Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    Biedronka chroni dziecięce uśmiechy
    12.09.2016

    Biedronka chroni dziecięce uśmiechy

    Sieć sklepów Biedronka wspiera czwartą edycję programu edukacyjno-profilaktycznego „Chroń Dziecięce Uśmiechy”, prowadzonego przez Wrigley Poland wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem. Na potrzeby tegorocznej akcji Biedronka przygotowała 10 000 pakietów edukacyjnych, które trafią do najmłodszych.

    Znajduje się w nich szczoteczka do zębów, pasta, zestaw bezcukrowych gum Orbit for Kids i instrukcja szczotkowania.

    Cel projektu to budowa wśród uczniów szkół podstawowych świadomości, jak ważna jest pielęgnacja zębów oraz jak skutecznie dbać o higienę jamy ustnej. Program „Chroń Dziecięce Uśmiechy” powstał w odpowiedzi na duży problem społeczny, który stanowi w Polsce próchnica u dzieci. W ramach jego IV edycji około 9 000 dzieci w wieku 5-13 lat poddanych zostanie przeglądom dentystycznym w wybranych szkołach podstawowych na terenie 5 województw. Dodatkowo 100 000 uczniów weźmie udział w zajęciach edukacyjnych na temat prawidłowej higieny jamy ustnej.

    Edukacja podstawą działalności społecznie odpowiedzialnej

    Biedronka, świadoma swojego oddziaływania na otoczenie i wychodząca naprzeciw problemom społeczności lokalnych, od wielu lat stara się realizować działania edukacyjne skierowane zarówno do pracowników, jak i klientów. Jedną z wieloletnich kampanii w zakresie zdrowia i profilaktyki jest program „Razem zadbajmy o zdrowie”. Umożliwia on pracownikom poszerzanie wiedzy o profilaktyce zdrowotnej oraz skorzystanie ze specjalistycznych badań. Kampania informacyjna adresowana jest także do klientów sklepów Biedronka.

    Jednocześnie sieć stawia na edukację już od najmłodszych lat. Służy temu m.in. program edukacyjny „Śniadanie daje moc”, propagujący wśród uczniów klas 0-3 szkół podstawowych zasady zdrowego odżywiania. Do jego 5. edycji w roku szkolnym 2015/16 zgłosiło się 7400 szkół, a 185 tys. uczniów świętowało Dzień Śniadanie Daje Moc, obchodzony 8 listopada. Kolejny projekt to warsztaty kulinarno-edukacyjne „Zielona Kraina” dla uczniów klas czwartych szkół podstawowych i ich nauczycieli, mające na celu kształtowanie odpowiednich nawyków żywieniowych dzieci i młodzieży. W 1. edycji programu w 2016 r. w ponad 200 bezpłatnych warsztatach udział wzięło ponad  4 tys. uczniów i 200 nauczycieli.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności