Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    23.05.2015

    Biedronka dla dzieci i ich mam

    Z okazji zbliżającego się Dnia Matki i Dnia Dziecka sieć sklepów Biedronka przygotowała specjalną ofertę tematyczną dla mam i ich pociech. Od 18 maja na sklepowych półkach znaleźć można bogaty wybór produktów spożywczych i higienicznych dla dzieci, zabawek oraz kosmetyków dla kobiet. Dla najmłodszych klientów zorganizowano także konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.

    Oferta została przygotowana w dwóch odsłonach prezentowanych w folderach tematycznych „Dla dziecka i dla mamy” oraz „Moc radości na Dzień Dziecka”, obowiązujących od 18 do 30 maja i od 25 maja do 7 czerwca lub do wyczerpania zapasów.

    Dla maluchów sieć szczególnie poleca musy owocowe Kubuś, deserki jogurtowo-owocowe oraz większy wybór wariantów deserów HIPP. Z oferty BoboVita warto sięgnąć po mleczne deserki, puddingi, kaszki mleczno-ryżowe i owocowe deserki w słoiczkach. Nie zapomniano również o mleku dla najmłodszych – mleko następne Bebiko 2 i mleko modyfikowane Bebiko Junior. Dwa opakowania można nabyć w atrakcyjnej cenie 25 złotych.

    Ciekawie prezentuje się także oferta higieniczna dedykowana dzieciom. Warto zwrócić uwagę na miękki nawilżany papier toaletowy Queen Kids o łagodnym zapachu, który doskonale odświeża i nawilża czy hipoalergiczne chusteczki Dada, z delikatną formułą płynu nasączającego z alantoiną i lanoliną, bez parabenów, alkoholu i mydła. Produkty te dostępne są w poręcznych opakowaniach, które łatwo zmieszczą się do małego plecaka czy damskiej torebki.

    W ofercie znalazła się także nowa odsłona znanych wszystkim mamom pieluszek Dada Premium Comfort Fit. Dwie paczki pieluszek dostępne są w wyjątkowych kartonowych opakowaniach, które po złożeniu spełnią rolę zabawek. Po wycięciu dołączonych do opakowania papierowych postaci można wraz z dzieckiem odgrywać scenki. Dostępne są w trzech bajkowych wariantach: cyrk, teatr i zamek.

    Na plażę i basen warto zabrać ze sobą spraye i balsamy do ciała Nivea, które w sklepach zapowiadają już zbliżający się sezon letni. Podczas słonecznego wypoczynku przydadzą się również majteczki do pływania i zabawy w wodzie Dada Premium Swim oraz podkłady do przewijania Dada Premium. Asortyment uzupełniają szampony i płyny do mycia, oliwki i kremy, zestawy kosmetyków z bohaterami znanych bajek oraz specjalna oferta dla dziewczynek – kosmetyki do makijażu, pielęgnacji paznokci oraz zestaw upominkowy, w skład którego wchodzi woda perfumowana i dezodorant La Rive Violetta Love.

    Dodatkowo, 25 maja na sklepowych półkach zagoszczą zabawki. Lalki, samochody, pluszaki, puzzle, dmuchany zamek, komplety pościeli z bohaterami bajek, książki dla najmłodszych – to jedne z wielu propozycji dla najmłodszych.

    Upominek dla siebie znajdzie także każda mama – specjalnie dla pań przygotowano szeroki wybór kosmetyków do makijażu, szampony i odżywki do włosów Nivea i Pantene, kremy Olay i Perfecta Mama oraz wiele innych produktów w niezwykle atrakcyjnych cenach.

    Z myślą o najmłodszych zorganizowany został także konkurs z atrakcyjnymi nagrodami, trwający od 24 maja do 30 czerwca. Wystarczy kupić w sklepie Biedronka lody Algida Big Milk: Toffee Lemur, Ciasteczkowa Pantera lub Owocowa Papuga i wysłać smsa z odpowiedzią na pytanie „Z którym z Big Milkowych bohaterów chcesz skoczyć po nagrodę i dlaczego?”. Na zwycięzców czeka 100 gier planszowych.

    Więcej informacji na temat aktualnej oferty znajduje się na stronie internetowej  www.biedronka.pl.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności