Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    17.11.2014

    Królik Bugs, Scooby-Doo i inne postaci Warner Bros. w Biedronce

    Kultowe postaci kreskówek wytwórni Warner Bros. staną się głównymi bohaterami najnowszej akcji promocyjnej „Baw się razem z nami” w sieci Biedronka. Scooby-Doo, Królik Bugs czy Kaczor Daffy zagoszczą na opakowaniach wielu produktów sieci. Z tej okazji dostępna będzie także specjalna aplikacja Zappar, dzięki której każdy z klientów będzie mógł bawić się wraz bohaterami bajek.

    Już 17 listopada, na dwa tygodnie, do wszystkich sklepów sieci Biedronka wprowadzone zostaną nowe opakowania z postaciami z kreskówek wytwórni Warner Bros. W promocyjnych opakowaniach znajdzie się kilkadziesiąt produktów spożywczych, m.in. soki owocowe Pycholandia, jogurty i serki Miami, deser mleczny Bondi, Mleczna Kanapka, płatki do mleka Chocoszki czy płatki Magusie. Na kolorowych pudełkach, woreczkach i butelkach klienci znajdą obrazki przedstawiające swoje ulubione kreskówki, a na materiałach marketingowych na sklepie m.in. etykietach z cenami i ulotkach specjalne kody, które po ściągnięciu aplikacji Zappar* i zeskanowaniu ich telefonem umożliwią korzystanie z ciekawych gier. Kod znajduje się również w tygodniku Kropka Tv.

    Gry zostaną udostępnione poprzez aplikację Zappar, która jest odpowiedzią Warner Bros.na rosnącą popularność tzw. augmented reality (tłum. rzeczywistości rozszerzonej), czyli połączenia świata rzeczywistego z generowanym komputerowo. Dzięki wykorzystaniu tej techniki klienci sieci Biedronka, którzy zeskanują znajdujące się w różnych częściach sklepu kody, będą mogli grać, czy zrobić sobie zdjęcie z wybraną postacią z kreskówki Warner Bros. Akcja w sklepach Biedronka będzie pierwszą tego typu z użyciem aplikacji wykorzystującej funkcję augmented reality w tej branży w Polsce. Z aplikacji klienci będą mogli skorzystać od 17 do 30 listopada br.

    Dodatkową atrakcją przygotowaną dla wszystkich miłośników kreskówek Warner Bros., choć przede wszystkim z myślą o tych najmłodszych, będzie także możliwość spotkania i sfotografowania się na żywo z ulubionymi bohaterami. Postaci Looney Tunes - Królik Bugs, Kaczor Daffy, Kanarek Tweety, Kot Sylwester, Diabeł Tasmański Taz, a także Scooby-Doo oraz Tom i Jerry czekać będą na klientów 17 listopada br. w wybranych sklepach sieci Biedronka w Warszawie.

    Maskotek można szukać w podanych poniżej lokalizacjach:

    Aleje Jerozolimskie 56 C

    10:30 – 14:00

    ul. Złotej Wilgi 2

    10:00 – 13:30

    ul. Nowy Świat 68

    10:00 – 13:30

    ul. Targowa 22

    10:30 – 14:00

    ul. Bukowińska 22

    15:00 – 18:30

    ul. Światowida 53E

    15:30 – 19:00

    ul. Bokserska 61

    15:30 – 19:00

    ul. Jagiellońska 82

    15:00 – 18:30

     

     

    *Aplikacja Zappar dostępna jest na systemy Android oraz iOS.

     

    ###

    O WARNER BROS. CONSUMER PRODUCTS

    Warner Bros. Consumer Products, Warner Bros. Entertainment Company, jest jedną z wiodących firm licencyjnych i merchandisingowych na świecie.

    LOONEY TUNES and all related characters and elements are trademarks of and © Warner Bros. Entertainment Inc.

    SCOOBY-DOO and all characters and elements are trademarks of and © Hanna-Barbera.

    TOM AND JERRY and all related characters and elements are trademarks of and © Turner Entertainment Co. 

    (s14)

    O ZAPPAR

    Zappar jest światowym liderem w kreowaniu i wykorzystywaniu rzeczywistości rozszerzonej (augmented reality) za pomocą aplikacji mobilnej dostępnej nieodpłatnie na platformach iOS oraz Android.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności