Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    15.01.2015

    Akcja edukacyjna „Czytaj etykiety” ponownie w sklepach sieci Biedronka

    14 stycznia, po raz kolejny, w sklepach sieci Biedronka ruszyła akcja edukacyjna „Czytaj etykiety”, podczas której klientom udzielane są porady dietetyczne. Akcja prowadzona jest przez Instytut Żywności i Żywienia w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.

    W obliczu danych Światowej Organizacji Zdrowia, według których wskaźnik otyłości w Polsce wynosi 16%, istotna jest popularyzacja wiedzy na temat profilaktyki. Zwiększenie aktywności fizycznej oraz zdrowe żywienie polegające m.in.na zmniejszeniu spożycia tłuszczów i cukru to sposoby na ograniczenie otyłości. Aby odpowiednio się odżywiać, potrzebna jest wiedza na temat składników produktów spożywczych i umiejętność analizy składu podanego na etykietach. Akcja edukacyjna „Czytaj etykiety” ma na celu nauczenie klientów sieci Biedronka poprawnego interpretowania informacji podanych na etykietach produktów spożywczych, a tym samym podejmowania racjonalnych decyzji, które wpływają na stan zdrowia.

    Od 14 stycznia do 18 marca br. w każdą środę, w wybranych sklepach  Biedronka na terenie województwa mazowieckiego, klienci sieci mogą skorzystać z bezpłatnych porad dietetyków i otrzymać materiały edukacyjne na temat właściwej interpretacji etykiet produktów spożywczych. Poradom towarzyszy akcja informacyjna przeprowadzona w sklepach na terenie całego kraju.

    – Dbałość o wysoką jakość i bezpieczeństwo oferowanych produktów jest jednymz  kluczowych elementów strategii sieci Biedronka. Firma stawia sobie także za zadanie edukację klientów i podnoszenie świadomości w zakresie zdrowego stylu życia. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się po raz kolejny na współpracę z IŻŻ przy akcji „Czytaj Etykiety” – mówi Justyna Szymani, dyrektor działu rozwoju jakości produktu Jeronimo Martins Polska.

    – Cieszymy się, że nasza akcja edukacyjna po raz drugi trafi do klientów sieci Biedronka. Podczas pierwszej edycji w 100 sklepach udzielono ponad 8088 porad i konsultacji oraz rozdano ponad 13 400 ulotek  – mówi dr n. med. Agnieszka Jarosz, kierownik Centrum Promocji Zdrowego Żywienia i Aktywności Fizycznej IŻŻ.

    Podczas pierwszej edycji akcji w 2013 roku, dzięki publikacjom w folderach, magazynie Kropka TV czy na stronie www.biedronka.pl, z poradami mogło się zapoznać około 10 mln klientów. Dzięki plakatom informacyjnym, o akcji mogli się także dowiedzieć bezpośrednio podczas zakupów klienci sieci, którzy każdego dnia, w liczbie ponad 3,5 mln, odwiedzali sklepy Biedronka.

    Harmonogram:

    14 stycznia: Mława, Pułtusk, Maków Mazowiecki, Warszawa, Ostrołęka

    21 stycznia: Olszewo – Borki, Warszawa, Wyszków, Małkinia Górna, Karczew

    28 stycznia: Warszawa, Ostrołęka, Węgrów, Warka, Siedlce

    4 lutego: Warszawa, Pilawa, Ostrołęka, Mszczonów, Góra Kalwaria

    11 lutego: Mława, Pułtusk, Warszawa, Ostrołęka, Wyszków

    18 lutego: Kadzidło, Warszawa, Żyrardów, Stare Babice, Łomianki

    25 lutego: Gąbin, Nowy Dwór Mazowiecki, Warszawa, Grodzisk Mazowiecki, Radom

    4 marca: Grójec, Warszawa, Płońsk, Skaryszew, Płock

    11 marca: Ciechanów, Białobrzegi, Warszawa, Legionowo, Zwoleń

    18 marca: Mogielnica, Józefosław, Leszno, Brwinów, Warszawa

    Szczegółowy harmonogram wraz z adresami sklepów dostępny jest na stronie http://www.biedronka.pl/pl/czytaj-etykiety.

    Dodatkowe informacje na temat projektu i Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (SPPW) dostępne są na: www.zachowajrownowage.pl oraz www.programszwajcarski.gov.pl

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności