Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    Biedronka nagrodzona w konkursie Superbrands 2015/16
    19.05.2016

    Biedronka nagrodzona w konkursie Superbrands 2015/16

    Biedronka po raz siódmy znalazła się w gronie najsilniejszych marek w Polsce, wyróżnionych w prestiżowym konkursie Superbrands. W jego jubileuszowej, dziesiątej, edycji pomyślnie przeszła dwustopniowy proces certyfikacji Superbrands 2015/16 dla marek konsumenckich i została laureatem w kategorii „Zakupy – sklepy spożywczo-przemysłowe”. Zyskała także uznanie konsumentów, zdobywając tytuł Created in Poland Superbrands 2015/16, przyznawany markom stworzonym w Polsce.

    Celem konkursu Superbrands jest nagradzanie i promowanie najsilniejszych marek na poszczególnych rynkach lokalnych. Nagrody przyznawane są firmom i instytucjom, które w zaangażowany sposób budują silną pozycję marki, zarówno w wymiarze gospodarczym, jak i emocjonalnym. Pomysłodawcą konkursu jest światowa organizacja Superbrands Ltd.

    W dziesiątej edycji konkursu Superbrands na liście ocenianych marek znalazło się ponad 2 300 brandów w 110 kategoriach produktów i usług. Lista została stworzona przez zespół Superbrands przy współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia w oparciu o wyniki niezależnych badań rynku, przy użyciu bazi statystyk zawierających dane o sprzedaży oraz wielkości budżetów reklamowych. Wyłonione w ten sposób marki przeszły dwuetapowy Proces Certyfikacji. W pierwszym etapie, w badaniu konsumenckim przeprowadzonym we wrześniu 2015 roku na próbie ponad 15 000 respondentów, dokonano pomiaru znajomości każdej marki oraz skłonności do jej polecenia Natomiast w drugim etapie oceny wizerunkowej siły marki na polskim rynku dokonała Rada Marek Superbrands, w skład której weszli eksperci z zakresu marketingu, komunikacji i brandingu.

    W konkursie Superbrands wyłoniono także najsilniejsze marki korporacji oraz B2B w Polsce. Jednym z laureatów procesu certyfikacji marek biznesowych w kategorii „Handel i e-handel – marki korporacji” została firma Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka. Spółka uzyskała tytuł Business Superbrands 2015/16.

    Wręczenie statuetek Superbrands odbyło się 17 maja br. podczas uroczystej gali w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie. Nagrodę dla marki Biedronka odebrała Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR w Jeronimo Martins Polska S.A.

    Biedronka jest jedną z najcenniejszych i najbardziej rozpoznawanych polskich marek. Jej siła wynika przede wszystkim z zaufania, jakim darzą ją konsumenci. Każdego dnia sklepy Biedronka odwiedza blisko 4 mln klientów, a dla 51 proc. gospodarstw domowych Biedronka jest głównym miejscem zakupów. Wartość i popularność marki Biedronka potwierdzają także inne wyróżnienia, m.in. drugie miejsce w rankingu Najcenniejsze Polskie Marki 2015, przygotowanym przez redakcję dziennika „Rzeczpospolita”.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności