Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    24.02.2015

    „Czytaj etykiety” w sklepach sieci Biedronka

    Jeszcze do 18 marca w sklepach sieci Biedronka na terenie województwa mazowieckiego trwa akcja edukacyjna „Czytaj etykiety”, podczas której klientom udzielane są porady dietetyczne. Akcja prowadzona jest przez Instytut Żywności i Żywienia w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Podczas bieżącej edycji dietetycy udzielili już klientom Biedronki około 900 porad i rozdali 3 000 ulotek w placówkach sieci.

    Akcja edukacyjna „Czytaj etykiety” ma na celu nauczenie konsumentów poprawnego interpretowania informacji podanych na etykietach produktów spożywczych, a tym samym podejmowania racjonalnych decyzji żywieniowych. Od 14 stycznia do 18 marca br. w każdą środę, w wybranych sklepach Biedronka na terenie województwa mazowieckiego, klienci sieci mogą skorzystać z bezpłatnych porad dietetyków i otrzymać materiały edukacyjne.

    Wśród miast, w których prowadzone będą konsultacje są:

    • 25 lutego: Gąbin, Nowy Dwór Mazowiecki, Warszawa, Grodzisk Mazowiecki, Radom,
    • 4 marca: Grójec, Warszawa, Płońsk, Skaryszew, Płock,
    • 11 marca: Ciechanów, Białobrzegi, Warszawa, Legionowo, Zwoleń,
    • 18 marca: Mogielnica, Józefosław, Leszno, Brwinów, Warszawa.

    Szczegółowy harmonogram wraz z adresami sklepów dostępny jest na stronie http://www.biedronka.pl/pl/czytaj-etykiety. Dodatkowe informacje na temat projektu
    i Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (SPPW) znajdują się na portalach: www.zachowajrownowage.pl oraz www.programszwajcarski.gov.pl.

    Podczas pierwszej edycji akcji „Czytaj etykiety” w 2013 roku, która prowadzona była na terenie całego kraju, udzielono ponad 8 088 porad dietetycznych oraz rozdano ponad 13 tys. ulotek. Dzięki publikacjom w folderach, magazynie „Kropka TV” oraz na stronie www.biedronka.pl, z informacjami na temat prawidłowego czytania  etykiet mogło się zapoznać około 10 mln klientów.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności