Biedronka zaprasza w podróż sentymentalną z produktami Vintage
W ramach obchodów 20-lecia działalności, sieć sklepów Biedronka zabierze klientów w sentymentalną podróż do lat 90-tych. Już 25 czerwca na sklepowych półkach pojawią się pierwsze artykuły z oferty 20 produktów Vintage, nawiązujące do asortymentu sprzed lat. Będą to chipsy i chrupki Chio, napój Pepsi Cola oraz piwo Okocim – wszystkie w opakowaniach z przeszłości.
Przygotowana wspólnie z partnerami handlowymi oferta produktów Vintage zawiera artykuły, które nie są już dostępne na rynku, a ich opakowania nawiązują do dawnych lat.
Pierwsze trzy artykuły z oferty Vintage pojawią się we wszystkich sklepach 25 czerwca, a kolejne będą sukcesywnie wprowadzane w następnych tygodniach. W asortymencie pojawi się 20 produktów, zarówno ogólnospożywczych, jak i chemicznych – m.in. chipsy, piwo, napoje gazowane, słodycze, gumy do żucia, kosmetyki.
Ofertę Vintage zainaugurują kultowe chipsy ziemniaczane Chio Chips w dwóch popularnych smakach – papryka i cebulka ze śmietanką oraz chrupki w kształcie krążków Chio Taccos o smaku bekonu. Swym smakiem, recepturą, kształtem, jak i opakowaniem nawiązują do pierwszych chipsów obecnych na polskim rynku. W tym samym tygodniu na sklepowe półki trafi Pepsi z nowej, limitowanej edycji – napój o tradycyjnym smaku będzie dostępny w butelkach z legendarną grafiką. Dedykowaną propozycję dla sieci przygotowali także piwowarzy z Browaru Okocim, którzy już od 170 lat wytwarzają według tradycyjnej receptury piwo o wyjątkowym smaku z wyczuwalną goryczką, świeżym aromatem i kremową pianą. Limitowaną serię piwa Okocim wyróżniają unikalne opakowania nawiązujące do wizerunku marki z lat dziewięćdziesiątych i dwutysięcznych. Wszystkie trzy produkty dostępne będą wyłącznie w sklepach Biedronka.
Od samego początku obecności na polskim rynku ofertę sieci Biedronka wyróżnia najwyższa jakość produktów oferowanych w codziennie niskich cenach. Jej osiągnięcie możliwe jest dzięki współpracy z partnerami handlowymi, która opiera się na wzajemnej lojalności, długoterminowym partnerstwie oraz wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań. Jednym z nich jest wskrzeszanie dawnych produktów, reaktywacja marek o dużym potencjale rynkowym.
Więcej informacji na temat oferty oraz aktywności związanych z obchodami 20-lecia sieci Biedronka znajduje się na stronie internetowej www.biedronka.pl.
BIURO PRASOWE
Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com
Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.
Powrót do aktualności