Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    Książka dla dzieci autorstwa laureatek konkursu "Piórko 2015" wkrótce  w sprzedaży
    26.11.2015

    Książka dla dzieci autorstwa laureatek konkursu "Piórko 2015" wkrótce w sprzedaży

    30 listopada do sprzedaży trafi wyjątkowa książka dla dzieci pt. „Szary domek”, autorstwa Katarzyny Szestak z ilustracjami Natalii Jabłońskiej – laureatek konkursu „Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”. Wydana w nakładzie 50 tysięcy egzemplarzy opowieść dostępna będzie wyłącznie w sklepach sieci Biedronka w atrakcyjnej cenie 9,99 zł.

    Książka „Szary domek” to opowieść napisana i zilustrowana przez laureatki konkursu „Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”. Autorką tekstu jest Katarzyna Szestak, 35-letnia nauczycielka z Żor i mama 6-letniego Huberta. Motywem przewodnim jej debiutu literackiego jest tęsknota za przyjaźnią, miłością oraz towarzystwem bliskich osób. Autorka zwycięskiej pracy w oryginalny sposób ożywia przedmioty, w tym także tytułowy domek, nadając im typowo ludzkie cechy. „Szary domek” ozdobiły ilustracje Natalii Jabłońskiej, 22-letniej studentki ASP im. Jana Matejki w Krakowie. Prace charakteryzuje malarskość, wysmakowana kolorystyka oddająca atmosferę tekstu oraz akcenty humorystyczne.

    „Szary domek” został wydany w nakładzie 50 tys. egzemplarzy przez Wydawnictwo Zielona Sowa. Publikacja będzie dostępna w sprzedaży, od 30 listopada do wyczerpania nakładu, wyłącznie w sklepach sieci Biedronka jako kolejna pozycja z linii produktów edukacyjnych dla najmłodszych – „Elefun books”. Książkę, będącą częścią specjalnej świątecznej oferty sieci, będzie można nabyć w przystępnej cenie 9,99 zł. Oficjalna premiera książki odbyła się 19 listopada w Łazienkach Królewskich w Warszawie podczas uroczystej gali podsumowującej konkurs.

    Konkurs „Piórko 2015. Nagroda literacka Biedronki za książkę dla dzieci” powstał z myślą o najmłodszych czytelnikach, by wspierać i rozpowszechniać wśród nich zamiłowanie do książek. Celem inicjatorów konkursu było także wsparcie zdolnych twórców, których prace do tej pory nie były publikowane. Nagrodą dla każdej z laureatek – debiutującej autorki i ilustratorki – było 100 tys. zł. Zwycięska opowieść została wybrana spośród ponad 4000 nadesłanych tekstów. Ilustracje, które najbardziej oddały atmosferę zwycięskiego tekstu, wybrano spośród ponad 1000 zgłoszonych prac.

    Sieć sklepów Biedronka angażuje się w szereg działań mających na celu popularyzację literatury. Od 2009 roku prowadzi regularną sprzedaż książek. Wśród nich znajdują się klasyki literatury, a także prace współczesnych, nagradzanych autorów, m.in. jesienią zeszłego roku w sprzedaży dostępne były książki, które nominowane zostały do nagrody Nike w 2014 roku.

    Aktualne informacje o ofercie sklepów można znaleźć na stronie internetowej  www.biedronka.pl

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności