Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    „Wiemy, co dobre – wspieramy naszych” – Biedronka promuje polskich producentów
    16.06.2016

    „Wiemy, co dobre – wspieramy naszych” – Biedronka promuje polskich producentów

    Sieć Biedronka przygotowała kolejną odsłonę kampanii wspierającej polskie produkty i rodzimych producentów. W tym roku towarzyszy jej hasło: „Wiemy, co dobre – wspieramy naszych!”. Oferta wybranych polskich produktów w szczególnie atrakcyjnych cenach dostępna będzie w sklepach od 10 czerwca do 10 lipca. To już 11. edycja kampanii promującej polskość w Biedronce.

    Głównym celem kampanii „Wiemy, co dobre – wspieramy naszych” jest podkreślenie polskości marki Biedronka i jej silnych relacji z rodzimymi producentami. Tegorocznej kampanii towarzyszą spoty telewizyjne o charakterze reportażowym, prezentujące wybrane polskie przedsiębiorstwa, które rozwinęły się dzięki współpracy z siecią Biedronka. Narratorem każdej z historii jest chłopiec, który podróżuje ze swym ojcem, pracującym jako kierowca ciężarówki we flocie sieci Biedronka. W trakcie podróży z ojcem poznaje on miejsca, w których powstają polskie artykuły, doskonale mu znane ze sklepowych półek.

    W ramach akcji w placówkach sieci Biedronka dostępne są też materiały reklamowe, prezentujące 17 artykułów z różnych kategorii produktowych, takich jak: pieczywo, nabiał, owoce i warzywa czy słodycze.

    Poprzez kampanię Biedronka chce podkreślić, że od początku istnienia sieci współpraca z krajowymi firmami stanowiła podstawę jej działalności i miała przełożenie na ofertę – obecnie ok. 90 proc. produktów spożywczych w asortymencie Biedronki pochodzi z Polski. Ponadto niejednokrotnie dzięki współpracy z siecią Biedronka polscy dostawcy znacząco zwiększali skalę swojej działalności i osiągali czołowe pozycje w swoich branżach. Wspólny rozwój Biedronki i jej partnerów handlowych od lat opiera się bowiem na takich działaniach jak: poszukiwanie nowych rozwiązań i technologii, komponowanie najlepszych receptur i składników, a w konsekwencji ciągłe udoskonalanie oferowanych w sieci artykułów.  

    „Wiemy, co dobre – wspieramy naszych” to już 11. kampania promująca polskie produkty i współpracę sieci Biedronka z ponad 500 polskimi partnerami handlowymi. Poprzednie edycje kampanii prowadzone były m.in. pod hasłami: „My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty”, „Swoje chwalimy. Najlepsze polskie produkty znajdziecie w Biedronce”, „Prawdziwe polskie jedzenie gotują nasze mamy, a prawdziwe polskie produkty znajdziesz w Biedronce”. W ramach promowania polskich produktów od 2014 r. sieć prowadzi także akcję #jedzcopolskie – na specjalnej stronie internetowej http://jedzcopolskie.biedronka.pl/ można znaleźć informacje na temat wybranych polskich produktów, dostępnych w sklepach Biedronka, takich jak np.: jabłka, gruszki, pomidory, a także ciekawe przepisy z ich wykorzystaniem.

    Silne zakorzenienie Biedronki w Polsce jest też widoczne przez pryzmat jej inwestycji na terenie kraju – od początku istnienia zainwestowała tutaj ponad 11 mld zł. Sieć obecnie posiada ponad 2650 placówek oraz 15 centrów dystrybucyjnych. Zatrudniając ponad 55 tys. osób, pozostaje największym prywatnym pracodawcą w kraju. Biedronka wszystkie zobowiązania podatkowe i publicznoprawne reguluje w Polsce, pozostając jednym z największych płatników podatku CIT w kraju.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności