Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    21.04.2015

    Nowa Biedronka na Dworcu Centralnym w Warszawie

    23 kwietnia na Dworcu Centralnym w stolicy zostanie otwarty nowy sklep sieci Biedronka, która swoją ofertą wychodzi naprzeciw potrzebom klientów-podróżnych. To już druga placówka zlokalizowana na warszawskim dworcu.

    Nowy sklep w tak popularnym wśród podróżnych miejscu odzwierciedla strategię sieci, która dąży do uruchamiania placówek „w zasięgu ręki”. Format tej Biedronki, podobnie jak innych sklepów zlokalizowanych na dworcach, został dopasowany do jej lokalizacji. Placówka stanowi także kolejny przykład dostosowania do otoczenia w wymiarze identyfikacji wizualnej - logotyp sieci na budynku dworca pozostaje spójny z elementami graficznymi umieszczonymi na gmachu.

    Nowy sklep o powierzchni sprzedaży wynoszącej ponad 680 mkw., wyposażony został
    w 10 kas, które pozwolą na sprawną obsługę. Dla wygody pasażerów- klientów tuż przy kasach umiejscowione zostały lodówki z napojami. W ofercie będą też świeże kanapki, sałaty oraz dania gotowe do spożycia.

    Sklep zaopatrywany jest przez otwarte w grudniu 2014 r. centrum dystrybucyjne Warszawa, posiadające flotę dostosowaną do obsługi aglomeracji miejskich. Dzięki zastosowaniu optymalnych systemów i rozwiązań logistycznych od momentu złożenia zamówienia przez sklep do dostarczenia produktów przez centrum dystrybucyjne nie mijają więcej niż 24 godziny.

    Z okazji otwarcia nowej placówki na Dworcu Centralnym dla klientów została przygotowana dedykowana oferta artykułów w atrakcyjnych cenach, która jest prezentowana w specjalnym folderze. Nowy sklep sieci Biedronka czynny będzie w godzinach 7:00 – 22:00 od poniedziałku do soboty oraz w godz. 8:00 – 21:00 w niedziele.

    Placówka sieci Biedronka na Dworcu Centralnym jest kolejną inwestycją Jeronimo Martins Polska. W chwili obecnej JMP posiada ponad 2 600 sklepów, 15 centrów dystrybucyjnych i zatrudnia ponad 55 000 pracowników. Zgodnie ze strategicznymi założeniami obowiązującymi od początku istnienia sieci, podstawą oferty sklepów Biedronka są produkty pochodzące od polskich producentów. Obecnie 9 na 10 produktów spożywczych dostępnych w sklepach Biedronka pochodzi z Polski.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności