Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    18.08.2016

    Ponad 8 tys. klientów wybrało ok. 40 innowacyjnych produktów do oferty Biedronki

    Do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka trafiło ok. 40 zupełnie nowych produktów, wybranych w ramach Innowacji Biedronki, czyli specjalnej edycji projektu konsumenckiego Testujemy. W przeprowadzonym w kwietniu br. badaniu klienci oceniali ponad 200 nowości, zgłoszonych przez partnerów handlowych sieci. Najlepsze z nich będą dostępne w sklepach Biedronka do 28 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.

    W głosowaniu na najlepsze produkty wzięło udział ponad 8100 klientów zarejestrowanych na platformie Testujemy. Każdy uczestnik mógł wskazać 10 nowości, które chciałby znaleźć w ofercie sklepów Biedronka. Tym samym oddano ponad 81 tys. głosów. Konsumenci wybrali artykuły z różnych kategorii, w tym m.in. dania gotowe, słodycze, napoje i przekąski.

    Na sklepowych półkach klienci znajdą m.in. frytki z kurczaka, które zdobyły najwięcej głosów w badaniu. Dużą popularnością cieszyły się również: pudding chia, warzywa na patelnię z ciecierzycą, roladki a’la devolaille oraz desery: m.in. lody na patyku o smaku mango z wiórkami kokosowymi, lody smoothie czy napój kawowy.

    Uruchomiony na początku kwietnia 2014 r. projekt konsumencki Testujemy został stworzony z myślą o aktywnych konsumentach, zainteresowanych kształtowaniem oferty produktów dostępnych w sklepach. Projekt wpisuje się w strategię sieci Biedronka, której fundamentem jest wsłuchiwanie się w opinie i oczekiwania klientów dotyczące oferty. Do tej pory w ramach akcji Testujemy przeprowadzonych zostało 14 testów i 19 rankingów rekomendacji, a do sprzedaży czasowej weszły produkty z 7 różnych kategorii, m.in. herbaty, świeczki zapachowe czy odświeżacze samochodowe. Obecnie trwa test karmelków w różnych smakach.

    Więcej informacji na temat projektu konsumenckiego Testujemy znajduje się pod adresem: https://www.testujemy.biedronka.pl.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności