Modne bluzki i T-shirty młodych projektantek w sklepach Biedronki
16 marca br. poznaliśmy laureatki trzeciej edycji konkursu „Młodzi projektanci dla Biedronki“, organizowanego przez sieć sklepów Biedronka przy wsparciu merytorycznym Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Bluzki i T-shirty z zaprojektowanymi przez studentki nadrukami trafią do sprzedaży w czerwcu br.
Sieć sklepów Biedronka oraz Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi od 2013 roku przeprowadzają konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki“. W pierwszych dwóch jego edycjach wzięło udział 125 studentów Katedry Ubioru, którzy zaprojektowali sukienki i tuniki oraz bluzki o charakterze wieczorowym. Poprzednie odsłony konkursu cieszyły się również dużym zainteresowaniem klientów sklepów Biedronka. Do tej pory sprzedanych zostało już blisko 40 tys. egzemplarzy sukienek, tunik i bluzek.
Laureatkami bieżącej edycji są: Marta Szatan, Ewelina Jastrzębska, Maja Bączyńska i Sandra Płokarz, które zaprojektowały nadruki na bluzki dla kobiet i - po raz pierwszy w konkursie - na T-shirty dla mężczyzn.
Drukarnie, w których wykonano nadruki, są zlokalizowane w Łodzi, co umożliwiło studentkom poznanie praktycznej strony produkcji tego typu elementów na materiałach. Dzięki zaangażowaniu autorek zwycięskich prac i współpracy z grafikami powstały wyjątkowe produkty, sygnowane metkami z logo młodych projektantek.
Celem konkursu jest wsparcie młodych, uzdolnionych projektantów w rozwoju ich kariery zawodowej. Studenci mają okazję skonfrontować swoje pomysły z potrzebami rynku, a sieć sklepów Biedronka wzbogacić swoją ofertę o atrakcyjny produkt skierowany do wszystkich klientów. Biedronka wspiera także edukację studentów poprzez finansowanie dostępu do największej, światowej platformy analizującej trendy: Worth Global Style Network*. Dzięki niemu studenci Katedry Ubioru oraz innych wydziałów mogą korzystać z najnowszych opracowań dotyczących trendów.
*Archiwum i źródło wiedzy dla projektantów związanych z grafiką użytkową, wyposażeniem wnętrz, architekturą wnętrz, branżą tekstylno-odzieżową i fotografią. Szczególną dziedziną działalności WGSN jest promocja młodych projektantów.
BIURO PRASOWE
Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com
Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.
Powrót do aktualności