Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    29.03.2015

    Biedronka partnerem II Kongresu Uniwersytetów Trzeciego Wieku

    Sieć Biedronka dołączyła do grona partnerów II Kongresu Uniwersytetów Trzeciego Wieku. Wydarzenie odbędzie się 30 marca br. W Teatrze Wielkim w Warszawie i zainauguruje obchody 40-lecia ruchu Uniwersytetów Trzeciego Wieku.

    II Kongres Uniwersytetów Trzeciego Wieku to najważniejsze, ogólnopolskie wydarzenie senioralne, inaugurujące obchody 40-lecia Ruchu Uniwersytetów Trzeciego Wieku w Polsce, będące świętem wszystkich polskich seniorów. W jego trakcie zostaną podsumowane dokonania polityki senioralnej w Polsce i wyznaczona jej dalsza strategia. Zdefiniowane zostaną także nowe wyzwania, z jakimi będzie się musiał w najbliższych latach zmierzyć ruch UTW. W programie Kongresu przewidziano także prezentację, wręczenie tytułów i dyplomów laureatom konkursu „Wielka Osobowość Uniwersytetów Trzeciego Wieku” oraz Konkursu Srebrnej Gospodarki „Przyjaźni Seniorom”.

    Do udziału w kongresie zaproszono 2000 gości z 500 polskich UTW, kilkudziesięciu polonijnych UTW, a także przedstawicieli świata polityki, nauki, samorządowców i  działaczy społecznych z całej Polski.

    Sieć Biedronka w ramach II Kongresu Uniwersytetów Trzeciego Wieku przygotowała swoje stoisko we foyer Teatru Wielkiego, do którego zaprasza gości na degustację produktów dostępnych w ofercie sieci.

    Obchody 40-lecia Ruchu UTW objęli swoim honorowym patronatem Anna Komorowska, Małżonka Prezydenta RP, Minister Pracy i Polityki Społecznej oraz  Sejmowa Komisja Polityki Senioralnej. Funkcję honorowego Przewodniczącego Komitetu Organizacyjnego zdeklarowała, podobnie jak w ROKU UTW 2012, Hanna Gronkiewicz-Waltz, Prezydent m.st. Warszawy.

    Współpraca z Fundacją „Ogólnopolskie Porozumienie Uniwersytetów Trzeciego Wieku” to wyraz zaangażowania sieci Biedronka w projekty na rzecz społeczności seniorów w Polsce. Kwestia starzejącego się społeczeństwa pozostaje nieustająco tematem debaty społecznej. Wyzwania, z jakimi mierzy się dojrzewające społeczeństwo, są jednym z obszarów deficytów społecznych, na jakie będzie próbowała odpowiedzieć sieć Biedronka, angażując się w  tego typu projekty.

    Więcej informacji na temat tego wydarzenia znajduje się na stronie internetowej http://www.fundacjaoputw.pl.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności