Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    Projektanci BOHOBOCO dla klientów sieci Biedronka
    12.11.2015

    Projektanci BOHOBOCO dla klientów sieci Biedronka

    Od 30 listopada w wybranych sklepach sieci Biedronka można będzie nabyć wyjątkowe komplety pościeli stworzone przez duet projektantów BOHOBOCO. Produkty mogą nie tylko stać się atrakcyjnym elementem wystroju sypialni, ale także stanowią ciekawą propozycję na świąteczny prezent.

    Biedronka po raz kolejny postawiła na współpracę z uznanymi polskimi projektantami. BOHOBOCO wnosi do tej kooperacji potencjał kreatywny i doświadczenie w projektowaniu wyjątkowych wzorów. Dzięki Biedronce blisko 4 mln klientów dziennie odwiedzających jej sklepy będą miały okazję nabyć pościel o unikalnym wzornictwie. Współpraca obu marek jest nawiązaniem do światowego trendu obecności wiodących marek kreatorów mody w popularnych kanałach dystrybucji.

    Komplety pościeli w ciekawych wzorach i wariantach kolorystycznych to propozycja stworzona specjalnie dla klientów sieci Biedronka przez projektantów polskiej marki modowej BOHOBOCO – Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lach. Tekstylia będzie można nabyć od 30 listopada w ramach oferty świątecznej.

    Praca nad projektem była dla nas ciekawym wyzwaniem. Projektując pościel, musieliśmy pamiętać o dwóch aspektach – estetycznym i praktycznym. To pościel najczęściej nadaje charakter całej sypialni i wpływa na jej styl. To z kolei bezpośrednio przekłada się na jakość snu – mówi Kamil Owczarek.

    Praca nad projektem to dla nas zupełnie nowe doświadczenie. Po raz pierwszy podjęliśmy się takiego przedsięwzięcia i ważne było, żeby zaproponować rozwiązania bliskie naszej marce, stawiając jednocześnie na różnorodność. Dzięki mnogości kolorów - szarości, czarno-białej geometrii, fuksji z kobaltem oraz pasteli każdy odnajdzie połączenie barw oraz wzorów właściwych dla siebie – dodaje Michał Gilbert Lach.

    Pościel została wykonana ze 100% satynowej bawełny, miękkiej i miłej w dotyku. Dostępna będzie w różnych wzorach, w charakterystycznej dla marki BOHOBOCO stonowanej kolorystyce – odcieniach szarości, czerni i bieli, pastelach, fuksji połączonej z kobaltem. Do wyboru będą komplety w dwóch rozmiarach – 160 x 200 cm w cenie 89 zł i 220 x 200 cm w cenie 99 zł.

    BOHOBOCO to nowoczesny koncept modowy stworzony przez duet polskich projektantów Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lach. Wiedza, wrażliwość estetyczna i talent sprawiają, że projekty z metką BOHOBOCO spotykają się z uznaniem szerokiego grona odbiorców. Mimo że marka jest na etapie rozwoju, łatwo rozpoznać jej styl. Każdy projekt to doskonały balans formy, funkcjonalności, wygody i klasy, dla których bazę tworzą wyselekcjonowane tkaniny i kolory. Styl BOHOBOCO to kosmopolityczna mieszanka stylów charakterystycznych dla najważniejszych stolic mody. W projektach nowojorski luz miesza się z londyńską awangardą, paryską elegancją i mediolańskim dolce vita.

    Więcej informacji na temat aktualnej oferty sieci Biedronka znajduje się na stronie internetowej www.biedronka.pl.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności