Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    Kino z Biedronką: 20 kultowych filmów na 20-lecie Biedronki
    01.07.2015

    Kino z Biedronką: 20 kultowych filmów na 20-lecie Biedronki

    16 lipca w Jarosławiu startuje kolejna edycja wakacyjnego Kina z Biedronką. Przez miesiąc, aż do połowy sierpnia, w całym kraju przy sklepach sieci odbywać się będą bezpłatne plenerowe pokazy polskich i zagranicznych filmów. W tym roku z okazji 20-lecia sieci sklepów Biedronka wybranych zostało 20 kultowych filmów dla całej rodziny.

    Plenerowe projekcje będą kolejną okazją do świętowania jubileuszu sieci wspólnie z klientami. Podczas wakacyjnych seansów w bezpośrednim sąsiedztwie sklepów Biedronka będzie można obejrzeć 20 przebojów kilku ostatnich dekad. Kino z Biedronką wystartuje 16 lipca w Jarosławiu. Projekcje plenerowe odbędą się w miejscowościach wypoczynkowych i mniejszych miastach, a seanse rozpoczynać będą się po zmroku.

    Na publiczność czekać będzie specjalnie przygotowana widownia z miejscami do siedzenia dla 300 osób i plenerowy ekran kinowy. Organizatorzy przygotowali także dodatkowe atrakcje: dzięki specjalnej fotościance każdy będzie mógł stać się na chwilę gwiazdą światowego kina i uwiecznić swój wizerunek na pamiątkowej fotografii.

    - Wakacyjny projekt Kino z Biedronką w tym roku będzie okazją do wspólnego świętowania 20-lecia sieci sklepów Biedronka. Wybraliśmy filmy dostępne dla całej rodziny - chcemy, aby nasi klienci mieli nie tylko możliwość spędzenia wakacyjnych wieczorów w miłej atmosferze, ale także, żeby mogli spędzić ten czas razem. Na nowo przypomnimy 20 kultowych filmów ostatnich lat, które podane zostaną w atrakcyjnej formie. Dzięki temu projektowi chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów – mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR Jeronimo Martins Polska S.A.

    Na ekranach wakacyjnego kina pokazywane będą ulubione polskie tytuły: kultowa „Seksmisja” z Jerzym Stuhrem w roli głównej, historia legendarnego polskiego rapera „Jesteś Bogiem”, pełne zabawnych tekstów „Kogel-mogel” i „Kingsajz”, a futbolowych emocji dostarczy „Piłkarski poker”. Nie zabraknie także zagranicznych hitów, które kocha publiczność na całym świecie, takich jak „Avatar”, „Mamma Mia”, „Slumdog. Milioner z ulicy” czy „Titanic”. Mocniejszych emocji dostarczą „Szybcy i wściekli 6”, „Transformers. Wiek zagłady” oraz „Terminator”.

    Wstęp na wszystkie seanse będzie bezpłatny. Lista sklepów biorących udział w projekcie oraz daty i godziny seansów dostępne są na stronie: www.kinozbiedronka.pl.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności