Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    23.08.2016

    Kino z Biedronką – ponad 10 tysięcy widzów na plenerowych seansach

    35 seansów filmowych w 35 wybranych miejscowościach na terenie całego kraju, 10 kinowych przebojów z Polski i ze świata. Filmy dla wszystkich – poruszające historie, zabawne komedie oraz nagłe zwroty akcji – kolejna edycja Kina z Biedronką już za nami!

    Pokazem oscarowego „Marsjanina“ w Warce – malowniczej miejscowości nad rzeką Pilicą – zakończyła się czwarta edycja projektu Kino z Biedronką. Tegoroczna odsłona projektu zgromadziła na bezpłatnych plenerowych seansach filmowych ponad 10 tysięcy widzów.

    Kino z Biedronką odwiedziło 35 miejscowości, w których pod hasłem „Kino dla wszystkich, największe filmowe hity” wyświetliło filmy dla wszystkich zainteresowanych. W programie znalazło się 10 wyselekcjonowanych tytułów, zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci, w tym m.in.: przebojowa hollywoodzka produkcja „Iluzja”, polska komedia romantyczna „Dzień dobry, kocham Cię!”, trzymający w napięciu „Szybcy i wściekli 7“ oraz dedykowane najmłodszym widzom, bijące rekordy popularności „Wakacje Mikołajka” i „Paddington“.

    Bezpłatne pokazy filmowe odbywały się po zmroku na parkingach sklepów Biedronka, m.in.: w Pińczowie, Działdowie, Stegnie, Malborku, Hajnówce czy Mikołajkach. Na publiczność czekała specjalnie przygotowana widownia z 300 miejscami siedzącymi, plenerowy ekran kinowy oraz specjalna atrakcja w postaci fotościanki, dzięki której każdy mógł stać się gwiazdą światowego kina i uwiecznić swój wizerunek na pamiątkowej fotografii. Przed seansami wyświetlane były także filmiki edukacyjne, które w przejrzysty sposób przedstawiały zasady  segregacji odpadów oraz właściwe postawy proekologiczne. Filmiki powstały w ramach współpracy z Organizacją Odzysku Opakowań Rekopol S.A. w zakresie edukacji ekologicznej klientów.

    W dotychczasowych edycjach z seansów w ramach Kina z Biedronką od 2013 roku skorzystało ponad 40 tysięcy osób. Za obsługę audiowizualną projektu odpowiada firma Outdoor Cinema.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności