Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    01.12.00-1

    Sieć Biedronka doceniona przez partnerów handlowych nagrodą Retailer of the Year 2014

    18 marca br. odbyła się uroczysta gala, w trakcie której wręczone zostały nagrody „Retailer of the Year 2014 – wybrany przez dostawców”. Sieć Biedronka zdobyła laur w kategorii dyskonty. Zwycięzcy wyłonieni zostali przez producentów, którzy wzięli udział w niezależnym badaniu ACNielsen Polska.

    „Retailer of the Year 2014 – wybrany przez dostawców” to nagroda przyznawana najlepszym sieciom handlowym, które w internetowym badaniu przeprowadzonym wśród producentów sektora FMCG uzyskali najwyższe noty. Na ocenę finalną miały wpływ m.in. takie aspekty jak: warunki handlowe, logistyka czy współpraca przy rozwoju biznesu – zarządzanie kategorią. Nagrody przyznane zostały w tym roku w 6 kategoriach – hipermarkety, supermarkety, dyskonty, convenience i franczyza, regionalne i lokalne sieci handlowe, hurtownicy i dystrybucja.

    Sieć Biedronka wybrana została najlepszą siecią handlową w Polsce w kategorii dyskonty. Partnerzy handlowi przyznali jej najwyższe oceny m.in. za logistykę (w tym elastyczność terminów dostaw czy zarządzanie zamówieniami), kontakty z zespołem współpracującym po stronie sieci, współpracę przy rozwoju biznesu czy wizerunek.

    Statuetki zostały wręczone w trakcie uroczystej gali zorganizowanej pierwszego dnia tegorocznego kongresu „Poland & CEE Retail Summit 2015”. Wydarzenie to jest jedną z ważniejszych imprez branżowy handlowej i FMCG w kraju. Prelekcje i panele dyskusyjne zorganizowane w ramach kongresu poświęcone były szeroko rozumianym współczesnym wyzwaniom i problemom handlu. Prelegenci skupili się nie tylko na relacji producent – sieć handlowa czy sprzedawca - klient, ale omówili także zasady współpracy i rywalizacji różnych podmiotów na rynku.

    Tegoroczna nagroda „Retailer of the Year 2014 – wybrany przez dostawców” to już drugie wyróżnienie dla sieci Biedronka w tym badaniu. Poprzednio partnerzy handlowi nagrodzili sieć tą statuetką w 2010 roku.

    Biedronka jest największą siecią detaliczną w Polsce. Posiada obecnie ponad 2600 placówek zlokalizowanych w ponad 900 miejscowościach. Jej model funkcjonowania opiera się na konsekwentnie realizowanej strategii, której filarami są niskie ceny i wysoka jakość produktów, bliskość sklepów oraz najwyższe standardy obsługi klienta.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności