nieodpłatnie na platformach iOS oraz Android.

BIURO PRASOWE
Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

Powrót do aktualności
Akceptuję

Ta strona wykorzystuje pliki cookie, przy czym odbywa się to zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki, które możesz w każdej chwili zmienić. Jako Jeronimo Martins Polska S.A. używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookie w celu umożliwienia prawidłowego działania strony oraz – jeśli się na to zgodzisz – także w innych celach, tj. reklamowych, do oceny wydajności serwisu oraz podniesienia jakości prezentowanych treści. Akceptacja lub brak zgody na wykorzystywanie plików cookie odbywa się za pomocą ustawień przeglądarki (które możesz zmienić klikając Konfiguruj). Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania serwisu

Analizy i ocena wydajności

Reklamowe pliki cookie

zapisz