Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    19.04.2015

    Jeszcze tylko do jutra można zgłaszać swoje prace w konkursie Biedronki Piórko 2015

    Pierwszy etap konkursu „Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” dobiega końca! Już tylko do jutra, tj. do wtorku 21 kwietnia br. do godz. 23.59, można przesyłać prace literackie, z których wyłoniony zostanie najlepszy tekst dla dzieci w wieku 4-10 lat. Do tej pory wpłynęło ponad 1 000 prac. Zachęcamy do nadsyłania swoich tekstów!

    „Piórko 2015. Konkurs Biedronki za książkę dla dzieci” to projekt sieci sklepów Biedronka mający na celu szerzenie czytelnictwa wśród najmłodszych, jak również wsparcie debiutujących artystów. Najlepszy pisarz oraz grafik otrzymają nagrodę w wysokości po 100 tys. złotych, a nagrodzona książka w nakładzie kilkudziesięciu tysięcy sztuk trafi na półki sklepów Biedronka. Wyniki pierwszego etapu będą znane 11 czerwca br. Wtedy też rozpocznie się druga część konkursu kierowana do ilustratorów.  Teksty o objętości od 20 tys. do 60 tys. znaków powinny być skierowane do dzieci w wieku 4-10 lat.

    Szczegóły konkursu „Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci“ oraz jego regulamin są dostępne na dedykowanej stronie internetowej www.piorko2015.biedronka.pl. Należy jednak zaznaczyć, że w konkursie mogą wziąć udział osoby pełnoletnie, zamieszkałe na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, których prace literackie lub graficzne nigdy wcześniej nie były publikowane*. Każdy uczestnik może zgłosić prace w jednej lub w obu kategoriach.

     

    * Regulamin konkursu wskazuje prace, które nigdy wcześniej nie były publikowane w drukach lub wydawnictwach oznaczonych numerami ISBN lub ISSN, w szczególności książki, czasopisma, ebooki, audiobooki. 

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności