Biedronka oferuje klientom produkty z limitowanej serii Discovery Adventures
Sieć Biedronka we współpracy z firmą Semi Line Group oraz Discovery Networks przygotowała specjalną ofertę produktów dla osób lubiących aktywnie spędzać wolny czas. Walizki, plecaki, torby oraz inne akcesoria podróżne z limitowanej serii Discovery Adventures będą dostępne na wyłączność w sklepach Biedronka od 9 czerwca.
Stworzona specjalnie dla klientów sieci Biedronka limitowana seria Discovery Adventures wyraża realizowaną od lat przez Discovery ideę, którą jest rozbudzanie wśród Polaków pasji do podróżowania. W ofercie znalazło się osiem funkcjonalnych i uniwersalnych produktów na co dzień, jak i na krótsze czy dłuższe podróże. Są to: walizka ABS, torba turystyczno-sportowa, plecak podróżny, torba na ramię, saszetka na szyję, saszetka do pasa, portfel oraz czapka. Wszystkie będzie można nabyć w dwóch wariantach kolorystycznych – czarnym i szarym.
Artykuły z serii Discovery Adventures zaprojektowano z uwzględnieniem sugestii doświadczonych podróżników, dzięki czemu ich charakter dobrze wpisuje się w obecne trendy podróżnicze. Produkty wykonane zostały z dużą starannością ze starannie wyselekcjonowanych materiałów i tworzyw. Charakteryzuje je modne wzornictwo oraz wykorzystanie praktycznych rozwiązań ułatwiających ich użytkowanie.
Oferta przygotowana z firmami Semi Line Group i Discovery Networks dostępna będzie w sieci Biedronka od 9 do 23 czerwca lub do wyczerpania zapasów.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty znaleźć można na stronie internetowej sieci www.biedronka.pl.
BIURO PRASOWE
Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com
Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.
Powrót do aktualności