Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    Biedronka awansowała w rankingu Najcenniejszych Polskich Marek na drugą pozycję
    01.12.2015

    Biedronka awansowała w rankingu Najcenniejszych Polskich Marek na drugą pozycję

    W tegorocznym rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, przygotowanym przez redakcję dziennika „Rzeczpospolita” i firmę Acropolis, marka Biedronka zajęła pozycję wicelidera zestawienia. To czwarty rok z rzędu, kiedy Biedronka plasuje się w ścisłej czołówce rankingu.

    W tegorocznej edycji marka Biedronka została wyceniona na ponad 3 689 milionów złotych, co dało jej awans na drugą pozycję klasyfikacji najdroższych znaków w stosunku do ubiegłorocznego zestawienia. Biedronka jest jedyną siecią detaliczną, obecną w pierwszej dwudziestce rankingu.

    Biedronka po raz kolejny doceniona została także w zestawieniach szczegółowych - uznana została za markę najczęściej wybieraną przez konsumentów, a także cieszącą się największą lojalnością klientów. To efekt między innymi niesłabnącego zaufania klientów do sieci oraz oferowania wysokiej jakości produktów w niskich cenach. Dziennie blisko 4 mln kupujących odwiedza ponad 2650 sklepów Biedronka zlokalizowanych w całej Polsce.

    Biedronka, notując w rankingu 11 proc. wzrost wartości marki w stosunku do ubiegłego roku, pnie się w zestawieniu najcenniejszych znaków towarowych w Polsce. Od 2011 r. osiągnęła rekordowy wzrost wartości o blisko 2 mld zł (ponad 115 proc.), stając się tym samym liderem takiego porównania z perspektywy ostatnich pięciu lat.

    W Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek nagradzane są zarówno najbardziej wartościowe marki, jak i najmocniejsze w wybranych 12 branżach. Podstawowym kryterium selekcji jest polskość, rozumiana jako miejsce narodzin danej marki. Podobnie jak w ubiegłym roku, w klasyfikacji uwzględniono 330 przedsiębiorstw. W tegorocznej edycji łączna wartość marek firm uczestniczących w zestawieniu wyniosła ponad 65,6 mld zł, a dynamika wzrostu osiągnęła 6,7 proc.

    Uroczystość wręczenia tegorocznych nagród odbyła się 30 listopada br.  w Warszawie. Wyróżnienie dla marki Biedronka odebrał Jakub Cichecki – dyrektor działu marketingu w Jeronimo Martins Polska S.A.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności