Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    „Przepisy naszych mam” – Biedronka promuje polskie produkty
    05.10.2015

    „Przepisy naszych mam” – Biedronka promuje polskie produkty

    Biedronka przygotowała kolejną odsłonę kampanii wspierającej polskie produkty, w tym roku pod hasłem: „Prawdziwe polskie jedzenie gotują nasze mamy, a prawdziwe polskie produkty znajdziesz w Biedronce”. Specjalną ofertę polskich produktów, dostępną w sklepach od 5 października, ilustruje dedykowany folder stworzony wspólnie z klientami. Towarzyszą mu spoty telewizyjne i reklamy w prasie.

    Już od ponad dekady Biedronka promuje polskie produkty i rodzimych producentów. Tym razem do udziału w kampanii zaprosiła klientów, organizując konkurs na tradycyjne przepisy „W poszukiwaniu smaków dzieciństwa”. Nadesłane receptury, ocenione i uzupełnione przez jury, z udziałem m.in. Jakuba Kuronia, zostały wykorzystane do stworzenia dedykowanego folderu „Przepisy naszych mam”.

    Wśród przepisów na domowe dania zaproponowane przez klientów znalazły się m.in. propozycje zup: barszcz ukraiński z suszonym bobem, żurek z białą kiełbasą i grzybami; dania mięsne: gulasz z dzika marynowanego w maślance, polędwiczka pieczona z borowikami w czekoladowym sosie; dania rybne: karp po staropolsku lub karp pieczony w migdałach z sosem chrzanowo – jogurtowym i orzechowo – migdałowym; pierogi: ruskie z miętą, knysze z kapustą kwaszoną oraz desery: dyniowo-orzechowy placek z miodem, „Jabłecznik jak u teściowej” czy tradycyjne ciasto drożdżowe ze śliwkami i kruszonką. Wszystkie potrawy przygotować można z dostępnych w asortymencie Biedronki artykułów polskich producentów. 

    Przepisy klientów Biedronki posłużyły również jako inspiracja w spotach telewizyjnych. Filmy opowiadają o tęsknocie dorosłych za smakami dzieciństwa i daniami przygotowywanymi przez mamy. W kampanii pojawią się przepisy na: zrazy wołowe zawijane w sosie grzybowym, schab faszerowany czosnkiem ze śliwkami w czerwonym winie oraz kluski śląskie w sosie z żeberek z pieczarkami.

    Tymczasem w prasie i w sklepach pojawią się reklamy z hasłem „Już od ponad dekady wspieramy, promujemy i doceniamy najlepsze polskie produkty i polskich dostawców”. Towarzyszy im znak tegorocznej kampanii: „Polskie produkty w przepisach naszych mam”. Jest to już 10. kampania promująca polskie produkty i współpracę Biedronki z ponad 500 polskimi partnerami handlowymi. Poprzednie edycje prowadzone były m.in. pod hasłami: „Swoje chwalimy. Najlepsze polskie produkty znajdziecie w Biedronce”, „Doceniamy polskie produkty”, „Polscy producenci, owocna współpraca”.

    Więcej informacji na temat aktualnej oferty sieci Biedronka znajduje się na stronie internetowej www.biedronka.pl.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności